yaros79 Zgłoś #21 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) Affkariusz jeżeli ci się nie spieszy , to postaram się przygotować prosty schemat instalacji lusterek, ale najpierw kup sobie komplety nowych kostek , na orginalne nie ma co liczyć ( drogo) ale trzeba będzie usunąć stare i zastąpić je nowymi Made In Poland. Na początek to trzeba wymienić te dwie potrójne kostki przy lusterkach ( jedna od sterowania silnikami druga od podgrzewania lustra) najlepiej założyć je tak ja w oginale od strony lustra męski komplet na sterowanie żeński na ogrzewanie i analogicznie na wiązkę żeński na sterowanie męski na ogrzewanie , zeby jak coś nie pomylić się przy podłaczaniu. Druga sprawa to JOY , bedzie tez problem ze zdobyciem kostki , a żeby nie robić JOY-a na sztywno to trzeba przylutować do styków JOY-a przewody i zakończyć je kostką chyba 7 pin, oczywiście komplet. I załatw sobie komplet kostek 6 pin i 8 pin, a ja postaram się niedługo podesłać schemat połaczeń przewodów. Edytowane 17 Stycznia 2011 przez yaros79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Affkariusz Zgłoś #22 Napisano 17 Stycznia 2011 Affkariusz jeżeli ci się nie spieszy , to postaram się przygotować prosty schemat instalacji lusterek, ale najpierw kup sobie komplety nowych kostek , na orginalne nie ma co liczyć ( drogo) ale trzeba będzie usunąć stare i zastąpić je nowymi Made In Poland. Na początek to trzeba wymienić te dwie podwójne kostki przy lusterkach ( jedna od sterowania silnikami druga od podgrzewania lustra) najlepiej założyć je tak ja w oginale od strony lustra męski komplet na sterowanie żeński na ogrzewanie i analogicznie na wiązkę żeński na sterowanie męski na ogrzewanie , zeby jak coś nie pomylić się przy podłaczaniu. Druga sprawa to JOY , bedzie tez problem ze zdobyciem kostki , a żeby nie robić JOY-a na sztywno to trzeba przylutować do styków JOY-a przewody i zakończyć je kostką chyba 7 pin, oczywiście komplet. I załatw sobie komplet kostek 6 pin i 8 pin, a ja postaram się niedługo podesłać schemat połaczeń przewodów. wielkie dzięki, czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #23 Napisano 17 Stycznia 2011 Sorry pomyłka do lusterek potrzebne są kostki po 3 piny czyli 4 kostki po 3 piny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #24 Napisano 18 Stycznia 2011 Masz tutaj schemat podłączenie ele. lusterek http://img8.imageshack.us/i/schematlusterka.jpg/ ponieważ jedynymi orginalnymi przewodami jakimi dysponujesz, są przewody wystające tylko z lusterek ( kolory : biały, niebieski, brązowy, czarno-czerwony, czarno-brązowy i czarny) dopasowałem kolorystykę podłączenia zgodną z tymi kolorami które posiadasz, bo w orginale kolory jednego obwodu zmieniają się dwa, a nawet trzy razy. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Affkariusz Zgłoś #25 Napisano 18 Stycznia 2011 dzieki wielkie postaram się to zrobić :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #26 Napisano 21 Stycznia 2011 ja kiedyś robiłem wiązkę i zrobiłem sobie taki schemat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ff1a17772c4ec2a4.html może coś z niego zajażysz ... :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Affkariusz Zgłoś #27 Napisano 22 Stycznia 2011 (edytowane) wiazka puszczona w passacie, ale jest mały zonk! lusterka chodzą tylko w prawo i w lewo. joyem do gory - ida w lewo, na dol - w prawo, joyem w lewo - ida w lewo, joyem w prawo - ida w prawo Edytowane 22 Stycznia 2011 przez Affkariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #28 Napisano 11 Czerwca 2011 Dołączę się do tematu. A więc kupiłem Elektryczne Lusterka z podgrzewaniem + przełącznik Lewe Prawe oraz całą wiązkę drzwi przednią kierowcy i pasażera to co na fotce czy to wystarczy do podłączenia lusterek elektrycznych z podgrzewaniem. Czy jeszcze jakiś kabelek potrzebuje wewnątrz auta od słupka do środka. Dodatkowo dokupiłem wiązkę od osłon przeciwsłonecznych z lampką i kabel ze zdjęcia. Czy tu też mam wszystko ???? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #29 Napisano 19 Czerwca 2011 Dodam dla zainteresowanych że nie wystarczą wiązki z postu wyżej, potrzebna jest jeszcze dla bezproblemowego montażu wiązka - od kabiny do słupka lewego i prawego drzwi kierowcy i pasażera - a do oświetlenia górnego (osłon przeciwsłonecznych) jeszcze kabel idący od lewego dolnego rogu szyby przedniej do kostek w kabinie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #30 Napisano 19 Sierpnia 2011 http://allegro.pl/elektryczne-lusterka-passat-b3-b4-komplet-i1764378773.html tu jest cała wiązka czy czegoś brakuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #31 Napisano 19 Sierpnia 2011 http://allegro.pl/elektryczne-lusterka-passat-b3-b4-komplet-i1764378773.html tu jest cała wiązka czy czegoś brakuje? cała. to ci wystarczy. braki tylko zaślepki od strony pasażera który zasłania dziurę po dżojstiku manualnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #32 Napisano 19 Sierpnia 2011 tak cała, ale zastanów się czy warto wydać ponad 130zł na coś czego nie będziesz używał...no chyba żeby mieć grzane... Mam el lusterka w obydwu passkach i jak ustawiłem je pierwszego dnia po zakupie (ponad 5l.) to do dziś nic nie ruszałem, z tego wszystkiego jutro pójdę sprawdzić czy działają Za tą cenę lepiej wypatrzyć el szyby, ale to moje przemyślenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 19 Sierpnia 2011 no chyba żeby mieć grzane... Niby są grzane... czy warto wydać ponad 130zł na coś czego nie będziesz używał Sa sytuacje kiedy prawe w elektryce jest niezastąpione....choćby przy parkowaniu ....aby nie obetrzeć felgi lub gdy chcesz jeszcze spojrzeć na coś-kogoś co minąłeś... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #34 Napisano 19 Sierpnia 2011 tak cała, ale zastanów się czy warto wydać ponad 130zł na coś czego nie będziesz używał...no chyba żeby mieć grzane... u mnie lusterka są manualne bez możliwości regulacji bo poprzedni właściciel zrobił je na stałe i od środka wysmarował silikonem i pianką montażową a i całość lusterka która przylega do tego trójkąta plastikowego jest przykręcona na wkręty ;/ na szczęście pasuje mi to ustawienie lusterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #35 Napisano 31 Marca 2012 Panowie odkopuje kotlecika kupiłem coś takiego http://tablica.pl/oferta/elektryczne-lusterka-wiazka-passat-b3-IDKBZz.html#88132629 gadałem z właścicielem wszystko działa jak pisze trzeba wymienić aby lewą mate podgrzewania, uzyskałem cenę 130 mam dzoja zaślepke od tego gościa w zestawie i lusterka no i wiązkę. Mam pytanie czy ta wiązka jak ją podepnę będzie grzała lusterka jak to podłączyć wiem już, że zieloną kostkę trzeba wpiąć w taką samą w skrzynce i pamiętam że jest tam coś takiego i to chyba jest do zasilania lusterek (regulacja) a ten drugi ? gdzie trzeba wpiąć, czy jak już ją wepnę to nie trzeba nic przerabiać przy włączniku podgrzewania szyby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 31 Marca 2012 nie trzeba nic przerabiać przy włączniku podgrzewania szyby? Nie trzeb a nic przerabiać. zieloną kostkę trzeba wpiąć w taką samą w skrzynce i pamiętam że jest tam coś takiego i to chyba jest do zasilania lusterek (regulacja) a ten drugi ? Co do tej drugiej to musi być gdzieś przy skrzynce lużna wtyczka. Będę miał schemat w reku to dopiszę co i jak. Z ogłoszenia widać ze fachowo wyjęte, żadnych śladów skalpela to i gość sobie wtedy sporo krzyczy. No może jedynie brakuje plastików obu klamek-zagadaj, to może jeszcze ma ,wtedy będzie wsio do kompletu. Wszystko teoretycznie jest plug&play.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #37 Napisano 31 Marca 2012 Z ogłoszenia widać ze fachowo wyjęte, żadnych śladów skalpela to i gość sobie wtedy sporo krzyczy.No może jedynie brakuje plastików obu klamek-zagadaj, to może jeszcze ma ,wtedy będzie wsio do kompletu. Wszystko teoretycznie jest plug&play.... Dzwoniłem wysłał mi na email więcej zdjęć wszystko jest zaślepka w prawe drzwi no i on kupił do b3 a ma b4 i nie chce modzić tam nic a te sprzedał mi za tyle za ile kupił bo leżą u niego już jakiś czas sprzedał za 130 zł plus przesyłka oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 1 Kwietnia 2012 Mam pytanie czy ta wiązka jak ją podepnę będzie grzała lusterka jak to podłączyć wiem już, że zieloną kostkę trzeba wpiąć w taką samą w skrzynce i pamiętam że jest tam coś takiego i to chyba jest do zasilania lusterek (regulacja) a ten drugi ? zielona wtyczka dwupinowa to grzanie i masa. odpowiednio kolory biało zielony i brązowy. wtyczkę tą wpinasz w wyprowadzenie ze skrzynki bezpieczników, też zielone, tak jak piszesz. ogłoszenie wygasło i nie widzę fotek.. spotkałem się z dwoma rodzajami instalacji zasilania el. lusterek. kabel czarno niebieski zakończony był wsuwką którą należało wpiąć w pin d11 o ile dobrze pamiętam. a drugi rodzaj to czarny przewód zakończony zieloną, pojedynczą wtyczką, którą wpinało się w wyprowadzenie nad skrzynkę bezpieczników.. obydwa sposoby to plus na lusterka po zapłonie, który umożliwia sterowanie lustrami. uzyskałem cenę 130 drożeją rarytasy.. Z ogłoszenia widać ze fachowo wyjęte, żadnych śladów skalpela to i gość sobie wtedy sporo krzyczy. ja też fachowo wyjmuję fanty z passatów ale tyle nie krzyczę za nie No może jedynie brakuje plastików obu klamek-zagadaj, to może jeszcze ma ,wtedy będzie wsio do kompletu. tylko czy to potrzeba, stare też pasują.. ja u siebie plastiki zostawiłem... Wszystko teoretycznie jest plug&play.... w praktyce też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #39 Napisano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) zielona wtyczka dwupinowa to grzanie i masa. odpowiednio kolory biało zielony i brązowy. wtyczkę tą wpinasz w wyprowadzenie ze skrzynki bezpieczników, też zielone, tak jak piszesz. ogłoszenie wygasło i nie widzę fotek.. spotkałem się z dwoma rodzajami instalacji zasilania el. lusterek. kabel czarno niebieski zakończony był wsuwką którą należało wpiąć w pin d11 o ile dobrze pamiętam. a drugi rodzaj to czarny przewód zakończony zieloną, pojedynczą wtyczką, którą wpinało się w wyprowadzenie nad skrzynkę bezpieczników.. obydwa sposoby to plus na lusterka po zapłonie, który umożliwia sterowanie lustrami. To jest tak jak piszesz czarna wtyczka z kablem niebiesko czarnym jest w tym zestawie czyli nie powinno być problemów a mam jeszcze jedno pytanie czy obudowy z manualnych są takie same jak z elektrycznych? drożeją rarytasy.. Słuchaj chciał 170 dlatego dzwoniłem i pytałem ile faktyczna cena bo za tyle bym wcale sobie tyłka nie zawracał. Dzięki za podpowiedzi. A fakt ogłoszenie wygasło ale może komuś się przyda taki zestaw kupiłem. Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez Józefoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #40 Napisano 1 Kwietnia 2012 Wg schematu na lusterka są potrzebne dwa zasilania , ze skrzynki pin K-12 do grzania i pin D-11 do regulacji lusterek ..reszta to masy... tylko czy to potrzeba, stare też pasują.. ja u siebie plastiki zostawiłem... Nie wiem jak w lewym ale w prawym albo zostanie gałka po manualu albo dziura.... ja też fachowo wyjmuję fanty z passatów ale tyle nie krzyczę za nie Spokojna Twoja..co najwyżej Duży wyśle anonim do fiskusa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach