Rysieeek Zgłoś #161 Napisano 29 Grudnia 2014 na forum jest temat odnośnie gazowania FSI i TFSI, (z tego co pamiętam to STAG400) tam znajdziesz potrzebne informacje............ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #162 Napisano 29 Grudnia 2014 czy silnik 2.0 FSI ma wrodzone wady konstrukcyjne (oprócz zbierania się nagarów w kolektorze dolotowym) ( pisząc o wadach mam na myśli wady jakie występują w 2.0 TDI i 1.8 TFSI) Nie ma, brak postów tylko to potwierdza (jak wiadomo pisze się wtedy gdy się coś psuje ... ) analizując wpisy na innych portalach nic mądrego się nie dowiedziałem, dużo się pisze o TFSI 1.8 160 km a o 2.0 FSI prawie nic, wnioskuję że silnik w porównaniu z pozostałymi oferowanymi w tym modelu jest trwały dokładnie rozrząd - czy dobrze rozumie że jest i pasek i łańcuch (wydawało mi się że łańcuch jest w TFSI) skoro masz wymienny to co się martwisz? pasek, wymiana co 5lat lub 150 tyś km. a łańcucha raczej nie wymienia się razem z rozrządem, tylko jak się rozciągnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #163 Napisano 30 Grudnia 2014 pisze się wtedy gdy się coś psuje albo skala danego produktu (mało opisywanego) na tle który jest często opisywany jest 1:5 tzn na jeden FSI jest 5 TSI (teraz strzelam) wiec nie koniecznie musi tak byc jak opisujesz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #164 Napisano 30 Grudnia 2014 witam szanownych kolegów rozrząd - czy dobrze rozumie że jest i pasek i łańcuch (wydawało mi się że łańcuch jest w TFSI) czy któryś z użytkowników tego silnika z lpg jest może ze śląska (Bytom i okolice) i może polecić zakład który ma doświadczenie w montażu instalacji lpg do fsi dzięki michał kolego rozrząd w tym silniku jest na pasku a jesli chodzi o instalacje lpg to tylko w Tychach gostek ma wiedze i nie zarabia na tym kroci np 3500 a u mnie ponad 5000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.kaczko Zgłoś #165 Napisano 30 Grudnia 2014 kolego rozrząd w tym silniku jest na pasku a jesli chodzi o instalacje lpg to tylko w Tychach gostek ma wiedze i nie zarabia na tym kroci np 3500 a u mnie ponad 5000 witam dzięki wszystkim za odpowiedzi nie wiem czy dobrze cie zrozumiałem, 3.500 za instalacje ? michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #166 Napisano 31 Grudnia 2014 3.500 za instalacjei to minimum ja za swoją 3.700 płaciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #167 Napisano 1 Stycznia 2015 i ile ci pali gazu ?witusb 24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #168 Napisano 1 Stycznia 2015 od 7,5 do 10(ale to jak jeżdżę szybko w trybie sport)i do tego od 2 do 3 litrów paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #169 Napisano 2 Stycznia 2015 U mnie jest podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #170 Napisano 2 Stycznia 2015 co ??? a samego paliwa ile wam pali po mieście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #171 Napisano 2 Stycznia 2015 Mnie nie przekracza 9l tylko że u mnie w miasteczku nie ma prawie korków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #172 Napisano 2 Stycznia 2015 to ja nie wiem mi poniżej 10 to nigdy nie schodzi jak delikatnie jeżdżę to 12-13 litrów pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #173 Napisano 3 Stycznia 2015 Średnia 9,5 l/100 km. Jeżdżę dziadkowato. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #174 Napisano 3 Stycznia 2015 Średnia 9,5 l/100 km. Jeżdżę dziadkowato. Czytając takie wynik s palania stwierdzam , że nie wiem po co kupić 2.0 FSI skoro 2.0 TFSI pali 2-3 litry więcej :ocochodzi Te 2.0 FSI na serjo tyle palą?? Jak tak to jakaś porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #175 Napisano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Mi średnio wychodzi 8 litrów PB95. W trasie przy emeryckiej jeździe udało mi się zejść do 6.5l na 100km, przy normalnej ok 7/7.5 litra. Po samym mieście ok 10/11 litrów, golf 5 1.9 tdi 90KM w takich samych warunkach palił ok 7/8 litrów w mieście, ale wszystko zależy od tego ile km się jeździ, jak ktoś jedzie 4km do pracy to nawet matiz spali 10litrów - - - - - aktualizacja - - - - - Czytając takie wynik s palania stwierdzam , że nie wiem po co kupić 2.0 FSI skoro 2.0 TFSI pali 2-3 litry więcej :ocochodzi Skoro 15zł na 100km to dla cienie tyko 15zł, to nie zastanawiaj się i kup TFSI Edytowane 3 Stycznia 2015 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #176 Napisano 3 Stycznia 2015 mi przy 5 dorosłych osobach i załadowanym bagażniku auto po programie na 98PB na drodze krajowej przy jeździe emeryckiej.. tj ok 100-120km/h momentami przy wyprzedzaniu 160 auto pokazało spalanie 7l/100.. myślę że to bdb wynik. w mieście na dystansie 10km do pracy to 8l, fakt że jadę trochę bokami i nie przebijam się przez centrum.. w rozkopanym centrum ŁDZ i gigantycznych korkach to 10-11l. tak czy siak auto średnio pokazuje mi 8,8l/100 jazda z przewagą miasta. przy takiej mocy nie jest najgorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #177 Napisano 3 Stycznia 2015 Ok dzięki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawuss Zgłoś #178 Napisano 28 Lutego 2015 Witam, mam B6 2.0 FSi od pół roku. Kupiłem z realnym przebiegiem 165kkm, zrobiłem 20tysięcy, w tym 16tys w gazie. Przed zagazowaniem w wakacje jeździłem trochę po kraju i spalanie wyszło ok 8,5l benzyny. Założyłem włoską instalację LOVATO (landi renzo) za 4,5tys zł., bo w okolicy praktycznie 100km tylko jeden gazownik podjął się tego silnika (podobno uturbione robi się lepiej i do niektórych modeli tfsi można nawet załżyć lpdi vialle). Pali mi równo jak w zegarku 1,5 PB98 i ok 9l LPG, przy czym prze 80% dojeżdzam trzycyfrową "trasą" 30km do pracy, tak 120-140km/h (zazwyczaj się spieszę, chociaż staram się jeździć w obrotach 2000-3000, max 3500 i nie wciskać pedału gazu w dechę, ale wyprzedzam wszystko co zamula mi na drodze), a 20% jeżdżąc po mieście powiatowym, czyli także w korkach. Póki co padły mi dwie cewki zapłonowe oraz przymierzam się do wymiany łańcucha i napinacza (mam nadzieję że wariator jest ok), bo czytając różne fora mam typowe objawy (przypomnę tylko dla tych, co nie ograniają, czy 2.0FSI ma pasek czy łańcuch rozrządu - ma pasek rozrządu, ale dodatkowo łańcuch z tyłu silnika łączący oba wałki rozrządu). Pozdrawiam. Dodam tylko, że autko fajne, ładne (zwłaszcza sedan w dobrym kolorze), wygodne, funkcjonalne (zwłaszcza po użyciu vcds'a), sporo schowków, dobrze się zbiera i umiarkowanie pali jak na swoją wagę, ale miałem też typowe usterki tych passatów, do których można zaliczyć problemy z parktronikiem (padające czujniki lub buzzery) i kontrolką poduszek (zwłaszcza po przesunięciu fotela = lipne wiązki ele.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lonss Zgłoś #179 Napisano 23 Marca 2015 Panowie jakie są Wam znane największe przebiegi silników fsi/tfsi? Zastanawia mnie ich trwałość oczywiście chodzi mi o egzemplarze, o które dbamy. Jakie mogą się pojawić problemy przy większych przebiegach? Moj passat powoli zbliża się do 200tys zaczynam mocno się zastanawiać nad wariatorem zmiennych faz rozrządu, wymieniłem napinacz, łańcuch ale jednak nagrzany silnik chodzi głośno na wolnych obrotach. Na jak długi czas wymiana wariatora pomoże, czy jeszcze można spodziewać się jakiś nieprzyjemnych niespodzianek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #180 Napisano 23 Marca 2015 U mnie w fsi przy 110000 padł silownik podciśnieniowy... Nie wiem czy juz to przerabiałeś, koszt samej części 500 + robocizna drugie tyle + uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach