Skocz do zawartości

slawuss

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slawuss

  • Urodziny 30.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Miałem podobnie, po opaleniu po nocy lub całym dniu stania przez 1,5 sekundy chodził jak traktor, na dodatek potem jak się rozgrzał porządnie, to też cichy nie był - za ten hałas przy odpalaniu winny jest napinacz łańcucha rozrządu (wypuszcza olej), a za głośną pracę na ciepło sam łańcuch - po wymianie kompletu (dzień roboty) jak ręką odjął. Koszt kompletu firmy Swag plus przy okazji szklanka popychacza pompy paliwa (chociaż jak się okazało wcale nie była mocno zużyta) to 460zł z wysyłką z pewnego sklepu internetowego. Uśmiałem się, jak w instrukcji obsługi wyczytałem, że łańcuch jest bezobsługowy, a jak mechanik go wyjął, to się za głowę złapał (przebieg przy wymianie to 187kkm). Pozdr
  2. Witam, mam B6 2.0 FSi od pół roku. Kupiłem z realnym przebiegiem 165kkm, zrobiłem 20tysięcy, w tym 16tys w gazie. Przed zagazowaniem w wakacje jeździłem trochę po kraju i spalanie wyszło ok 8,5l benzyny. Założyłem włoską instalację LOVATO (landi renzo) za 4,5tys zł., bo w okolicy praktycznie 100km tylko jeden gazownik podjął się tego silnika (podobno uturbione robi się lepiej i do niektórych modeli tfsi można nawet załżyć lpdi vialle). Pali mi równo jak w zegarku 1,5 PB98 i ok 9l LPG, przy czym prze 80% dojeżdzam trzycyfrową "trasą" 30km do pracy, tak 120-140km/h (zazwyczaj się spieszę, chociaż staram się jeździć w obrotach 2000-3000, max 3500 i nie wciskać pedału gazu w dechę, ale wyprzedzam wszystko co zamula mi na drodze), a 20% jeżdżąc po mieście powiatowym, czyli także w korkach. Póki co padły mi dwie cewki zapłonowe oraz przymierzam się do wymiany łańcucha i napinacza (mam nadzieję że wariator jest ok), bo czytając różne fora mam typowe objawy (przypomnę tylko dla tych, co nie ograniają, czy 2.0FSI ma pasek czy łańcuch rozrządu - ma pasek rozrządu, ale dodatkowo łańcuch z tyłu silnika łączący oba wałki rozrządu). Pozdrawiam. Dodam tylko, że autko fajne, ładne (zwłaszcza sedan w dobrym kolorze), wygodne, funkcjonalne (zwłaszcza po użyciu vcds'a), sporo schowków, dobrze się zbiera i umiarkowanie pali jak na swoją wagę, ale miałem też typowe usterki tych passatów, do których można zaliczyć problemy z parktronikiem (padające czujniki lub buzzery) i kontrolką poduszek (zwłaszcza po przesunięciu fotela = lipne wiązki ele.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności