Skocz do zawartości
vw-passat

[B6] 2.0 FSI - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

A mam takie pytanko do uzytkowników 2.0 tfsi chodzi mi o korek wlewu oleju a mianowicie czy u was też jest tak nisko osadzony korek bo u mnie jest nisko tzn nie jest na równi z pokrywa tylko troszke poniżej i cięzko jest go odkrecić.Przeglądłem wczoraj allegro i patrzałem na fotki tych silników i niektóre korki były na równi z pokrywą a niektóre są poniżej pokrywy denerwuje mnie to przy odkręcaniu,a jak jest u was ????

 

P.S. Nie znalazłem na forum takiego tematu więc tu pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zbieram się do wymiany rozrządu w moim 2.0 FSI 110 KW BVY i chciałem zapytać czy jednocześnie wymienia się ten łańcuch i napinacz zdaje się pompy oleju???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

zbieram się do wymiany rozrządu w moim 2.0 FSI 110 KW BVY i chciałem zapytać czy jednocześnie wymienia się ten łańcuch i napinacz zdaje się pompy oleju???

 

Wymienia się wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymienia się wszystko.

 

czyli pasek, rolki, napinacz + łańcuch i napinacz, dobrze zrozumiałem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrze zrozumiałem?

 

Tak dokładnie. Pompa wody no i płyn G13 do tego dołóż jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, bardzo dziękuję za info!

 

Trochę już się pogubiłem w tym łańcuchu, który jest właściwym kompletem łańcucha i napinacza?:

 

docloader.ashx.jpeg

 

czy

 

docloader.2ashx.jpeg

silnik BVY.

Edytowane przez novell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie jest w stanie pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nikt nie jest w stanie pomóc?

 

Napisz do kolegi Weso po vinie paska dojdzie co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, planuje zakup nowego auta na wiosne i tak szukam w różnych markach, pomyslałem wlasnie o 2.0 Fsi b6, tylko czy faktycznie jest taki awaryjny jak to wszedzie w internecie pisze i każdy o nim tak mówi? 2.0 tdi tak ale czy fsi też? a jak kwestia gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, planuje zakup nowego auta na wiosne i tak szukam w różnych markach, pomyslałem wlasnie o 2.0 Fsi b6, tylko czy faktycznie jest taki awaryjny jak to wszedzie w internecie pisze i każdy o nim tak mówi? 2.0 tdi tak ale czy fsi też? a jak kwestia gazu?

 

Nie jest awaryjny, jest chyba najlepszym silnikiem w B6, "wszyscy" piszą o nagarze, tylko, że żaden posiadacz B6 tego nie widział na oczy, no ale w motórze i auto-światku napisali, że problem jest więc jest ;)

 

O LPG zapomnij, bo koszty ogromne i ryzyko jakieś tam jest, poza tym później nikt nie będzie chciał od ciebie tego auta kupić.

 

Spalanie ok 8l/100km średnio, więc w porównaniu z ropniakiem wcale nie dużo więcej (ok 7l/100km) a dużo problemów mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie dodam po 6 mc użytkowania.

Spalanie średnie 9,2 l i niestety ma podobnie jak diesel koło dwumasowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gaz za 3.5 k i jeżdżę drugi rok na gazie i ponad 40k km przejechane, nic się nie dzieje, a koszt 100km 33pln, więc taniej niż on. Silnik pierwsza klasa,200 KM robi dobrą robotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie sie grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie sie grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu??

 

Gaz można jak najbardziej tylko w rozsądnej kasie są instalacje z dotryskiem pb.

Taką ma np kolega Endju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ale to juz bardzo kombinacja.. kurde trudno teraz o benzyne inna niz japonczyk zeby mozna bylo gazowac bez problemu.. za duzo diesli na rynku. benzyna jest ale 1.6 i 1.8 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krynio ta instalka naprawdę jest dobra za rozsądne pieniądze.Już dawno mi się zwróciła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krynio ta instalka naprawdę jest dobra za rozsądne pieniądze.Już dawno mi się zwróciła.

 

Ponieważ kiedyś ten temat mnie też interesował to chyba gdzieś było że chyba ciut inne są instalacje gazowe do silników 2.0FSI i 2.0TFSI z racji konstrukcji silników. Różnica w budowie wynika nie tylko z powodu dodania turbiny ale jeszcze coś jest w samej budowie. Stąd np. można w sieci znaleźć tematy o zbieraniu się nagaru w kanałach silników FSI co praktycznie nie występuje w TFSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się wtrącić.

 

Endrju to co masz w stopce, to Twoje całe spalanie w tym aucie na 100km? Z całym szacunkiem. Prawie 5tkę pali Ci paliwa plus ponad 7 gazu i Ty mówisz o jakiejś stopie zwrotu?

To ja mam dłubnięty ten silnik na ponad 260KMm, na dodatek mam automat i średnie spalanie w cyklu mieszanym (czasem porządnie wyprzedzę, ale raczej jeżdżę spokojnie) wychodzi mi jakieś 8,5-9 litrów (z reguły bak wystarcza mi na 650-700km). Tobie 100km wychodzi 33pln, mnie wychodzi 54pln. Nie wydałem na instalację nic, nie mam podwójnego przeglądu, ani problemów ogólnych z gazem (bo nie wierzę, że takich nie masz - jeździłem dużo autami na gaz i zawsze coś jest), na dodatek nikt mnie nie oszuka na ilości przy tankowaniu. Dla mnie takie oszczędności, to żadne oszczędności i szkoda by mi było silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spalanie paliwa jest od początu jak kupiłem Passata a ponad rok jeździłem na pb. Faktycznie pali ok. 2.5 l pb, a uwierz mi że instalka jest bezproblemowa. Miałem 2 auta w gazie i zawsze miałem bezproblemową jazdę. Pewnie dlatego że wymieniam wszystko na czas, a nie jak się zrypie. Jak świece co 30 tys km to tak wymieniam a nie czekam aż zacznie szarpać lub przerywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wychodzi mi jakieś 8,5-9 litrów (z reguły bak wystarcza mi na 650-700km)

 

Z tego dystansu wychodzi ci spalanie ok 9,7.

 

Jesli latasz po mieście to dla mnie przy tej konfiguracji 2.0TFSI + automat nie ma szans zejścia niżej niż 10 L na 100 km.

Wiem z własnego doświadczenia, no chyba że jeździsz nim ewidentnie jak emeryt.

 

Piotrek nie pomyśl sobie czasem, że mam jakiś problem do ciebie ale chciałem tylko dodać swoją opinię na ten temat.

Silnik jak najbardziej na plus automat też fajnie w nich chodzi, no ale gdyby nie był smokiem to bym się go nie pozbywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności