wojtasgwe Zgłoś #121 Napisano 24 Kwietnia 2014 A mam takie pytanko do uzytkowników 2.0 tfsi chodzi mi o korek wlewu oleju a mianowicie czy u was też jest tak nisko osadzony korek bo u mnie jest nisko tzn nie jest na równi z pokrywa tylko troszke poniżej i cięzko jest go odkrecić.Przeglądłem wczoraj allegro i patrzałem na fotki tych silników i niektóre korki były na równi z pokrywą a niektóre są poniżej pokrywy denerwuje mnie to przy odkręcaniu,a jak jest u was ???? P.S. Nie znalazłem na forum takiego tematu więc tu pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novell Zgłoś #122 Napisano 18 Maja 2014 Witam, zbieram się do wymiany rozrządu w moim 2.0 FSI 110 KW BVY i chciałem zapytać czy jednocześnie wymienia się ten łańcuch i napinacz zdaje się pompy oleju??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #123 Napisano 18 Maja 2014 Witam, zbieram się do wymiany rozrządu w moim 2.0 FSI 110 KW BVY i chciałem zapytać czy jednocześnie wymienia się ten łańcuch i napinacz zdaje się pompy oleju??? Wymienia się wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novell Zgłoś #124 Napisano 18 Maja 2014 Wymienia się wszystko. czyli pasek, rolki, napinacz + łańcuch i napinacz, dobrze zrozumiałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #125 Napisano 18 Maja 2014 dobrze zrozumiałem? Tak dokładnie. Pompa wody no i płyn G13 do tego dołóż jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novell Zgłoś #126 Napisano 18 Maja 2014 (edytowane) Ok, bardzo dziękuję za info! Trochę już się pogubiłem w tym łańcuchu, który jest właściwym kompletem łańcucha i napinacza?: czy silnik BVY. Edytowane 19 Maja 2014 przez novell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novell Zgłoś #127 Napisano 21 Maja 2014 nikt nie jest w stanie pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #128 Napisano 21 Maja 2014 nikt nie jest w stanie pomóc? Napisz do kolegi Weso po vinie paska dojdzie co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #129 Napisano 19 Października 2014 Koledzy, planuje zakup nowego auta na wiosne i tak szukam w różnych markach, pomyslałem wlasnie o 2.0 Fsi b6, tylko czy faktycznie jest taki awaryjny jak to wszedzie w internecie pisze i każdy o nim tak mówi? 2.0 tdi tak ale czy fsi też? a jak kwestia gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #130 Napisano 19 Października 2014 Koledzy, planuje zakup nowego auta na wiosne i tak szukam w różnych markach, pomyslałem wlasnie o 2.0 Fsi b6, tylko czy faktycznie jest taki awaryjny jak to wszedzie w internecie pisze i każdy o nim tak mówi? 2.0 tdi tak ale czy fsi też? a jak kwestia gazu? Nie jest awaryjny, jest chyba najlepszym silnikiem w B6, "wszyscy" piszą o nagarze, tylko, że żaden posiadacz B6 tego nie widział na oczy, no ale w motórze i auto-światku napisali, że problem jest więc jest O LPG zapomnij, bo koszty ogromne i ryzyko jakieś tam jest, poza tym później nikt nie będzie chciał od ciebie tego auta kupić. Spalanie ok 8l/100km średnio, więc w porównaniu z ropniakiem wcale nie dużo więcej (ok 7l/100km) a dużo problemów mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #131 Napisano 19 Października 2014 Ja od siebie dodam po 6 mc użytkowania. Spalanie średnie 9,2 l i niestety ma podobnie jak diesel koło dwumasowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #132 Napisano 19 Października 2014 Ja mam gaz za 3.5 k i jeżdżę drugi rok na gazie i ponad 40k km przejechane, nic się nie dzieje, a koszt 100km 33pln, więc taniej niż on. Silnik pierwsza klasa,200 KM robi dobrą robotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #133 Napisano 20 Października 2014 no właśnie sie grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #134 Napisano 20 Października 2014 no właśnie sie grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu?? Gaz można jak najbardziej tylko w rozsądnej kasie są instalacje z dotryskiem pb. Taką ma np kolega Endju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #135 Napisano 20 Października 2014 hmm ale to juz bardzo kombinacja.. kurde trudno teraz o benzyne inna niz japonczyk zeby mozna bylo gazowac bez problemu.. za duzo diesli na rynku. benzyna jest ale 1.6 i 1.8 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #136 Napisano 21 Października 2014 Krynio ta instalka naprawdę jest dobra za rozsądne pieniądze.Już dawno mi się zwróciła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #137 Napisano 21 Października 2014 Krynio ta instalka naprawdę jest dobra za rozsądne pieniądze.Już dawno mi się zwróciła. Ponieważ kiedyś ten temat mnie też interesował to chyba gdzieś było że chyba ciut inne są instalacje gazowe do silników 2.0FSI i 2.0TFSI z racji konstrukcji silników. Różnica w budowie wynika nie tylko z powodu dodania turbiny ale jeszcze coś jest w samej budowie. Stąd np. można w sieci znaleźć tematy o zbieraniu się nagaru w kanałach silników FSI co praktycznie nie występuje w TFSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #138 Napisano 21 Października 2014 Pozwolę się wtrącić. Endrju to co masz w stopce, to Twoje całe spalanie w tym aucie na 100km? Z całym szacunkiem. Prawie 5tkę pali Ci paliwa plus ponad 7 gazu i Ty mówisz o jakiejś stopie zwrotu? To ja mam dłubnięty ten silnik na ponad 260KMm, na dodatek mam automat i średnie spalanie w cyklu mieszanym (czasem porządnie wyprzedzę, ale raczej jeżdżę spokojnie) wychodzi mi jakieś 8,5-9 litrów (z reguły bak wystarcza mi na 650-700km). Tobie 100km wychodzi 33pln, mnie wychodzi 54pln. Nie wydałem na instalację nic, nie mam podwójnego przeglądu, ani problemów ogólnych z gazem (bo nie wierzę, że takich nie masz - jeździłem dużo autami na gaz i zawsze coś jest), na dodatek nikt mnie nie oszuka na ilości przy tankowaniu. Dla mnie takie oszczędności, to żadne oszczędności i szkoda by mi było silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #139 Napisano 21 Października 2014 Spalanie paliwa jest od początu jak kupiłem Passata a ponad rok jeździłem na pb. Faktycznie pali ok. 2.5 l pb, a uwierz mi że instalka jest bezproblemowa. Miałem 2 auta w gazie i zawsze miałem bezproblemową jazdę. Pewnie dlatego że wymieniam wszystko na czas, a nie jak się zrypie. Jak świece co 30 tys km to tak wymieniam a nie czekam aż zacznie szarpać lub przerywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #140 Napisano 22 Października 2014 wychodzi mi jakieś 8,5-9 litrów (z reguły bak wystarcza mi na 650-700km) Z tego dystansu wychodzi ci spalanie ok 9,7. Jesli latasz po mieście to dla mnie przy tej konfiguracji 2.0TFSI + automat nie ma szans zejścia niżej niż 10 L na 100 km. Wiem z własnego doświadczenia, no chyba że jeździsz nim ewidentnie jak emeryt. Piotrek nie pomyśl sobie czasem, że mam jakiś problem do ciebie ale chciałem tylko dodać swoją opinię na ten temat. Silnik jak najbardziej na plus automat też fajnie w nich chodzi, no ale gdyby nie był smokiem to bym się go nie pozbywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach