daras60 Zgłoś #41 Napisano 8 Czerwca 2015 (edytowane) witam jak w temacie mam problem z automatyczna skrzynią biegów, auto rusza z wysokiego biegu co charakteryzuje się szarpnięciem podczas włączania na D lub R, po ruszeniu nie zmienia biegów, podłączyłem pod vaga ale nie może się połączyć z skrzynią, auto oddałem w Niemczech do polskich "mechaników" o ile można ich tak nazwać, podczas serwisu u tych Panów auto się zalało w środku więc wysuszyłem komputer skasowałem błędy i niestety nadal nie mogę się połączyć z skrzynią. domyślam się że może to być spowodowane brakiem masy lub prądu w skrzyni, może ktoś się z tym spotkał i wie gdzie szukać przyczyny, pozdrawiam Edytowane 8 Czerwca 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #42 Napisano 9 Czerwca 2015 Słuchajcie a podpinając się pod temat skrzyń automatycznych od razu mówię że Passat to mój pierwszy automat Czasem jak wrzucę P na jakieś lekkiej górce albo podjeździe to potem mam problemy żeby z niego wybić na D albo R w końcu się udaje ale opornie czy to normalne? No i mimo braku stażu w automatach wiem i używam hamulca i guzika w gałce zmiany biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #43 Napisano 9 Czerwca 2015 Przed wrzuceniem P zaciągnij ręczny. Potem najpierw wrzucaj D, następnie zwolnij ręczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #44 Napisano 10 Czerwca 2015 Przed wrzuceniem P zaciągnij ręczny. Potem najpierw wrzucaj D, następnie zwolnij ręczny. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samurai_7 Zgłoś #45 Napisano 22 Lipca 2015 Witam. Moja skyrznia automatyczna chodzi idealnie, przełącza biegi, nie szarpie itp ale nie mogę wybierakiem przełączyć na zakresy biegów (tzn. 2/3/4), Skrzynia TIPTRONIC symbol FAD. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #46 Napisano 25 Lipca 2015 Hey, Może ktoś polecić jakiś sprawdzony warsztat w Szczecinie który podręcznikowo wymieni mi olej w skrzyni EYF ?? Czy np. warto zaufać jakiemuś "Auto ABC" czy też "HTL" albo innym sieciówką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #47 Napisano 25 Lipca 2015 Nie wiem czy da sie cos spierniczyc przy wymianie oleju w takiej skrzyni. Metody sa dwie, dynamiczna i statyczna. Ta pierwsza jest bardziej efektowna bo wymiania sie caly olej w skrzyni i przy tym pluka ja. Nie wiem czy jest mozliwosc takiej wymiany w passacie. Druga, statyczna jest dosyc prosta bo trzeba spuscic olej, wymienic filtr oleju, zalac czesc skrzyni przez otrwor wlewowy, reszte uzupelnia sie na wlaczonym silniku. Do sieciowek bym nie jechal na Twoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #48 Napisano 30 Sierpnia 2015 Cześć! Oto mój post z lipca tego roku: "Cześć. Proszę Was o pomoc, bo mam tego wszystkiego już dość. Mam B5 2004r. 1.9tdi 130km w tiptronicu. Skrzynia już była w remoncie, gdyż pękł kosz wstecznego. Przed remontem nie działał tylko wsteczny, do przodu rwał jak szalony. Teraz jestem lżejszy o trzy tysiące nowych polskich a wciąż jest coś nie tak. Problem z jedynką. Gdy ruszam normalnie, bez żadnego pałowania wszystko jest ok, jednak gdy dam trochę w palnik, chcąc się np szybko włączyć do ruchu to obroty się bardzo mocno zwiększają ale auto nie rwie do przodu tylko przyspiesza bardzo powoli. O zapiszczeniu kołami nie ma już nawet co marzyć, co przed remontem skrzyni było normalne. Wygląda to tak, jakby skrzynia się ślizgała. Problem występuje tylko na jedynce. Po podłączeniu kompa wyszły błędy 17114 i 17115. Pomóżcie mi... Pozdrawiam, Szczepan " Od tamtej pory nic nie robiłem ze skrzynią. Zrobiłem z tym problemem ok 10tys km, w tym wyjazd do Chorwacji. Ciągle jest to samo, nic się nie pogłębia ani nie poprawia. Czy ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi? Ktoś się z tym spotkał? Szukam dobrego mechanika w okolicach Elbląga lub Torunia. Pozdrawiam, Szczepan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shizofremia Zgłoś #49 Napisano 31 Sierpnia 2015 Witam. Mam pytanko od razu sorry jesli w zlym miejscu, chodzi o to ze mialem rok temu robiony tiptronic bo wsteczny slizgal, teraz zauwazylem ze jak wrzuce wsteczny to bialy dym leci ruly ale ani oleju nie ubywa ani plynu chlodniczego czy to moze byc wina tiptronica bo jak jade do przodu to nic sie nie dzieje i nie kopci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #50 Napisano 4 Września 2015 (edytowane) kolego Szczepanie podjedź do olsztyna i w miejscowości brąswałd jest gość który zajmuje się tylko automatami .... może on Ci coś pomoże 502 681 022 to jego nr .... zadzwoń pogadaj .... gość w porządku Edytowane 4 Września 2015 przez mamis638 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #51 Napisano 5 Września 2015 Dzięki wielkie. W poniedziałek do niego zadzwonię i zapytam, może coś powie ciekawego. Boje się, że to będzie kolejne 2000zł :/// Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #52 Napisano 8 Września 2015 Dzięki wielkie. W poniedziałek do niego zadzwonię i zapytam, może coś powie ciekawego. Boje się, że to będzie kolejne 2000zł :/// daj znać co i jak wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #53 Napisano 21 Września 2015 Jutro mam odebrać auto od chłopaków z Brąswałdu. Ponoć "stary" mechanior przy jego rewelacyjnej regeneracji wymienił stalowy kosz wstecznego a nie zerknął na aluminiowy, w którym pęknięty był jakiś tłok (?). Mieli to wymienić + walczyli ze sterownikiem. Nie zapytałem jaka cena, bałem się Trzymajcie kciuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #54 Napisano 22 Września 2015 Wczoraj mówił, że jakiś pęknięty tłoczek wymieniał. Dzisiaj mówią, że walczą ze sterownikiem, bo na moim skrzynia się ślizga, jakby ciśnienia nie miała (czyli to, z czym oddawałem samochód). To o co w takim razie, do cholery, chodziło z wymianą tego tłoczka jakiegoś?! Coś czuję kombinację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #55 Napisano 22 Września 2015 Szczepan, a konwerter wymieniałeś / regenerowałeś ? ślizganie się skrzyni to często wina konwertera a nie sterownika. Czasem też efekt ślizgania może występować jak za dużo oleju jest w skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #56 Napisano 22 Września 2015 Konwertera nie wymieniałem. Typek powiedział, że na ich sterowniku jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #57 Napisano 22 Września 2015 A no to chyba, że tak sprawdzili, chociaż dziwię się, że przy wcześniejszym remoncie za 3,5k nie zregenerowano Ci konwertera. Robiąc generalkę z reguły już się to robi, żeby nie musieć zrzucać za jakiś czas znowu. Konwerter po przebiegu 200k (nie wiem ile u Ciebie) lubi zacząć niedomagać. Zwłaszcza w dieslach (wysoki moment). Regeneracja to 700zł z gwarancją. ja bym się zastanowił czy nie zrobić już od razu jak masz zrzuconą skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #58 Napisano 22 Września 2015 Jeśli mam być szczery to kompletnie się na tym nie znam. I to chyba mnie czasami gubi, mechanicy (niektórzy) lubią to wykorzystywać. W związku z tym, wolę sam nie zaczynać tematu kolejnej naprawy. Zresztą i tak kasy już brak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #59 Napisano 24 Września 2015 Jeśli mam być szczery to kompletnie się na tym nie znam. I to chyba mnie czasami gubi, mechanicy (niektórzy) lubią to wykorzystywać. W związku z tym, wolę sam nie zaczynać tematu kolejnej naprawy. Zresztą i tak kasy już brak... ale w końcu na czym stanęło? ile zapłaciłeś i co stwierdzili ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczepan Zgłoś #60 Napisano 26 Września 2015 ale w końcu na czym stanęło? ile zapłaciłeś i co stwierdzili ?? Samochód mam od przedwczoraj. Podobno poprzedni mechanicy spartaczyli robotę. Wadliwy okazał się sterownik cały (1200zł) + tłok w koszu aluminiowym był pęknięty. Naprawa 2250zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach