Skocz do zawartości
dominik7

Padły wycieraczki :/

Rekomendowane odpowiedzi

Ale tak jakoś dziwnie-u mnie jest jakoś inaczej jak w zwykłym B3-byc może dlatego że mam wersję "majonez":fajny

Czytałem że za wycieraczki odpowiada przekaźnik nr 19 (chyba).U mnie jest jakiś dziwny przekaźnik, ale srebrny i z logo VW, i jak Nim poruszę to działa ale tylko najszybszy bieg.

Czy ten przekaźnik to jest od wszystkich biegów, czy ten może byc tylko od najszybszego?

Wybaczcie, ale jestem laikiem w elektryce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie masz trafiony przekaznik albo zawilgocony u mnie tez tak bylo:taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik 19, lub w w wersji elektronicznej 99, 197 (z programowaną przerwą pracy wycieraczek) odpowiada za wszystkie biegi, włącznie z przerywanym.

U ciebie prawdopodobnie albo nie ma dobrego styku w gnieździe, albo zimne luty w przekaźniku, lub też padł...

 

Zacząłbym jednak od

czyszczenia manetki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już to przekaźnik, bo jeśli to by była manetka to najpierw by działało raz na jakiś czas a potem nie.To padło tak z dnia na dzień od razu. Ten przekaźnik się dośc mocno grzeje.Tak powinien?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien, może się zagrzać trochę, ale jeśli parzy w paluchy, to wskazuje na uszkodzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najszybszy bieg wycieraczek działa nawet BEZ przekaźnika, więc Twoja usterka to na 99.5% przekaźnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach