kiler1410 Zgłoś #21 Napisano 19 Grudnia 2010 Witam miałem podobny objaw u siebie gdy wymieniałem płyn chłodniczy,przez 2 dni slyszałem przelewanie sie oraz wskazówka z temperatura pare razy wariowała raz była na 90 po chwili spadła do 0 ,jechałem akurat na autostradzie i postanowiłem autrzymac auto na obrotach 3tys przez około 10 km pomogło jak ręką odjął ubyło mi jeszcze 5 litra płynu dolałem do max i do tej pory nic nie ubywa ani nie słychac przelewanie sie wody. Pozdrawiam dzięki bardzo to pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #22 Napisano 19 Grudnia 2010 (edytowane) heh...to niezle koszta w polsce sa, ja pytalem o remont silnika w apu i koles ztwierdzil ze bedzie dwa razy drozszy niz auto czyli ponad 35 klockow gdzie w angli remont silnika to 800 funtow hahahaa...uszczelka pod glowica z remontem glowicy w pl 3000 zas w uk 200 funtow hahaha... niesamowici ci polscy mechanicy chcieli by pobudowac chaty w pol roku jak widze. Najlepsi sa ci co twierdza ze a bo jak sie robi to to i trzeba tamto...np chcialem nowe sprezyny zanim kupilem sciagacze a koles ze amorki tez trzeba wymieniac ahahahaha...no jak tak to i ja moglem gotowe zamontowane sprezyny z amortyzatorami wstawic. Dobrze ze duzo osob na forum zaglada i poszerza pojecie co za ile i jak sie robi bo beszczelnosc mechanikow nie zna granic jak widze. Edytowane 17 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
V6TDI Zgłoś #23 Napisano 16 Stycznia 2011 Byłem dwa razy na diagnostyce u mechanika "od tdi" i stwierdził po testach komputerem w warsztacie i na trasie, że mam ciśnieie na silniku takie jak fabryka dała!!!! A turbina daje nawet troszkę więcej mocy niż powinna /przebieg 306 000km/. Płyn chłodniczy jest czyściutki ale jest regularnie wywalany i go dolewam. Przewody są sztywne. Pod korkiem oleju nie ma tzw "masła" - olej jest czysty - jednak co 4000/5000 km schodzi do poziomu minimum. Samochód kopci na biało lub szaro i jest ociężały. Silnik pracuje równiutko i oszczędnie. Temperatura silnika jest cały czas prawidłowa - 90c. Słychać przelewanie w komorze silnika.ten mechanik, który robił już nie jedno tdi nie wie co mu jest. Na co stawiacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #24 Napisano 17 Stycznia 2011 Byłem dwa razy na diagnostyce u mechanika "od tdi" i stwierdził po testach komputerem w warsztacie i na trasie, że mam ciśnieie na silniku takie jak fabryka dała!!!! A turbina daje nawet troszkę więcej mocy niż powinna /przebieg 306 000km/. Płyn chłodniczy jest czyściutki ale jest regularnie wywalany i go dolewam. Przewody są sztywne. Pod korkiem oleju nie ma tzw "masła" - olej jest czysty - jednak co 4000/5000 km schodzi do poziomu minimum. Samochód kopci na biało lub szaro i jest ociężały. Silnik pracuje równiutko i oszczędnie. Temperatura silnika jest cały czas prawidłowa - 90c. Słychać przelewanie w komorze silnika.ten mechanik, który robił już nie jedno tdi nie wie co mu jest. Na co stawiacie? uszczeleczka pod glowica skoro ubywa i oleju i plynu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #25 Napisano 17 Stycznia 2011 czemu jak macie bulgotanie to stawiacie odrazu na uszczelke? kupilem passata pol roku temu, ostatnio wymienilem w nim termostat bo nie dochodzilo do 90 st po paru km, termostat wymienilem i po wymianie wlasnie zauwazylem bulgotanie, popatzralem ubylo troszke plynu, dolalem i problemu nie ma.oczywiscie pzred wymiana termostatu nie mialem rzadnych objawow ubytku plynu ,przegrzewania, itp.Jezdze do tej pory i silnik nie kopci , trzymie temp, plynu nie ubywa, silnik daje rade , wiec wcale przy bulgotaniu nie musi byc uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #26 Napisano 17 Stycznia 2011 czemu jak macie bulgotanie to stawiacie odrazu na uszczelke? kupilem passata pol roku temu, ostatnio wymienilem w nim termostat bo nie dochodzilo do 90 st po paru km, termostat wymienilem i po wymianie wlasnie zauwazylem bulgotanie, popatzralem ubylo troszke plynu, dolalem i problemu nie ma.oczywiscie pzred wymiana termostatu nie mialem rzadnych objawow ubytku plynu ,przegrzewania, itp.Jezdze do tej pory i silnik nie kopci , trzymie temp, plynu nie ubywa, silnik daje rade , wiec wcale przy bulgotaniu nie musi byc uszczelka. a jak zacznie ci ubywac oleju i plynutoco powiesz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #27 Napisano 17 Stycznia 2011 ostatnio wymienilem w nim termostat bo nie dochodzilo do 90 st po paru km, termostat wymienilem i po wymianie wlasnie zauwazylem bulgotanie, popatzralem ubylo troszke plynu, dolalem i problemu nie ma W twoim przypadku postawiłbym na brak odpowietrzenia. Odpowietrzyła się nagrzewnica i wszystko gra. Jak widzisz, bardzo ważne są dodatkowe informacje, a nie tylko, że bulgocze. A pytanie zadane wyżej jak najbardziej poprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kacza90 Zgłoś #28 Napisano 6 Maja 2013 Witam posiadam passat b6 i mam nastepujacy problem traci sie ogrzewanie jesli dam w palnik. Powyzej predkosci 100km/h temperatura silnika nagle wzrasta nawet do 130c odpuszcze z gazu jade wolniej 80-90km./h i jest ok aha i wyciska mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego. Passat b6 2.0 tdi 140km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #29 Napisano 6 Czerwca 2015 Panowie potrzebuje opinii co do ruchu płynu w układzie. Nagrałem zauważalne pęcherzyki powietrza. Czy to normalne czy to objawy uszczelki pod głowicą. Płynu nie ubywa, nie dymi itd. Węże są twarde ale do połowy można je zgiąć palcami. Ruch płynu po wkręcaniu do 4 tys się nie zmienia. Nie ma typowych bąbli powietrza czy oczek oleju w płynie. https://www.youtube.com/watch?v=FSyaEt_gkfU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #30 Napisano 7 Czerwca 2015 piotrek coś ty taki przewrażliwiony , nie kopci na biało , nie ubywa płynu , węzę nie są jak z kamienia to nie ma co szukać jak by się coś działo to dawno by ci płyn wywaliło węże muszą być troszkę twardawe bo to układ podciśnieniowy , a jak chcesz spać spokojnie to kup sobie taki tester za nie duże pieniądze http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-tanio-i5293041060.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #31 Napisano 7 Czerwca 2015 Nie ma typowych bąbli powietrza czy oczek oleju w płynie. Wszystko należy od tego, gdzie uległa uszkodzeniu uszczelka. Jeżeli na razie nie wybierasz się gdzieś na dłuższą wycieczkę, jeździj i monitoruj sprawę. Jeżeli objawy będą się nasilały trzeba będzie robić silnik :fajny jak chcesz spać spokojnie to kup sobie taki tester No właśnie :chory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #32 Napisano 6 Lutego 2016 Witam, mam takie pytanko. Wywalilo mi dzis plyn z chlodnicy. Mialem pod max a dzis po odpaleniu i przejechaniu 200 metrow zaswiecila sie kontrolka. Patrze a plynu w ogóle nie ma, odkrecilem korek to sie podnioslo ale nie wiele, wiec do sklepu po plyn. W aucie slychac tez takie przelewanie i to sie nasila coraz bardziej, czytalem na forum ze moze byc to uszczelka pod glowica, zamowilem tester szczelnosci, dziwi mnie tylko to ze auto sie nie grzeje, w ogóle to ciezko zeby doszlo do 90 stopni. Przy minus -10 po przejechaniu 17 km strzalka nawet sie nie uniosla. Walnieta uszczelka, czy winnego szukac gdzies indziej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #33 Napisano 6 Lutego 2016 Sprawdź po odpaleniu z wyjętym korkiem, czy przez nagrzewnicę leci płyn. Możliwe uszkodzenie pompy wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2016 Sprawdź po odpaleniu z wyjętym korkiem, czy przez nagrzewnicę leci płyn. Możliwe uszkodzenie pompy wody. Sprawdze, dodam jeszcze ze pompa wody byla wymieniona z rozrzadem i ma przejechane z 10 tys. km. Przy 70 stopniach jeden waz jest cieply a drugi nie, wiec chyba termostata dziala okej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #35 Napisano 7 Lutego 2016 dodam jeszcze ze pompa wody byla wymieniona z rozrzadem i ma przejechane z 10 tys. km. Jaka pompe wody zaklądałes i kiedy mniej wiecej miesiac temu, dwa, trzy czy rok, czy dwa lata temu?? Jakiej firmy byla pompa bo jesli SKF ostatnie czasy BARDZO DUZO pomp siadało, popsuli sie jednym słowem i znam przypadek ze nowa pompa SKF załozona 4 miesiace temu i łopatki nie przepompowuja wody wogole. Ogolnie SKF miał wadliwa serie ostatnie czasy pomp do wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #36 Napisano 7 Lutego 2016 Jaka pompe wody zaklądałes i kiedy mniej wiecej miesiac temu, dwa, trzy czy rok, czy dwa lata temu?? Jakiej firmy byla pompa bo jesli SKF ostatnie czasy BARDZO DUZO pomp siadało, popsuli sie jednym słowem i znam przypadek ze nowa pompa SKF załozona 4 miesiace temu i łopatki nie przepompowuja wody wogole. Ogolnie SKF miał wadliwa serie ostatnie czasy pomp do wody Rozrzad z pompa wody wymienilem pod koniec pazdziernika 2015 roku. Ma przejechane dokladnie 6 tys km. A jakiej firmy to nie wiem bo sam sie tym nie zajmowalem. Czekam na tester, bo jak wyklucze uszczelke to bedzie latwiej, no chyba ze to uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #37 Napisano 7 Lutego 2016 To jak sprawdzisz testerem i nic nie wykryje to zajmij sie własnie pompa wody tak jak kolega Polonez15 napisał bo moze byc w tym problem i zorientuj sie jakiej firmy była załozona jesli jeszcze bys mogł a jesli okaze sie pompa to normalnie legalnie ja reklamuj i bez problemu Ci reklamacje musza uwzglednic tylko zebys mial kwity na zakup czy naprawe jesli mechanik to robil i kupywał to jego atakuj niech reklamuje bo bez sensu było by wydac znow kase na nowa pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #38 Napisano 11 Lutego 2016 To jak sprawdzisz testerem i nic nie wykryje to zajmij sie własnie pompa wody tak jak kolega Polonez15 napisał bo moze byc w tym problem i zorientuj sie jakiej firmy była załozona jesli jeszcze bys mogł a jesli okaze sie pompa to normalnie legalnie ja reklamuj i bez problemu Ci reklamacje musza uwzglednic tylko zebys mial kwity na zakup czy naprawe jesli mechanik to robil i kupywał to jego atakuj niech reklamuje bo bez sensu było by wydac znow kase na nowa pompe Tester wykazal, ze to jednak uszczelka. Ile moge tak jezdzic ? Chcialbym przyjechac do Polski, z Holandii 1500 km da rade ? Jakie moga byc skutki dluzszej jazdy z zepsuta uszczelka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #39 Napisano 11 Lutego 2016 Tester wykazal, ze to jednak uszczelka. Ile moge tak jezdzic ? Chcialbym przyjechac do Polski, z Holandii 1500 km da rade ? Jakie moga byc skutki dluzszej jazdy z zepsuta uszczelka ? U ciebie to juz jest faza koncow a wsumei jak plyn wywala calkowicie dolewasz pojedziesz troche i znów kontrolka bulgotanie to dlatego ze nie ma płynu i sie zapowietrza ja nie ryzykował bym w takiej sytuacji jezdzic tym bardziej tyle km jak ci wywala plyn bo przejedzesz i przegrzejesz auto jak ci wywali a nie bedziesz co 100 km oby płynu dolewał po takiej trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #40 Napisano 11 Lutego 2016 U ciebie to juz jest faza koncow a wsumei jak plyn wywala calkowicie dolewasz pojedziesz troche i znów kontrolka bulgotanie to dlatego ze nie ma płynu i sie zapowietrza ja nie ryzykował bym w takiej sytuacji jezdzic tym bardziej tyle km jak ci wywala plyn bo przejedzesz i przegrzejesz auto jak ci wywali a nie bedziesz co 100 km oby płynu dolewał po takiej trasie Masz racje, nie bede ryzykowal, szukam mechanika i zobaczymy ile to wyniesie, dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach