wordeg Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2010 (edytowane) Koledzy, proszę o analizę logów statycznych. Mój Pasek pali trochę za dużo. W mieście średnie spalanie wychodzi około 12,5 litra. Grupa 003.xls Grupa 007.xls Grupa 011.xls Grupa 013.xls Grupa 015.xls Grupa 023.xls Grupa 023 001 002.xls Edytowane 18 Listopada 2010 przez wordeg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #2 Napisano 18 Listopada 2010 a moze za ciezka noga. tutaj w statycznych nie widac jakichkolwiek niescislosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #3 Napisano 19 Listopada 2010 (edytowane) Nie kopci? Jak odpala? Moc w porządku? Logi wyglądają OK. PS. Dużo szybciej będzie jeśli umieścisz logi na www.vaglog.rtnet.pl Nie trzeba ich wtedy pobierać. Edytowane 19 Listopada 2010 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 19 Listopada 2010 Jeżeli te logi są na rozgrzanym aucie to termostat do śmietnika! Kolejna sprawa to źle wykonane logi - powiedz po co na postoju dodajesz gazu??? Jeśli chcesz pokazać statyczne to mają być wolne obroty. W dodatku ciężko coś wysnuć bez dynamicznych 008, 011. Możesz też zrobić 020 dyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wordeg Zgłoś #5 Napisano 19 Listopada 2010 (edytowane) Termostat już kupiłem nowy, może jutro uda mi się wymienić. Spróbuję poprawić logi i zamieszczę ponownie. A co sądzicie o przepływomierzu? Zamontowany jest jeszcze oryginalny BOSH z kwietnia 2002. "Nie kopci?" Auto nie kopci. "a moze za ciezka noga" Właśnie że nie, staram się jeździć oszczędnie, strach pomyśleć jakie byłoby spalanie gdybym miał ciężką nogę Sławek a z tymi logami dynamicznymi na automacie to mogę mieć kłopoty, normalnie na manualu to 3-ci bieg i ogień, a w automacie to mi zaraz przerzuci, chyba że ustawię na "3" i wtedy skrzynia będzie maxymalnie pracowała na trzy przełożenia. Edytowane 19 Listopada 2010 przez wordeg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 19 Listopada 2010 Przepływkę ocenimy po 008 i 003 dynamicznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shrekolo Zgłoś #7 Napisano 19 Listopada 2010 W mieście średnie spalanie wychodzi około 12,5 litra. W korkach to normalka, staraj się włączać N na postojach i spalanie spadnie do około 10 l/100 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wordeg Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2010 Wymieniłem przepływkę i termostat, niestety spalanie nie spadło. Moja przepływka oryginalna BOSH nie miała takiego oporniczka z boku (czy to ważne ??), założyłem nową PIERBURG i spalanie na postoju nie spadło a nawet wzrosło z 0,9 na starym BOSH-u do 1.0 na nowym PIERBURG-u. Nowy termostat stoi na 90.9st.C. Zamieszczę logi statyczne po wymianie termostatu i przepływki. I ponownie wraca pytanie: DLACZEGO TAK DUŻO PALI ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 21 Listopada 2010 Tak to jest, jak zaczynasz wymieniać bez uprzedniego zlogowania odpowiednich kanałów. Mówiłem żebyś zrobił logi dynamiczne 008, 003. Do tego najlepiej 011, 018, 004 i statyczny 004. Myslisz, że po statycznych dowiesz się, jak pracuje przepływka i turbo? haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wordeg Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2010 Termostat wymieniłem dlatego że nie trzymał temperatury, a przepływka nie miała tego oporniczka. Postaram się może nawet dzisiaj zrobić logi dynamiczne. ---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:37 ---------- Póki co zamieszczam zrobione po wymianie termostatu i przepływki wczoraj logi statyczne. LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-020-xxx-xxx.CSV LOG-01-015-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-005-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucio10 Zgłoś #11 Napisano 21 Listopada 2010 Nie szukaj miodu w du.., jak masz w uszach;) To jest normalne, dla AVF z tiptronikiem, weź pod uwagę, że książka podaje spalanie w mieście dla AVF manual: 7,5l tiptronic: 10,2l. W Łodzi ciężko Ci będzie osiągnąć wyniki poniżej 10/100 zwłaszcza zimą. Ja w niedalekim Bełchatowie, ale mieście gdzie jest w/g rocznika statystycznego 2009 największa ilość samochodów przypadająca na 1 mieszkańca w kraju, a drogi dwupasmowe to ok. 1km łącznie, przyjmuję za normalne spalanie w mieście do 15l. Jeżeli wyjeżdżam z osiedlowej uliczki i juz stoję w korku i tak przez cale miasto, to ile ma palić? Poza miastem przy mojej nie najlżejszej nodze schodzę do ok. 7/100. Nie rób sobie kosztów. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 21 Listopada 2010 Ciekawe jak będzie wyglądał dynamiczny 023 - obecny wskazuje na słabe zasilanie paliwem. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Do całości, pomimo że kąt synchronizacji masz bliski 0, ustawiłbym go w lekkim plusie (+0.6). Poniżej zera auto ciut więcej pali. Jak masz okazje to możesz zweryfikować to co mówię :-) Poza tym wrzuć te dynamiczne, bo kończą mi się pomysły (czyt. nic więcej złego nie widać) :-)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wordeg Zgłoś #13 Napisano 21 Listopada 2010 Filtr paliwa (i wszystkie inne) wymieniałem jakieś dwa miesiące temu, zrobiłem około 1500 km. Widziałem że kąt synchronizacji ustawiony jest na 0 i czasami wskakuje na -0,6. W którą stronę przestawić koło żeby wskoczył na +0,6. Czy mam po prostu go przyśpieszyć ?? Jeżeli tak to wydaje mi się muszę obrócić koło od wałka delikatnie w lewo (pod obroty). Logi dynamiczne wrzucę jak uda mi się je zrobić, bo samemu to trochę trudno, ale pokombinuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #14 Napisano 21 Listopada 2010 Wydaje mi się, że wałek w prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #15 Napisano 21 Listopada 2010 Jeżeli tak to wydaje mi się muszę obrócić koło od wałka delikatnie w lewo (pod obroty).dobrze Ci się wydaje! ---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:05 ---------- Wydaje mi się, że wałek w prawo.w prawo pójdzie bardziej na minus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #16 Napisano 21 Listopada 2010 W korkach to normalka, staraj się włączać N na postojach i spalanie spadnie do około 10 l/100 km. I przygotuj się na wydatek związany z remontem skrzyni. Nie rób tak. Zmienia się ciśnienie w skrzyni bardzo mocno zużywają się elementy cierne. Zadzwoń do jakiegokolwiek serwisu z automatami i zapytaj ile osób w ten sposób popsuło skrzynię. Jak włączysz na D, to w tej pozycji miej samochód jak najdłużej! Co do samochodu - czujniki temperatury mają ogromny wpływ na spalanie (jest taki jeden, co leci, a podaje sygnał do kompa). No i sam styl jazdy. To będzie dziwne, co powiem, ale. Staraj się jak najszybciej osiągnąć 50 km/h a potem trzymać tą prędkość jak najdłużej. Jak najmniej używaj hamulców, zawczasu odpuść gaz i hamuj silnikiem. Ja odkąd tak jeżdżę spalam w mieście o około 3 litry mniej! Czad. Prawda jest taka, że automata trzeba się nauczyć. Ja pisze to z przestrzeni 5 lat eksploatacji tiptrona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focuspl Zgłoś #17 Napisano 22 Listopada 2010 jestem ciekawy - bo moj 2.5 tdi 180 km automat 4 motion pali średnio 10.7 miasto ponad 80% i korki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m-haus Zgłoś #18 Napisano 29 Listopada 2010 Podepnę się pod temat. Też wydaje mi się, że mój wóz dużo pali. W mieście 10,5l staram się jeździć oszczędnie, choć przyznam że dość często robię dość krótkie odcinki. Natomiast na trasie przy 90km/h włączony tempomat i 6 bieg komputer pokazywał 4,5l. Aha autko trochę kopci przynajmniej tak mi się wydaje. Jutro wrzucę może jakiś filmik to ktoś kto się zna może się wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #19 Napisano 29 Listopada 2010 W korkach to normalka, staraj się włączać N na postojach i spalanie spadnie do około 10 l/100 km. najgorsze co może być to wajchowac z D na N Manual 4x4 tez pali 10L w miescie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2013 Witam mam problem z moim samochodem a dokładnie chodzi o duże spalanie pół baku paliwa 200km i już rezerwa dojeżdżam do pracy 4km, wiem ze diesel musi sie zagrzać i wgl ale moim zdaniem to i tak za duzo mi pali prosze bardzo o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach