Skocz do zawartości

wordeg

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wordeg

  • Urodziny 14.09.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Filtr paliwa (i wszystkie inne) wymieniałem jakieś dwa miesiące temu, zrobiłem około 1500 km. Widziałem że kąt synchronizacji ustawiony jest na 0 i czasami wskakuje na -0,6. W którą stronę przestawić koło żeby wskoczył na +0,6. Czy mam po prostu go przyśpieszyć ?? Jeżeli tak to wydaje mi się muszę obrócić koło od wałka delikatnie w lewo (pod obroty). Logi dynamiczne wrzucę jak uda mi się je zrobić, bo samemu to trochę trudno, ale pokombinuję.
  2. Termostat wymieniłem dlatego że nie trzymał temperatury, a przepływka nie miała tego oporniczka. Postaram się może nawet dzisiaj zrobić logi dynamiczne. ---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:37 ---------- Póki co zamieszczam zrobione po wymianie termostatu i przepływki wczoraj logi statyczne. LOG-01-023-xxx-xxx.CSV LOG-01-020-xxx-xxx.CSV LOG-01-015-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-005-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-xxx-xxx.CSV
  3. Wymieniłem przepływkę i termostat, niestety spalanie nie spadło. Moja przepływka oryginalna BOSH nie miała takiego oporniczka z boku (czy to ważne ??), założyłem nową PIERBURG i spalanie na postoju nie spadło a nawet wzrosło z 0,9 na starym BOSH-u do 1.0 na nowym PIERBURG-u. Nowy termostat stoi na 90.9st.C. Zamieszczę logi statyczne po wymianie termostatu i przepływki. I ponownie wraca pytanie: DLACZEGO TAK DUŻO PALI ???
  4. Termostat już kupiłem nowy, może jutro uda mi się wymienić. Spróbuję poprawić logi i zamieszczę ponownie. A co sądzicie o przepływomierzu? Zamontowany jest jeszcze oryginalny BOSH z kwietnia 2002. "Nie kopci?" Auto nie kopci. "a moze za ciezka noga" Właśnie że nie, staram się jeździć oszczędnie, strach pomyśleć jakie byłoby spalanie gdybym miał ciężką nogę Sławek a z tymi logami dynamicznymi na automacie to mogę mieć kłopoty, normalnie na manualu to 3-ci bieg i ogień, a w automacie to mi zaraz przerzuci, chyba że ustawię na "3" i wtedy skrzynia będzie maxymalnie pracowała na trzy przełożenia.
  5. Koledzy, proszę o analizę logów statycznych. Mój Pasek pali trochę za dużo. W mieście średnie spalanie wychodzi około 12,5 litra. Grupa 003.xls Grupa 007.xls Grupa 011.xls Grupa 013.xls Grupa 015.xls Grupa 023.xls Grupa 023 001 002.xls
  6. Ja od pół roku testuję Paska na tiptronicu i musze powiedzieć że w mieście nie schodzi poniżej 11 litrów na 100km. I wcale mu nie depczę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności