Skocz do zawartości
slawciol

Passat b4 1.9 TDI 1z ciężko odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów na ciepłym i zimnym silniku, oprócz tego dodam że temp. paliwa, cieczy chłodzącej oraz powietrza jest taka sama, dawka startowa 21mg, kompresja na wszyskich cylindrach jest 30 barów, paliwo się nie cofa. nie zwiększa obrotów jak zimny, pracuje nawet na niższych niż jak się rozgrzeje, poza tym obroty falują 860-900obr. po odpaleniu nie równo pracuje, powietrza w paliwie nie ma.

Oto logi:

000 zimny:

http://vw-passat.pl/vaglog/1940

000 ciepły:

http://vw-passat.pl/vaglog/1939

BS 000 ciepły:

http://vw-passat.pl/vaglog/1938

jeszcze jedno, kąt wtrysku w BS00 wynosi około 50 a na TDI timing jest w połowie między niebieską a zieloną linią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakies trouble code są ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, żadnych błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż 013, 004, 007, 001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

001;

http://vw-passat.pl/vaglog/1945

004:

http://vw-passat.pl/vaglog/1946

007:

http://vw-passat.pl/vaglog/1947

013;

http://vw-passat.pl/vaglog/1948

 

Jak ciepły silnik odpala na dotyk,jak tylko +6 problemy. Oczywiście świeczki ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pokaż jeszcze 001 na przekręconej samej stacyjce - bez odpalania!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i daj logi wtedy kiedy występuje problem czyli na zimnym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem logi na samej stacyjce i odpalenie, ale temperatura za duża, ale może coś da.

zimny na stacyjce:

001

http://vw-passat.pl/vaglog/1957

004

http://vw-passat.pl/vaglog/1958

007

http://vw-passat.pl/vaglog/1959

Odpalenie, logi 001, 004,013

http://vw-passat.pl/vaglog/1960

i zaraz po odpaleniu 005

http://vw-passat.pl/vaglog/1961

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu nic podejrzanego nie widzę niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tu nic podejrzanego nie widzę niestety.

 

Postaram się zrobić logi jak będzie zimniej, którą grupę najlepiej zlogować przy odpalaniu ?

Edytowane przez slawciol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ręce już opadają, zrobiona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze popychaczy, założony zaworek zwrotny na pompie wtryskowej(dodatkowy), sprawdzony klin na wale, a pali jakby na 3 garach, świece ok, napięcie do świec dochodzi, przy czym przy odpalaniu jeszcze kopci na siwo-niebiesko, koledzy, powiedzcie co logować podczas odpalania, którą grupę, bo już nie wiem co może być, kompresja po 30barów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężki temat. Ostatnio miałem Ibizę 90kM i nawet na ciepłym trzeba kręcić z 6 sekund żeby odpaliła. Wszystko miała w normie (VAG).

Ja bym podmienił wszystkie wtryski na próbę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciężki temat. Ostatnio miałem Ibizę 90kM i nawet na ciepłym trzeba kręcić z 6 sekund żeby odpaliła. Wszystko miała w normie (VAG).

Ja bym podmienił wszystkie wtryski na próbę...

dzięki, we wtorek podjadę na sprawdzenie, w tym jest ciekawostka, jak tylko +7 i więcej to pali na dotyk, poniżej tej temperatury jest problem z odpalaniem, jak już odpali to trzęsie i przerywa jakby na 1 gar nie palił. o obroty ma w granicach 850-900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzałeś świece żarowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzałeś świece żarowe?

Fizycznie, odkręcałem i do aku, listwę zasilającą każde wyjście napięciowo, oraz po zamontowaniu cęgami czy na każdej daje prąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;-) ale niestety to nie zmienia że ciężko odpala , jaką grupę logować, przy odpalaniu? może 13 lub (i) 5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie koniecznie na odpalonym, ale jeszcze raz sprawdziłbym co mówią czujniki temperatury na obecnym mrozie.

Kanał 007 i w instruments chyba 003 (musisz sprawdzić).

Wartości muszą być bliskie sobie.

Jak odpalisz to patrz na kanał 007 czy wartość temperatury nie szaleje - czasem właśnie tak można zobaczyć uwalony czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to mało prawdopodobne, ale spróbuj odpalić z odłączonym alternatorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujniki temperatury sprawdzałem parę razy i są ok, a co do alternatora to sprawdzę. a co to może dać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności