slawciol Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2010 Witam, proszę o analizę logów na ciepłym i zimnym silniku, oprócz tego dodam że temp. paliwa, cieczy chłodzącej oraz powietrza jest taka sama, dawka startowa 21mg, kompresja na wszyskich cylindrach jest 30 barów, paliwo się nie cofa. nie zwiększa obrotów jak zimny, pracuje nawet na niższych niż jak się rozgrzeje, poza tym obroty falują 860-900obr. po odpaleniu nie równo pracuje, powietrza w paliwie nie ma. Oto logi: 000 zimny: http://vw-passat.pl/vaglog/1940 000 ciepły: http://vw-passat.pl/vaglog/1939 BS 000 ciepły: http://vw-passat.pl/vaglog/1938 jeszcze jedno, kąt wtrysku w BS00 wynosi około 50 a na TDI timing jest w połowie między niebieską a zieloną linią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #2 Napisano 18 Listopada 2010 jakies trouble code są ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #3 Napisano 19 Listopada 2010 nie, żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 19 Listopada 2010 Pokaż 013, 004, 007, 001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #5 Napisano 19 Listopada 2010 001; http://vw-passat.pl/vaglog/1945 004: http://vw-passat.pl/vaglog/1946 007: http://vw-passat.pl/vaglog/1947 013; http://vw-passat.pl/vaglog/1948 Jak ciepły silnik odpala na dotyk,jak tylko +6 problemy. Oczywiście świeczki ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 19 Listopada 2010 pokaż jeszcze 001 na przekręconej samej stacyjce - bez odpalania!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 19 Listopada 2010 No i daj logi wtedy kiedy występuje problem czyli na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2010 zrobiłem logi na samej stacyjce i odpalenie, ale temperatura za duża, ale może coś da. zimny na stacyjce: 001 http://vw-passat.pl/vaglog/1957 004 http://vw-passat.pl/vaglog/1958 007 http://vw-passat.pl/vaglog/1959 Odpalenie, logi 001, 004,013 http://vw-passat.pl/vaglog/1960 i zaraz po odpaleniu 005 http://vw-passat.pl/vaglog/1961 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2010 Ja tu nic podejrzanego nie widzę niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2010 (edytowane) Ja tu nic podejrzanego nie widzę niestety. Postaram się zrobić logi jak będzie zimniej, którą grupę najlepiej zlogować przy odpalaniu ? Edytowane 21 Listopada 2010 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #11 Napisano 30 Listopada 2010 Ręce już opadają, zrobiona uszczelka pod głowicą, uszczelniacze popychaczy, założony zaworek zwrotny na pompie wtryskowej(dodatkowy), sprawdzony klin na wale, a pali jakby na 3 garach, świece ok, napięcie do świec dochodzi, przy czym przy odpalaniu jeszcze kopci na siwo-niebiesko, koledzy, powiedzcie co logować podczas odpalania, którą grupę, bo już nie wiem co może być, kompresja po 30barów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #12 Napisano 30 Listopada 2010 Ciężki temat. Ostatnio miałem Ibizę 90kM i nawet na ciepłym trzeba kręcić z 6 sekund żeby odpaliła. Wszystko miała w normie (VAG). Ja bym podmienił wszystkie wtryski na próbę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #13 Napisano 1 Grudnia 2010 Ciężki temat. Ostatnio miałem Ibizę 90kM i nawet na ciepłym trzeba kręcić z 6 sekund żeby odpaliła. Wszystko miała w normie (VAG).Ja bym podmienił wszystkie wtryski na próbę... dzięki, we wtorek podjadę na sprawdzenie, w tym jest ciekawostka, jak tylko +7 i więcej to pali na dotyk, poniżej tej temperatury jest problem z odpalaniem, jak już odpali to trzęsie i przerywa jakby na 1 gar nie palił. o obroty ma w granicach 850-900 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #14 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak sprawdzałeś świece żarowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2010 Jak sprawdzałeś świece żarowe? Fizycznie, odkręcałem i do aku, listwę zasilającą każde wyjście napięciowo, oraz po zamontowaniu cęgami czy na każdej daje prąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #16 Napisano 1 Grudnia 2010 :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #17 Napisano 1 Grudnia 2010 Dzięki ale niestety to nie zmienia że ciężko odpala , jaką grupę logować, przy odpalaniu? może 13 lub (i) 5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #18 Napisano 1 Grudnia 2010 Może nie koniecznie na odpalonym, ale jeszcze raz sprawdziłbym co mówią czujniki temperatury na obecnym mrozie. Kanał 007 i w instruments chyba 003 (musisz sprawdzić). Wartości muszą być bliskie sobie. Jak odpalisz to patrz na kanał 007 czy wartość temperatury nie szaleje - czasem właśnie tak można zobaczyć uwalony czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #19 Napisano 1 Grudnia 2010 to mało prawdopodobne, ale spróbuj odpalić z odłączonym alternatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #20 Napisano 1 Grudnia 2010 czujniki temperatury sprawdzałem parę razy i są ok, a co do alternatora to sprawdzę. a co to może dać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach