bocheno Zgłoś #21 Napisano 19 Listopada 2010 ale zapełniony czy przepełniony? u mnie nic się nie zapala - jedynie po pracy silnika (delikatnie inny dźwięk) można poznać że się wypala filtr właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #22 Napisano 20 Listopada 2010 Koledzy ja ma CR i jak wypala fitlt to nic się nie zapala tylko rosną obroty, zwiększa sie zurzycie paliwa i włączają się elektrowentylatory. A w paskach napewno była taka wersia z mokrym DPF bo ogladałem takiego kiedyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mfifi Zgłoś #23 Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Witam! Ja dzisiaj sprawdzałem i mam masę popiołu 129 ml czyli już niewiele brakuje do tych 175 ml Przebieg 205000. W CR-ach z tego co mi się wydaję w innym miejscu w Vag-u sprawdza się zapełnienie filtra DPF. U mnie to było w bloku 108. Pozdrawiam i piszcie jaką macie masę popiołu we filtrze. Edytowane 8 Lipca 2012 przez mfifi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #24 Napisano 11 Stycznia 2012 Z tego co sie orientuje to CR ma mokry DPF, ale moge sie mylić. Może ktoś strzeli jakąś fotke tego zbiorniczka w CR. Osobiście stopniem zapełnienia DPF bym sie nie przejmował, dobra firma tuningowa i w diabły z tym ustrojstwem, przynajmniej silnik dostanie lepszego kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #25 Napisano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Mam CC 2.0 140KM CR przebieg według liczniaka 145tyś km i miałem taki objaw, że podczas jazdy lub na postoju co jakiś czas kontrolka od świec żarowych dosłownie ciapnęła i wywaliło komunikat Engine fault Warkshop! Vag nie widział żadnych błędów. Po jakimś czasie kontrolka świec zaczęła mrygać non stop, dołączyła do niej za jakiś czas kontrolka silnika. Wkurzyłem się i przegoniłem go do 200km/h i zapaliła się kontrolka dpf i komunikat Diesel-particle Owner's manual. Silnik pracuje normalnie. Vagiem wszedłem w bloki pomiarowe na 108 i wyświetliło 3 wiersze: 104 15 16 126 3 10 126 3 1 O co kaman może ktoś pomoże. ---------- Dodano o 10:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:41 ---------- Sprawdziłem vagiem kanał 11 na odpalonym silniku i przez chwilę pokazuje wartości potem wyświetla brak na wszystkich. Podaje wartości na biegu jałowym 782RPM 100,00% 99,42% 93,10%-ta wartość zmienia na sekundę 78,11% Edytowane 11 Stycznia 2012 przez Robert !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #26 Napisano 11 Stycznia 2012 Robert, wpadł filtr w trybie serwisowym (czyli po podłączeniu VAG). Ten temat jest gdzieś podwieszony w dziale VAG. I wypalanie następuje nie przy określonej prędkości a danych obrotach - 2,2 - 3tys. Najlepiej na czwartym albo piątym biegu i oczywiście muszą te obroty być stałe, czyli nic nie da jak depnie się do 200kmh na chwile. Trzeba jechać z 10 minut na stałych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #27 Napisano 11 Stycznia 2012 Aha, i gdzieś wvagu jest zapis w gramach, zapchania filtra. Max to chyba 60g. Dpfy żyją nawet 200kkm ale to zależy od stylu jazdy i może też być tak, ze przy Twoim przebiegu dpf będzie już do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #28 Napisano 11 Stycznia 2012 Hmm. Nie mogę tego namierzyć, tylko ogólny temat o dpf z rysunkami. Wczoraj i dzisiaj jechałem ok 20km starałem się utrzymywać obroty powyżej 2000obr. i nic. Dziś jak będę wracał z pracy to przez te 20km non stop będę utrzymywał 2500obr i zobaczę. Mam nadzieję, że pomoże... ---------- Dodano o 12:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:39 ---------- Czy oczyszczanie samoistnie się załączy przy obrotach czy muszę vagiem coś załączyć? ---------- Dodano o 12:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:22 ---------- Jeśli vagiem to jak to załączyć, mam auto skaner Dominator i nie bardzo wiem gdzie i jak to sie robi. ---------- Dodano o 13:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:23 ---------- Jeździłem jak głupi na różnych biegach z obrotami 2600-2800 raz tak raz tak i nic dalej to samo. Wagiem jak wziołem na usuń błędy to znikneła kontrolka silnika i już się nie świeci tylko świece i filtr dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #29 Napisano 11 Stycznia 2012 Koledzy czy możliwe jest ukazanie się wyniku zero procent ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #30 Napisano 11 Stycznia 2012 TRobert - tutaj masz temat o czysczeniu DPF za pomoca wypalania serwisowego http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-(regeneracja)-filtra-czastek-stalych-DPF-FAP Podczas jazdy (z podpietym VAG) klikasz odpowiednia opcje i jedziesz - z reszta tam jest wszystko ladnie opisane. Ja wg tego sposobu zaoszczedzilem duuuzo kasy, bo mi jeden pedzio mechanik chcial juz wymieniac DPF, a wypalilem wszystko do zera, wiec MichalEnter, tak - zero procent moze byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #31 Napisano 11 Stycznia 2012 Czytałem to wydrukowałem sobie ale w moim vagu nie ma kodowania II w silniku albo coś źle robie. W meni głównym mam "kanał" 11 silnik II ale nie chce się połączyć. Mam takie urządzenie http://allegro.pl/skaner-dominator-vw-audi-skoda-seat-can-kkl-obd2-i2032243062.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #32 Napisano 11 Stycznia 2012 (edytowane) To troche lipa chyba, bo my tu wszyscy mamy VCDS (program) i kabel od jednego forumowicza i wszystko dzialamy za pomocoa wlasnie tego kabla, programu i laptopa, i tam jest robione.# Byc moze w tym urzadzeniu co masz, ta opcja jest niedostepna, albo kryje sie pod inna nazwa i w innym miejscu - tego juz nie wiem. PS. a czy przedtem zapalala Ci sie kontrolak DPF czy od razu ni stad ni z owad najpier zaczely mrugac swiece, potem silnik i DPF? Czy wtedy samochod przeszedl w tryb awaryjny (mniejsza moc)? Bo u mnie tak wlasnie bylo - najpierw zapalilsie DPF, potem swiece zarowe, potem silnik (ktorej migalo - ale nie pamietam ktore) i tryb awaryjny. I wtedy wypalilem ten badziew za pomoca VAGa. Edytowane 11 Stycznia 2012 przez Michal1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #33 Napisano 11 Stycznia 2012 Auto kupiłem nie dawno. Wracając zaraz po zakupie ciapała mi kontrolka od świec i ten komunikat engine fault ... w którymś momencie samochód stracił moc szarpał strasznie. Przestraszyłem się bo przestawał jakby jechać. Zatrzymałem się wystraszony, ale po ponownym uruchomieniu pracował ok. Zatankowałem go i jeździłem, więcej objaw szarpania i tracenia mocy nie występował jedynie ciapanie świec z komunikatem który był przez dosłownie ułamek sekundy. Po jakimś czasie pokasowałem wszystkie błędy jakie miałem wagiem. W ogóle to wywala mi w centralnym zespole elektroniki, że silnik nie zakodowany. Ponad miesiąc było ok ani razu jaka kolwiek kontrolka nie mrygneła do czasu kiedy zatankowałem samochód do pełna i nie zrobiłem ok 20km zaczeła ciapać kontrolka świec, potem normalnie mrygać i dołączyła po kilku dniach lampka od silnika. Wkurzyłem się i olałem temat. Przycisnołem mu do 200km/h i wywaliło dpf silnik pracuje normalnie, chodzi w pełnym zakresie obrotów. Ręce opadają. Chce właśnie kupić ten kabel i program vcds tylko nie bardzo wiem gdzie i u kogo więc prosze o jakieś namiary na pw. Czy ten program na windows 7 starter będzie chodził? Dziś po pracy będę jeszcze kombinował z tym vagiem. Rozumiem, że sama jazda nie zmobilizuje go do samooczyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #34 Napisano 11 Stycznia 2012 Mi na windows 7 home premium 64 bit chodzi vcds. Styl jazdy i tryb mają ogromny wpływ na problemy z dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #35 Napisano 11 Stycznia 2012 Właśnie wyczulony byłem na dpf i jeździłem z obrotami min 2tyś bo czytałem, że przy takich obr dpf idealnie się oczyszcz. Po za tym jeżdżę na odcinku prostym 20km i zazwyczaj ze stałą prędkością ok 80-90km/h na 4 biegu tak że obr między 2-2,5 tyś. Uważam, że mój styl jazdy jest dobry dla DPFu i raczej nie jest zapchany, poniewż auto nie straciło mocy, ma kopa. Zapchany filtr wprowadza silnik w tryb awaryjny u mnie tak nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #36 Napisano 12 Stycznia 2012 Ja mam Win7 Premium 64bit i chodzi OK, wiec u Ciebie tez odpali. Robert, a gdzie kupiles to auto? SPrawdzales, czy to nie jakis przerobiony anglik? Info o koledze, ktory sprzedaje ten kabel podam jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #37 Napisano 12 Stycznia 2012 Auto kupiłem w polsce. Było po stłuczce i naprawione blacharsko. Wcześniej podobno przyjechało z niemiec. NIe wygląda na przerobionego anglika. Boczki dywan i instalacja przy kolumnie kierowniczej ok-orginał bo zaglądałem. Jestem 2 czy tam 3 właścicielem w kraju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #38 Napisano 12 Stycznia 2012 A co mówi książka serwisowa? Może jedź do aso i sprawdź historie auta albo tu na forum jest kolega, który może to sprawdzić (nie pamiętam teraz jak się nazywa ale chyba jest w którymś przyklejonym temacie) po VINie. I.znajdź kogoś w pobliżu kto ma VCDS żeby przeskanowac auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #39 Napisano 4 Lutego 2012 16:05:09 99 ml Particle Filter Oil Ash Volume 50.1 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 20.7 Particle Filter Carbon Mass (act.) Może ktos sie wypowie dane z kanału 108 passat CC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #40 Napisano 4 Lutego 2012 (edytowane) 16:05:0999 ml Particle Filter Oil Ash Volume 50.1 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 20.7 Particle Filter Carbon Mass (act.) Może ktos sie wypowie dane z kanału 108 passat CC Fachowcem od DPF nie jestem ale jak sprawdzałem DPF-a kilka razy u siebie za pomocą VAG-a i pierwszy parametr mam podobny jak Ty (101 ml) ale drugi i trzeci dużo niższy i nie przekroczyły 20 a u ciebie masz aż 50. Poniżej przykłady: http://imageshack.us/photo/my-images/6/captureczr.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/810/dpf2.jpg/ Edytowane 4 Lutego 2012 przez pwrlax dodanie linków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach