Skocz do zawartości

mfifi

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mfifi

  • Urodziny 01.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Redditch

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bardzo proszę o analizę logów. WIem, że nie zlogowałem wszystkiego co potrzeba, ale w tym momencie nie mam czasu. Może z tego co jest da się postawić diagnozę. Jeśli nie postaram się zrobić potrzebne logi tylko bardzo bym prosił o info którą grupę. Objawy ogólnie są takie, że passat szarpie w zakresie od 3000 do 4000 obrotów. Nie zawsze ale coraz częściej. Z logów na szybko widać, że pompowtrysk na cylindrze 1 przy ostrym przyśpieszaniu wywala kod 16 i BIP-y wskakuja na -128. Silnik BKC passat B6. Dodam jeszcze, że żadne błędy nie zapisały się w silniku. logi.xls
  2. Nie wiem czy ta 063 K bedzie dobra? Ja jak szukalem przepustnicy to z tego co wiem to zamienne sa numery 063 A; 063 B; 063 C; 063 D; 063 E. Ja mialem 063 B i kupilem 063 E bo nie moglem dostac innej z tych numerow. Napisz koniecznie czy wszystko dziala po zalozeniu nowej przepustnicy i czy robiles kodownie czy nie.
  3. Witam. Ja też miałem problemy z przepustnicą. Opisywałem je pod koniec tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/114587-2-0-TDI-140KM-CR-tryb-awaryjny U mnie po zdjęciu dekielka był uwalony mechanizm przepustnicy ale również pełno oleju. Myślę, że właśnie przez ten olej w elektrycznej części przepustnicy mogą się dziać różne cuda. U mnie skończyło się na wymianie przepustnicy i jak na razie wszystko ok.
  4. Passacik już śmiga Udało mi się kupić nową przepustnice (klapę regulatora) za 150 funtów. Założyłem i jest ok! Błędy nie wyskakują, samochód nie szarpie i przy gaszeniu nie telepie. Pozostaje tylko pytanie czy trzeba a jeśli tak to jak zaadoptować nową przepustnicę. Naopakowaniu była informacja, że po wymianie trzeba podpiąć samochód pod komputer i dać mu znać, że zainstalowano nową przepustnicę, ale czy procedura adaptacji jest taka sama jak w benzynowych silnikach to nie wiem i nie chcę nic ruszać dopóki nie będę pewny jak. Jeśli ktoś wie jak to zrobić w silniku diesla na common rail za pomocą VCDS-a proszę o informacje. Pozdrawiam.
  5. Niestety to o czym piszesz też czytałem i było to chyba w silniku TFI. Tutaj niestety aby zamknąć przepustnicę zębatka musi sie przekręcic kilka razy a podczas tego kręcenia trafia na wyłamane zęby i się otwiera i tak w kółko tylko jak źle trafi to blokuje się tak, że silniczkiem ani przepustnicą nie można już ruszyć i wtedy całkowita klapa. Nie obejdzie się bez nowej przepustnicy. Ja mam wersje 03L 128 063 B a teraz są z numerem 03L 128 063 E może w nich już jest problem z plasikową zębatką rozwiązany ale wątpię.
  6. No i znalazłem. Niestety przepustnica do wymiany. W uk tylko u dilera w cenie 220 funtów Ajjjj. Ale w Polsce na allegro za 400 zł można kupić i chyba będę sprowadzał. Samochód uziemiony bez przepustnicy . Jak się okazuję co przedstawię na fotkach to przepustnica nie była zabrudzona, silniczek działa ale niestety jakiś bałwan wrzucił tam plastikowe trybiki które trafiło i tyle. Raczej takiej zębatki nie dostanę więc całość do wymiany. Zobaczcie na zdjęcia Pozdrawiam!
  7. U mnie dzisiaj to samo. Najpierw kontrolka świec a później z silniczkiem, na szczęście DPF jeszcze nie zaświecił. Jutro zabieram się za rozbieranie przepustnicy. Błędy u mnie są następujące: 1 Fault Found: 008465 - Throttle Actuator Control System: Stuck Open P2111 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 210119 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:27:11 Freeze Frame: RPM: 1242 /min Speed: 19.0 km/h Load: 18.8 % Load: 8.6 % Lambda: 100.2 % Mass Air / Rev.: 545.0 mg/str Temperature: 87.3°C Jak naprawię to dam znać co to było.
  8. Podepne się pod temat. Ja mam podobny objaw. Jak zapalę samochód i jadę na pierwszym biegu trzymając równo gaz to samochodem zaczyna szarpać. Po dodaniu gazu i powrotnym zwolnieniu do okolo 1000 obrotów silnik już nie szarpie. Dwa razy miałem też taką sytuację, że silnik zgasł i nie mogłem uruchomić samochodu, odpalił dopiero po dłuższym kręceniu. Przez jakiś czas miałem też wyskakujący błąd EGR który sam zniknął po kilku tygodniach. Passat podobnie jak kolegów ma common rail. Czy ktoś z Was rozwiązał już ten problem z szarpaniem?
  9. czy ktoś może sprawdzał czy w passacie na common railu też powinno pompować po wciśnięciu zapłonu? jak na filmiku:
  10. Nikt nic nie wie w tym temacie? Na szczęście jak na razie sprężynka się nie pojawia i mam nadzieję, że się juz nie pojawi. Może się troche EGR przycinał. POZDRAWIAM!! ---------- Dodano o 23:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:10 ---------- Nikt nic nie wie w tym temacie? Na szczęście jak na razie sprężynka się nie pojawia i mam nadzieję, że się juz nie pojawi. Może się troche EGR przycinał. POZDRAWIAM!!
  11. Witam! I mnie dopadł błąd EGR-a. Kilka dni temu podczas wyjeżdżania z parkingu na niskich obrotach zapaliła mi się i zaczęła mrugać sprężynka oraz samochód wpadł w tryb awaryjny (tak mi się wydaje bo strasznie słabo przyśpieszał). Po zgaszeniu i odpaleniu samochodu kontrolka już się nie pojawiła i jeździłem normalnie. Przez te parę dni miałem jeszcze kilka razy taki przypadek. Po sprawdzeniu na VCDS wyszedł błąd EGR sporadyczny. Zauważyłem, że sprężynka pojawia się kiedy np. odpalam na letnim silniku i np. zatrzymuje się przed skrzyżowaniem. Zawsze po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. W związku z powyższym mam pytanko co robić? W jakich blokach w VCDS można sprawdzić poziom otwarcia EGR w B6 CR, w passacie B5 była możliwość testowania EGR-a programem VAG. Czy ktoś wie jak to jest w B6. I jeszcze jedno pytanie czy ktoś się orientuje czy w moim passacie jest EGR z tą nieszczęsną zębatką opisaną w tym wątku? Numer z etki mojego EGR-a to: 03L 131 501 G Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  12. Witam! Ja dzisiaj sprawdzałem i mam masę popiołu 129 ml czyli już niewiele brakuje do tych 175 ml Przebieg 205000. W CR-ach z tego co mi się wydaję w innym miejscu w Vag-u sprawdza się zapełnienie filtra DPF. U mnie to było w bloku 108. Pozdrawiam i piszcie jaką macie masę popiołu we filtrze.
  13. mfifi

    Sprzęgło...Gaz?

    Witam! Ja mam podobny problem tylko w drugą stronę a mianowicie jak dodam gazu na zwolnionym sprzęgle i zaraz go odejmę to obroty wolno opadają, jeśli pedał sprzęgła jest wciśnięty passacik reaguje dobrze na odjęcie gazu to znaczy obroty opadają normalnie! Czy to normalne? Czy pedał gazu jest jakoś połączony ze sprzęgłem? Macie jakieś pomysły? Aha Passat to 1.9 TDI (AWX)
  14. Podepnę się pod temat! Przeczytałem już kilka wątków ale nikt nie miał takiego przypadku jak ja! Na Vag-u wyskakuje mi błąd od turbo a mianowicie, że nie została osiągnięta granica regulacji za małe ciśnienie doładowania! Większość z Was ma problem z przeładowaniem a ja mam nie doładowanie! Co może być przyczyną? Passat jest strasznie mułowaty, ciągnie dopiero od 4000 obrotów, sztanga od turba stoi w miejscu w pozycji maksymalnie wciśniętej na dół, da rady nią poruszać chociaż to nie idzie lekko, ale jak podłaczyłem wężyk i wciągałem przez niego powietrze to sztanga podnosiła się w górę Nie wiem czy do maks ale się podnosiła. Problem jest taki, że po odpaleniu sztanga nawet nie drgnie! Co to może być? Zapieczone kierownice czy może zawór n75? Jak to sprawdzic? Aha a teraz napisze jak to się stało! Otóż jechałem na rozgrzanym silniku. Przycisnąłem na 2 i wrzucam trójke a tu zmuła i tak cały czas teraz! Ruszałem sztangą, żeby ją rozruszać ale to nic nie pomaga. Po odpaleniu nawet nie drgnie! Mam zrobione logi tylko jeszcze nie wiem czy uda mi się je tu wstawić! Bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki! Aha Passat jak w opisie 1,9 TDI AWX 2002 logipassattdi130AWX.rar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności