Skocz do zawartości
Gość wojtekk

Brak ogrzewania przy małej prędkości, co może być przyczyną ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich posiadacze "pasków" jestem tu dzis pierwszy raz. Prosze o wyrozumiałosc, ale mam podobne problemy z moim ogrzewaniem co pisze wojtekk. Otóz mam to samo auto co wojtekk i takze brak ogrzewania znaczy sie raz jest raz niema temp stoi na 90stopni a w aucie "berger" termostat sprawdzony pompa tez ale widze juz po przeczytaniu ze jeszcze troche spraw musze sprawdzic ale mam nadzieje ze w razie czego moge liczyc na Wasza pomoc. Bo jeden majster rzucił mi ze to głowica jeden ze nagrzewnica a nastepny kaze sprawdzic czujniki nawiewu ciepłego powietrza a gdy jade do speców od klimy to mowia ze to nie ma nic wspólnego z klima :confused:

Podejrzewam że masz klimatronik zrób samodiagnozę a potem wyczytaj kody i będziesz wszystko wiedział. klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tematu. Jak sprawdzić czy jest cisnienie w obwodzie grzewczym jeżeli przy temperaturze silnika 90 stopni woda w naczynku zbiorczym jest zimna? Bo zimą termostat raczej się nigdy nie otworzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michu

Witam

Chciałbym podłączyć się do tematu . Posiadam Passat B5 90KM AHU mam problem z ogrzewaniem. Jak samochód stoi na dworze , czy w garażu to temperatura wody nie chce się podnieść a w środku zimno. Nawet jak samochód będę chodził 20 min to poleci najwyżej letnie powietrze a temp. wody bez zmian . Natomiast podczas jazdy jest już ok temperatura podnosi się normalnie ogrzewanie działa leci ciepłe powietrze. Auto jest wyposażone w climatronik sprawdzałem nie ma błędów. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet jak samochód będę chodził 20 min to poleci najwyżej letnie powietrze a temp. wody bez zmian .

 

Wyłącz ogrzewanie całkiem (climatronic na off) to zobaczysz że temp wody się podniesie na postoju, zostaw samochód na godzinę to zobaczysz że będzie 90. Diesel wytwarza mało temperatury, a już bez obciążenia to bardzo mało.. Jak chcesz mieć ciepło stojąc w miejscu to webasto zainstaluj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a później poszukaj na forum hasła "termostat" i sposobów jego diagnozy. Strzelam, że masz otwarty duży obieg non stop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem tylko w passacie B3 . Na wolnych obrotach nie grzeje a na wysokich jest ok. co to może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Myślałem, że jest to normalne, bo jak przekręcam kluczyk, to właśni wszystko mi miga na climatroniku, ale później powraca do normy! :?

Piszecie tu o jakiś kodach, o których nie mam zielonego pojęcia jak się to sprawdza?

 

Słyszałem, że podobno miganie na climatroniku jest spowodowane tym jak się go używa przy otwartych szybach. I w sumie miałem taki przypadek, że jak miałem na mrozie otwarte drzwi, auto pracowało i miałem włączony nawiew 26C ECON to zaczęło szaleć i mrygać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słyszałem, że podobno miganie na climatroniku jest spowodowane tym jak się go używa przy otwartych szybach. I w sumie miałem taki przypadek, że jak miałem na mrozie otwarte drzwi, auto pracowało i miałem włączony nawiew 26C ECON to zaczęło szaleć i mrygać

 

Kolego gratuluje wyobraźni.

 

Z tego co wiem to wyświetlacz climatronica miga jak układ się rozszczelni.. ale mogę się mylić.

 

No w każdym razie ta historia z drzwiami to nadaje się do tematu najlepsze teksty na forum ;)

Edytowane przez Slay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego gratuluje wyobraźni.

 

Z tego co wiem to wyświetlacz climatronica miga jak układ się rozszczelni.. ale mogę się mylić.

 

No w każdym razie ta historia z drzwiami to nadaje się do tematu najlepsze teksty na forum ;)

Kolego, a umiesz czytać co jest napisane?? Napisałem wyraźnie, że słyszałem o takiej przypadłości, a dokładniej wyczytałem ją na tym forum ale teraz nie chce mi się tego szukać. I to nie jedna osoba pisała, że climatronik szaleje jak się go używa jeżdźąc z otwartymi oknami. Układ mam jakoś szczelny więc w takim razie czemu wariował?

W panelu sterowania masz czujniki temperatury wewnętrznej i zapewne jest tak, że przy otwartych oknach w czasie jazdy mają złe odczyty, tak samo może być przy długo otwartych drzwiach czy oknach na mrozie bo climatronik będzie cały czas grzał, a czujnik będzie odbierał zimno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego, a umiesz czytać co jest napisane??

 

potrafię czytać.. I nawet ze zrozumieniem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtas1980

Witam !

U mnie też występuje problem z ogrzewaniem w pasku. Sytuacja wygląda tak : przejerzdzam ok 15 kilometrów na zimnym silniku i muszę dalej jechać w rękawiczkach i czapce bo climatronic ledwo grzeje, a raczej chłodne powietrze leci z nawiewów. Zrobiłem dzisiaj diagnostykę klawiszami "obieg zamknięty" oraz "ECON" i wyskoczyło mi coś takiego : lewa strona "444" , prawa "02". Z tego co czytałem to lewa strona kody błedów a prawa ilość błędów. Dlaczego więc pokazuje mi 2 błędy skoro wyskakuje 444?. Oczywiście błędów po prawej stronie przesówać przyciskiem + nie idzie, a po załączeniu zapłonu i powtórnej diagnostyce wyskakuje 444 00. Co może być przyczyną że climatronik puszczatylko chłodne powietrze lub lekko ciepłe? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

U mnie też słabo grzeje, więc pojechałem sprawdzić do serwisu mojego kuzyna, sprawdzili termostat, pompę wodną no i w sumie wykluczyli głowice, temp. silnika OK. Przeczyścili niby przewody specjalnym płynem no i wlali nowy płyn. Teraz w sumie wrociłem no i jest trochę lepiej. Zauważyłem jak teraz wracałem, że jak jade wolniej to duzo lepiej grzeje niz jade szybciej (a sa wysokie obroty). Czy to moze byc ciagle problem z nagrzewnica ze jest zakamieniona lub zapowietrzona? (wszystkie przewody od zbiorniczka wyrownawczego sa gorace). Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też słabo grzeje, więc pojechałem sprawdzić do serwisu mojego kuzyna, sprawdzili termostat, pompę wodną no i w sumie wykluczyli głowice, temp. silnika OK. Przeczyścili niby przewody specjalnym płynem no i wlali nowy płyn. Teraz w sumie wrociłem no i jest trochę lepiej. Zauważyłem jak teraz wracałem, że jak jade wolniej to duzo lepiej grzeje niz jade szybciej (a sa wysokie obroty). Czy to moze byc ciagle problem z nagrzewnica ze jest zakamieniona lub zapowietrzona? (wszystkie przewody od zbiorniczka wyrownawczego sa gorace). Dzieki
Odpowiem za kolege:

 

"okazało się, że mam zapchaną nagrzewnicę, mój kuzyn pracuję w serwisie skody no i tam robiłem. Przepłukanie nic nie dało ale zdjeli całą deskę rozdzielczą, wyjeli nagrzewnice i ja wyczyszcili. efekt, ogrzewanie super."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problemik,otóż czasem na wyświetlaczu climatronika i głównym pojawia mi się ujemna temperatura.Chociaż na zewnątrz jest np. +10. Słabo też grzeje nawet na '' HI''.Ktoś wie co się dzieje.?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest ten czujnik?.Można go jakoś poładować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli nie grzeje na wolnych obrotach to albo termostat... albo uszczelka pod glowica :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy też się przyłączam do tematu. Mam Passata B5 97r 1,8T i problem z ogrzewaniem na niskich obrotach jak autko stoi na luzie to leci ledwo cieple powietrze (w zimę praktycznie zimne) mimo to że silnik ma 90 stopni, za to powyżej 3tys obrotów grzeje tak jak trzeba. Pompę wody wymieniłem przy robieniu z rozrządem, płyn chłodniczy jest, nawet pokusiłem się o jakiś środek do czyszczenia nagrzewnic, węże do nagrzewnicy i od są gorące że się ich dotknąć nie da, dodam że mój pasek ma manualną klimatyzacje.

Pomóżcie bo zima się zbliża

Edytowane przez zaajcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
węże do nagrzewnicy i od są gorące

 

Kolego może Ci nie przestawiają się klapy które sterują zimne-ciepłe powietrza tp jedyne wytłumaczenie bo napisałeś ,że silnik trzyma temperaturę i węże od i do są gorące,więc myślę że wina leży po stronie właśnie tych klap.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to jest dziwne ze na wyższych obrotach grzeje aż parzy. A to są te klapki co sterują nimi te linki od pokręteł? Jak tak to jak tam się można dostać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności