Skocz do zawartości
Vipergti

Jak prawidłowo zresetować komputer 1,8 RP

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum, jednak nie jestem w 100% pewny czy dobrze zrozumiałem, więc, czy ktoś mógłby mi logicznie napisać jak poprawnie zrestartować kompa w pasku B3 1,8 RP?? Jestem po regulacji zapłonu i silnik troszke głupiał odrazu po przestawianiu zapłonu(dusił się i wogóle aż mi zgasł.. po chwili odpaliłem i już wszysytko było ok, chodził tak jak powinien.. jednak czytałem że po regulcji zapłonu należy zrestartować kompa..

 

Czy przy restarcie trzeba odpiąć obydwie klemy, czy mogę odpiąć tylko jedną (Np plusową?)

 

Jak powinna wyglądać procedura prZy pierwszym odpaleniu po restarcie??

 

z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Edytowane przez Vipergti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro lamerskie, to dlaczego mi nie odpowiesz??:P No poprostu nigdy tego nie robiłem, bo nie było takiej potrzeby, a teraz potrzebuję go zersetować i chcę to zrobić poprawnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odepnij 2 klemy na pół godzinki,załóż z powrotem,odpal na benzynie jesli masz lpg,na wolnych obrotach niech chodzi az 2 razy włączy się i wyłączy wentylator chłodnicy(tak dla pewności) i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy obie klemy muszą być odłączone?? Bo szczerze mówiąc już prawie 3h temu odpiąłem aku i odpiąłem tylko +... czy komp się zresetuje??:P czy muszę od nowa resetować??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według mnie wystarczy odpiac kleme minusowa .... gównie o to chodzi w tym odłaczaniu zasilania od ECU zeby kondensatory mogły sie rozładowac .... a to chwile trwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
według mnie wystarczy odpiac kleme minusowa ....

dokładnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro lamerskie, to dlaczego mi nie odpowiesz??

Dlatego, że równie dobrze jak ja możesz skorzystać z wyszukiwarki.

I zapewniam że gdybyś włożył minimum wysiłku to byś znalazł odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna klema wystarczy. Minusowa na 5 minut :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z tym bezpiecznikem od ECU (nr.15) - bodaj ósmy od prawej w skrzynce - co go rzekomo też można wyjąć i efekt będzie podobny? Coś tam kiedyś ktoś raz pisał w jakimś poscie. Gdzie indziej już o tym nigdy nie czytałem. Kombinowałem z tym bezpiecznikiem (zawsze to wygodniej) ale coś mi się zdaje, że jednak klema najpewniejsza. Może ktoś to wyjaśnić jak to z nim jest na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz skorzystać z wyszukiwarki.

 

Szukałem na forum, jednak nie jestem w 100% pewny czy dobrze zrozumiałem
:doh

 

A wracając do tematu, dziękuję za wszystkie odpowiedzi, poradziłem sobie z problemem..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności