Stavros Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2010 powiem ci arturoski , ze od kad(pierwszy tydzien) smigam 1.9tdi zmienilem zdanie na temat diesli i 1.8t;) avf ma takie wciecie w asfalt jak 1.8t z wiekszym turbo i po dobrym remapie (311 niutkow standard) wiec co sie bedzie dzialo jak mu 200kucykow peknie i ze 450 niutkow;) bez obrazy, ale to taka mysl czy warto ladowac tyle w 1.8t (za 1000f 1.9 bedzie latal jak 1.8t po modach za 8-10tysi) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #2 Napisano 15 Października 2010 Ja ci powiem tak: W żadne auto nie warto ładować hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #3 Napisano 15 Października 2010 Ja ci powiem tak: W żadne auto nie warto ładować hehe dlaczego, sam wiesz ze wkladanie cieszy;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #4 Napisano 15 Października 2010 Wiadomo, że chodzi o to co się chce osiągnąć. Dźwięk doładowania w benzynie to coś innego niż tdi. Moment obrotowy również układa się inaczej. Diesel cieszy dopiero w trasie na 5,6 biegu... Z punktu widzenia portfela nie opłaca się wkładać w żadne auto wiadomo dlaczego... Jednak na przyszłość planuję 335d... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #5 Napisano 15 Października 2010 Wiadomo, że chodzi o to co się chce osiągnąć. Dźwięk doładowania w benzynie to coś innego niż tdi. Moment obrotowy również układa się inaczej. Diesel cieszy dopiero w trasie na 5,6 biegu... Z punktu widzenia portfela nie opłaca się wkładać w żadne auto wiadomo dlaczego... Jednak na przyszłość planuję 335d... hahaha... i widze bratnia dusza... tez cie te 3 magiczne literki kreca;) mi bardziej 530 albo 730 po glowie chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 16 Października 2010 (edytowane) Stavros, nie wypisuj farmazonów o wcieciu w asfalt klekota.... postaw na kresce 1.9 TDi 200KM@430NM i 1.8T 200KM@320Nm i zobaczysz ktory bedzie szybszy. Edytowane 18 Października 2010 przez the.wolf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2010 hmmmm....wiec jak to jest? Mam 1.8t 150hp i 1.9tdi 130hp Jeden ma 214nm a drodi ma 311nm... Staly na kresce i APU nie dal rady AVF... Czy imponuja mi cyferki? No jezeli ktos twierdzi ze 5kg latwiej podniesc niz 3 to moze i fakt, moj blad . 1.8t daje rade w gornym zakresie obrotow, ale na starcie porazka... 1.9tdi idzie ze startu a pozniej gdyby nie 6 big to by nie mial szans z 1.8t. Tak czy siak, na standardowym programi 1.8t przegrywa, i powiem wiecej nie tylko moj 1.8t ale rowniez 3 inne w sedanie;) Jwden z nich pozamiatal mojego 1.8t zas 2 z nich polegly w starciu 1.8t kombi na 1.8t sedan;) I soft nie ma tu nic do rzeczy;) jezeli oba ida w gore symetrycznie to wciaz jest to samo co standardowa roznica. A jezeli chodzi o scislosc to wlasnie porownywalem standardowe auta. ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:35 ---------- Stavros, nie wypisuja farmazonów o wcieciu w asfalt klekota.... postaw na kresce 1.9 TDi 200KM@430NM i 1.8T 200KM@320Nm i zobaczysz ktory bedzie szybszy. Widzisz przeczenie w twojej wypowiedzi? Jak potrafisz rozpedzic klekota to w tym starciu 1.8t bedzie jechal razem z czarnym pirdem 1.9tdi;) Roznica niutkow kolosalna i niestety znaczaca... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #8 Napisano 17 Października 2010 mialem pomysl na kupno tdi ale jezdzilem i nie cieszy mnie te mulowate 130 koniw porownaniu do apu to nawet do piet nie dorasta w standardzie Na przeciw twojej tezie Stavros wyobraź sobie na kresce Audi S3 (rok 2010) i bwm 335d (2010). Wg Ciebie które auto jest szybsze od 0? Które auto jest szybsze od 100km/h na 5 biegu? Już wcześniej pisałeś, że żadne tdi 130 nie ma szans z seryjnym nawet 1.8T. Co właściwie miałeś na myśli? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2010 Stavros zyje w swiecie "duzych" Niutonów w dizlu i jeszcze sie nie nauczyl ile z tych niutonów zostaje na kolach zakres obrotowy silnika, straty na skrzyni to czarna magia:D liczą się cyferki... Kolegom ktorzy seryjnym 1.8t jada wolniej od AVF poradź proszę aby nauczyli sie jezdzic lub udali do mechanika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #10 Napisano 18 Października 2010 Nie ma co sie kłócić porostu trzeba w końcu zrobić kreskę na zlocie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #11 Napisano 18 Października 2010 Kolegom ktorzy seryjnym 1.8t jada wolniej od AVF poradź proszę aby nauczyli sie jezdzic lub udali do mechanika ja polecam taki guide, który popełniłem jakiś czas temu na forum... no i powiedzcie kolegom z 1.8T, że te silniki się kręcą do 6500RPM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #12 Napisano 18 Października 2010 Nie ma co sie kłócić porostu trzeba w końcu zrobić kreskę na zlocie. Święta racja! A póki co mamy gdybanie gdybanie i jeszcze raz gdybanie;) Wg mnie jak postawimy na kresce 1.9 TDi 200KM@430NM i 1.8T 200KM@320Nm w np. B5 sedan i oba z napędem tylko na ośkę to start na niskich biegach będzie miał lepszy TDI, który zazwyczaj max moment ma przy ok 2200-2300obr;) I w mieście od skrzyżowania do skrzyżowania będzie lał dupcie 1.8t dość wyraźnie;) Niestety przy większych prędkościach przykładowe 1.8t będzie brało górę nad ropniakiem bo zaczyna się długa i mocna góra... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #13 Napisano 18 Października 2010 panowie naprawdę zapominają, że TDI ma 3 biegi do setki, a 1.8T dwójkę zamyka na 100km/h? A i ten moment osiągany z samego dołu wcale nie pomaga ostro ruszyć... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #14 Napisano 18 Października 2010 co więcej, niektorzy myslą ze benzyna sie startuje z 800obr Ponownie napiszę zebyście poczytali jak ma sie Nm w dizlu do Nm w benzynie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #15 Napisano 18 Października 2010 Wysoki moment obrotowy pomaga TDI pokonać opór powietrza przy wyższych predkościach na 5,6 beigu. Wtedy właśnie 1.8T może dostać w kość. Musiałoby być dsg w TDI, żeby podgonić 1.8T od 0. Oglądałem ostatnio filmik Passata Blanko 1.9 TDI chyba 196KM. Od zera moje 1.8T nawet ze skopanym programem jest szybsze. Powyżej 100 km/h dostałbym już raczej baty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #16 Napisano 18 Października 2010 Powyżej 100 km/h dostałbym już raczej baty. Mysle ze trzeba bylo by bujac sie conajmniej do 140 zeby dyszlem objechac T Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #17 Napisano 18 Października 2010 A moze macie mylna fantazje jak ja wczesniej? Wczesniej jechalem padnientym jakims chyba klekotem 130 5 biegow i twierdzilem ze apu bierze gore(i bylo ono na hamowni dokladnie 148hp), zas terez jak mam dobre i sprawne avf twierdze ze jednak tdi jest szybsze(i nie bylo hamowane). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #18 Napisano 18 Października 2010 Moim zdaniem jednak 1.8 T będzie szybsze.. Jednak benzyna się wkręca a TDI zmieniasz i zmieniasz te biegi.. W sumie jeszcze nie ścigałem się z żadnym 1.8 T ale często i gęsto mam okazję ścigać się z Hondami i ciągle dostaje baty czy miałem 150 KM czy mam 180KM i 380NM i Honda civic 13?KM i jakieś 1?? NM i dostaje baty ale oni ją ciągną do dużych obrotów i nie wtachują biegami.. Wiem wiem, porównanie kijowe bo honda waży 1000kg a passat 1500kg ale nie dość, ze moc jest większa to i moment dwa razy taki i nic to nie daje.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #19 Napisano 18 Października 2010 Ciekawe jak jeździłoby tdi ze skrzynia od t? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #20 Napisano 18 Października 2010 Ciekawe jak jeździłoby tdi ze skrzynia od t? Hmm myślę, że podobnie... Raczej jak by się jeździło, gdyby diesla ciągnąć to 7000 obr/min .. I oczywiście, żeby ciągnął od 2000 obr/min.. Tu jest filmik kolegi który swojego 1.6 TD po przeróbkach ciągnie do jakiś 6000 obr/min i widać jak to działa na przełożenia.. skrzynia powinna skończyć się przy ok 180km/h a idzie dalej licznik nie przekłamuje było sprawdzane g-tech .. i jak by TDI o mocy 200KM i 400NM kręcić do 6000obr/min to myślę, że benzyna miała by problemy.. http://www.youtube.com/user/tomogolf2#p/a/u/1/MVMh70gTsGA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach