Skocz do zawartości
Stavros

[Luźna dyskusja wydzielona] 1.8T czy 1.9TDI? który szybszy?

Rekomendowane odpowiedzi

1. Kwestia jazdy - Jeszcze żaden TDI nie pokazał mi pleców, a kilku młodych wilczków próbowało "wapno" wykiwać.

2. Kultura pracy silnika - co dzień rano słyszę ten klekot [właśnie VAG] i nigdy w życiu nie zamieniłbym się. Mam otwartą maskę, włączony silnik a słyszę 1,9 TDI sąsiada 10m dalej [z zamkniętą maską]

3. Kwestia spalania - stać mnie na samochód -> stać mnie na paliwo. I tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. Kultura pracy silnika - co dzień rano słyszę ten klekot [właśnie VAG] i nigdy w życiu nie zamieniłbym się. Mam otwartą maskę, włączony silnik a słyszę 1,9 TDI sąsiada 10m dalej [z zamkniętą maską]

 

Ja kocham ten dźwięk jak sobie terkocze. A wcale głośniej w TDI przy wyższych prędkościach nie jest niż w benzynie. Dla mnie fajny odgłos benzyny to VR6 czy inne mocne jednostki. Ale passek w benzynie sorki dla mnie dzwięku tu żadnego a jak się wkręca to bezpłciowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak wiec moja teoria to zasieg od 0 do okolo 100km moze powyzej 100 tdi by zmiekl, ale nie wydaje mi sie jak sie kreci 2200 do 4500-600 to wystarczy

Stavros nawet jak tego swojego AVFka będziesz kręcił do 4500, nie ma sensu bo on i tak nie idzie od 3500 na serii:haha

nie widziałem żeby był coś modzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. Kwestia jazdy - Jeszcze żaden TDI nie pokazał mi pleców, a kilku młodych wilczków próbowało "wapno" wykiwać.

To jeszcze nie trafiles na mnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzymam jeszcze temat kilka dni, moza cos fajnego wpadnie :) bo niektórzy naprawdę "ciekawe" informacje wypisują :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak macie u siebie dwa paski w TDI i 1.8T postawcie je na kresce nakręćcie film i będzie wszystko jasne.. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
potrzymam jeszcze temat kilka dni, moza cos fajnego wpadnie

 

Potrzymaj potrzymaj, fajnie się czyta.

 

Ciekawy też jestem, jak te dwa silniki wypadłyby w przypadku automatów - wyeliminowany jest w ten sposób "czynnik ludzki" - zwyczajnie gaz w podłogę i poszli.

Moim zdaniem początek powinien należeć do TDI z uwagi na duży moment dostępny od dołu. A dalej, jak już 1.8T się wkręci - nie mam pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomcio, kurcze, i Ty dołączasz? Nie karm troli... przecież sam jeździsz AWT, to wiesz jak to się zbiera ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomcio, kurcze, i Ty dołączasz? Nie karm troli... przecież sam jeździsz AWT, to wiesz jak to się zbiera ;)

 

No pewnie, że wiem. Dopóki wskazówka jest po lewej stronie to nic się specjalnego nie dzieje, ale jak się potrzyma obroty na drugiej połowie....

 

Generalnie nie bałbym się "stawać na kresce", tylko musiałbym pewnie trochę poćwiczyć ruszanie, bo coś z refleksem u mnie ostatnio słabo. Chyba się starzeję :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzymaj potrzymaj, fajnie się czyta.

 

Ciekawy też jestem, jak te dwa silniki wypadłyby w przypadku automatów - wyeliminowany jest w ten sposób "czynnik ludzki" - zwyczajnie gaz w podłogę i poszli.

Moim zdaniem początek powinien należeć do TDI z uwagi na duży moment dostępny od dołu. A dalej, jak już 1.8T się wkręci - nie mam pojęcia.

dokladnie tez mam takie zdanie i doswiadczenie z kreski;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Może na początek wrzućmy logi z vaga 0-140?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może na początek wrzućmy logi z vaga 0-140?

Wydaje mi sie ze nie logi maja tu ses tylko porownanie na prostej :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od logów...sam kaczka gadałes że objedziesz pare benzin forumowych. Dawaj logi, ktos wrzóci swoje i będzie porównanie, to jak...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vag1Xpredkosci_2.png

kiedyś, kiedyś, kiedyś... 170 koni skundlone gazem.... :P dokładność takiego pomiaru raczej będzie kiepska (+/- grubośc kreski no i zmiana biegu z 1 na 2 zajęła mi dobrą sekundę :P), ale można dwie tak zrobione kreski na siebie nałożyć :) mam gdzieś nawet csv tego jak ktoś będzie potrzebował :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zacznijmy od logów...sam kaczka gadałes że objedziesz pare benzin forumowych. Dawaj logi, ktos wrzóci swoje i będzie porównanie, to jak...?

ogarne vaga to wrzuce .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysł do tego od razu 50-200km/h żeby było jasne

ps pewnie już niektórzy prostej szukają .. z jak największej górki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuję górę Żar, tam mozna za pomocą "cudu natury" osiagnąć lepszy wynik hrhrhrhr... :D:D:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobry pomysł do tego od razu 50-200km/h

 

to za dłuuugie logi będą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:Napisał misiek 528

dobry pomysł do tego od razu 50-200km/h

 

to za dłuuugie logi będą

 

Pozatym gdzie ja Ci sie rozpedze do 200 poza autostrada :/ ZEBY BYLO BEZPIECZNIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja piernicze, panowie... wymyślacie sobie te problemy. Misiek zapodał jakieś durne porównanie, to już marudzą ;) Pokaże ktoś ten wykres czy nie? :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności