slawekm65 Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2010 Witam, autko odmówiło dalszej jazdy. Najpierw pojawiły się podejrzane stuki, chwilę później coś głośno chrupnęło i zakończyłem jazdę. Silnik chodzi bez problemów, biegi teoretycznie wchodzą normalnie, tylko jak dodaję gazu to pojawia się głośny chrobot i auto stoi. Podczas holowania niezależnie ci wciskałem sprzęgło czy nie chrobotało i wydawało dźwięki podobne do hamującego pociągu. Co to może być i ile może kosztować naprawa? Czy warto naprawiać? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2010 Ja bym zaczął od sprawdzenia przegubów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2010 Ale biegi wchodzą bez sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 11 Października 2010 Ale biegi wchodzą bez sprzęgła Ale sprawdź czy przeguby masz całe. To nic nie kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) Ja bym zaczął od sprawdzenia przegubów Można to jakoś sprawdzić bez podnośnika? Osłony wyglądały dobrze, ale się za specjalnie nie przyglądałem bo myślałem raczej o sprzęgle. Ile może kosztować wymiana przegubów jeśli to one są winne? Gural, tak myślę, że jak przegazuję silnik na luzie i nie będzie walić to przegub do wymiany. Mam rację? Edytowane 12 Października 2010 przez slawekm65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2010 Osłony wyglądały dobrze, ale się za specjalnie nie przyglądałem bo myślałem raczej o sprzęgle. Ile może kosztować wymiana przegubów jeśli to one są winne? Mi jak się sypnął przegub (wewnętrzny), to osłony też były całe. Wsadź kogoś do auta, dla pewności niech zaciągnie ręczny, wbije bieg i puści sprzęgło. Ja jedna z flansz przegubów skrzyni biegów zacznie się kręcić to masz walnięty przegub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2010 Gural, wielkie dzięki. Walnięty przegub prawy, zewnętrzny. Ośka leży na wahaczu. Wystarczyło przekręcić koło. W sobotę biorę się do roboty. Ruville to dobra firma? Mają przeguby w cenie 70 i 85zł w zależności od typu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AQT24 Zgłoś #8 Napisano 19 Października 2010 Jeżeli chodzi o części różnych firm,to proponuję zajrzeć do mojego sklepu http://www.aqt24.eu/ jakiego typu potrzebujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radzio77789 Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2010 Ktorys z przegobow odmawia posluszenstwa to jest moja mysl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 13 Listopada 2010 Ktorys z przegobow odmawia posluszenstwa to jest moja mysl Moja myśl jest taka żebyś najpierw poczytał a potem pisał. Walnięty przegub prawy, zewnętrzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2010 Autko naprawione, trochę to trwało bo okazało się że podczas holowania zeszlifowałem półoś (do zawleczki) i trzeba była ją wymienić. Ostatecznie przyjechał mechanik, zabrał auto do warsztatu i za 320zł auto naprawił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat101avb Zgłoś #12 Napisano 14 Grudnia 2015 Witam. Co moze grzezic i wydawac taki dzwiek ocierania, dokladnie i tylko podczas sprzeglenia? chodzi o polsprzeglo podczas ruszania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2016 przy ruszaniu na pólsprzęgle auto przy ruszaniu całe sie trzęsie, co to moze być?? jest to passat b5 fl 1,9 tdi 130km avx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #14 Napisano 23 Października 2016 Kolego sprzęgło Ci sie kończy, trzeba powoli myśleć o wymianie. Miałem to samo, zrobiłem jeszcze jakieś 15000 km i wymiana była konieczna. Problem był szczególnie podczas ruszania pod górke do przodu i równiez do tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #15 Napisano 8 Listopada 2016 Podobnie jak Przedmówca również uważam, że ten charakterystyczny dźwięk oznacza iż sprzęgło jest na wykończeniu, zbadaj jeszcze jeżeli masz taką możliwość w jakim stanie jest dwumas, bo skrzynie masz manualną prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #16 Napisano 14 Grudnia 2016 wymieniłem sprzęgło i dwumase i auto nadal lekko drży przy ruszaniu na półsprzęgle, co dalej robić?? czy spróbować wymienić poduszki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #17 Napisano 14 Grudnia 2016 Mam nadzieję, że zestaw sprzęgła z dwumasa nówka sztuka? Jak najbardziej poduszki do sprawdzenia i to zarówno pod silnikiem jak i skrzynią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #18 Napisano 17 Grudnia 2016 wymieniałem na regenerowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #19 Napisano 17 Grudnia 2016 wymieniałem na regenerowane Takich gratów nie zakłada sie po regeneracji, tracisz podwójnie, komplet sprzęgła z dwumasa mozna dostac już za 1700zł. Ile dałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #20 Napisano 18 Grudnia 2016 700zł cały zestaw Ale 2 moich znajomych brali regenerowane i jeżdżą 3 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach