Skocz do zawartości

passat101avb

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat101avb

  • Urodziny 15.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam coś dodatkowego. Do tyłu przy ruszaniu dźwięk jest słabszy o połowę, czasem, go nie ma.
  2. Mam coś dodatkowego. Do tyłu przy ruszaniu dźwięk jest słabszy o połowę, czasem, go nie ma.
  3. Tak, to łożysko też jest wymienione. Naprawdę brak już mi pomysłów
  4. moga być to przeguby wewnętrzne? łożysko to nie jest, bo próbowałem na innej skrzyni i jest to samo.
  5. Ile miał nalatane? Nie słyszałem o takim przypadku. Wg mnie najlepiej drugi silnik, a ten zostaw sobie na części. Szkoda tej głowicy najbardziej, ale jakby człowiek wiedział, że się przewróci, to by se usiadł.
  6. hej. Co to znaczy zabielić jednomas, o czym jest mowa na 10 stronie? Nigdy nie słyszałem
  7. Witam. Nie znalazłem takiego tematu na forum.Ile kilometrów wytrzymały wam skrzynie, do pierwszej naprawy bądź regeneracji?
  8. Dokładnie tak, 4 razy. Oczywiście nie płacę, za to bo inaczej bym tego nie robił. Problem jest taki, że za łożyska będę musiał płacić. Pozmieniane są, a poprawy nie ma. Co robić?
  9. Niestety buczenia żadnego nie ma, a przy hamowaniu drgania również nie występują. To występuje tylko na półsprzęgle przy zasprzęglaniu, gdy ruszam z miejsca.
  10. Czekam na inne sugestie, mogące pomóc w wyjaśnieniu sprawy. Mechanik aktualnie zobowiązał się do zmiany ostatniego łożyska w skrzyni, które podejrzewa o ten dźwięk. Potrzebował do niego ściągacz, dlatego będę wiedział dopiero jutro, czy coś się zmieniło. Co jeszcze innego w skrzyni mogłoby powodować wyżej opisany dźwięk? Czy jest możliwe, by 3 różne koła dwumasowe, to powodowały? Wszystkie nowe z pudełka 2 sachs i jedno LUK. Czekam na pomoc.
  11. Witam. Szukam na ten temat odpowiedzi na forum już prawie rok. Mianowicie. Wiosną tamtego roku w pewnym momencie coś zaczęło mi dziwnie grzęzić, ocierać podczas ruszania. Na początku, było to ledwo zauważalne, ale z czasem, zrobiło się uciążliwe. Szukałem odpowiedzi, lecz nie znalazłem. Miesiąc temu wsadziłem nowy komplet z sachsa i problem pozostał ku mojemu zdziwieniu. Mechanik wsadził jeszcze dwa inne na próbę i było to samo. Podejrzenie padło więc na skrzynię biegów. Zregenerowałem, ją. Wymienili wszystkie łożyska, oprócz tych po synchronizatorami. i co?. I problem pozostał. Jestem trochę załamany, nie ukrywam. Kasy poszło fest, a coś dalej ociera i tak jaby grzęzi przy zasprzęglaniu. Sprzęgło wciśnięte - cisza. Wyciśnięte - cisza. Na luzie - cisza. A przy ruszaniu coś grzęzi. Wystarczy jednak, by samochód zaczął się toczyć i wtedy można zasprzęglać i rozsprzęglać do wo li i też jest cisza. Konia z rzędem temu kto to rozkmini. Pozdrawiam szanowne forum i wszystkich użytkowników.
  12. Witam. Mam taką sytuację, że po zmianie kompletu sprzęgła coś rzęzi przy ruszaniu. Wystarczy tylko żeby auto się zaczeło toczyć i ten dźwięk więcej nie wystepuje. Rzęzi coś przy zasprzęglaniu dokładnie przy ruszaniu z miejsca. Na każdym biegu. Mechanik wsadził już 2 różne inne komplety i na wszystkich było tak samo. Zregenerował skrzynie i dalej jest tak samo!!! Co to może być???Pozdro !
  13. Ok, możesz miec racje w zasadzie kolego. Dam znac jak posprawdzam pozdro i dziękuję
  14. Witam. Co może grzęzić podczas sprzegleniaz okolic sprzegla? chodzi tylko o ruszanie z miejsca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności