Skocz do zawartości
Stavros

Zagazowanie 1.9TDI !!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbyś :D

 

problem w tym ze tak (sukalem nawet 520 kombi) ale 6 cylindrow i do tego bmw = wygodnie+szybko+12/18 na setke ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie uważam za niemądre próbowanie podnieść moc w ten sposób. ale zastanawiam się nad próba podniesienia liczby cetanowej paliwa

czy jest na to jakiś domowy sposób bo w sieci znalazłem cóś takiego

http://www.autokosmetyki.pl/wynns_diesel_cetane_podnosi_liczbe_cetanowa_ropy_zwieksza_moc_silnika,p160.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
generalnie uważam za niemądre próbowanie podnieść moc w ten sposób. ale zastanawiam się nad próba podniesienia liczby cetanowej paliwa

czy jest na to jakiś domowy sposób bo w sieci znalazłem cóś takiego

http://www.autokosmetyki.pl/wynns_diesel_cetane_podnosi_liczbe_cetanowa_ropy_zwieksza_moc_silnika,p160.html

widzialem jakis sloik z katoda ale nie wiem czy to dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wyobrazasz sobie jak ciezko byc mlodym i powaznym, kiedy starzy sa coraz glupsi i coraz mniej powazni....

 

gdybys byl troche madrzejszy niz myslisz to nie pisalbys tego:

 

poczytalem i mi sie podobalo, jak bedzie czas to druciarskie nitro robie na probe:

butla gazowa zlpg,waz podciagniety do dolotu i ogien jak bede przyspieszal to odkrece gaz i zobaczymu czy da to efekt mocy czy zamuli....

 

znam sporo starszych osob np odemnie z pracy i jak ktos ma 50 lat i jest mlody duchem to jest dopiero gosc. a jezeli starasz sie byc tak wielce powaznym i to w Twoim wieku to Ty chyba nie masz kolegow co?

 

podlaczasz ten gaz w koncu? ilez to wsadzic butle do auta i pociagnac pare metrow weza ogrodowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdybys byl troche madrzejszy niz myslisz to nie pisalbys tego:

 

 

 

znam sporo starszych osob np odemnie z pracy i jak ktos ma 50 lat i jest mlody duchem to jest dopiero gosc. a jezeli starasz sie byc tak wielce powaznym i to w Twoim wieku to Ty chyba nie masz kolegow co?

 

podlaczasz ten gaz w koncu? ilez to wsadzic butle do auta i pociagnac pare metrow weza ogrodowego?

Ty, a chodziles do szkoly jakiejs??? Przeczytaj i znajdz podtekst w tym co pisze...

Chodzi o to ze nie 3eba sie starac byc powaznym, tylko zauwazac gdzie i kiedy ktos pyta,rozmawia powaznie a kiedy zaruje i kiedy zartow jest zanadto...czasami robisie mdlo jak jeden nie zna umiaru i piepszy farmazony jak nacpany i wciaz od nowa;)

 

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:04 ----------

 

A butla i waz to przyblizenie mysli, logiczne ze takie cos musi byc zrobione na patencie a nie totalna amatorka bez obliczen, danych itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kończ waść, wstydu oszczędź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kończ waść, wstydu oszczędź

koncze koncze, bo twardoglowy jestes kolego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starczy Panowie - kolejne wycieczki osobiste będą "nagradzane" :nono

:offtopic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzialem kiedys ciagnik rolniczy ursus c-330 na gaz lpg ale mial zamiast pompy wtryskowej aparat zaplonowy i zamiast wtryskow swiece zaplonowe i jeszcze kilka innych przerobek pewien rolnik przerobil go do wywozu obornika z obory zeby nie dusic krow spalinami ON,a tak pozatym to wiekszosc autobusow przerobionych na cng silniki diesla pozdrawiam.

mój wujek właśnie kupił taki silnik na złomie za 700zł z jakiegoś widlaka i ma zamiar założyć do ciągnika :) pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie kupił taki silnik na złomie za 700zł z jakiegoś widlaka

Ów widlak nazywa się "Rak".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nom pomysł bardzo ciekawy hehe!Także czekam na efekty.

 

Mnie temat rozłożył na łopatki i wasze komentarze hehehe ale pszemek podsumował najtrafniej to pisanie wyrazów z trójeczką hahahahhahahahahhahhahhhaha

 

Ja to nawet nie wiem jak to przeczytać Trójka mi się tylko z dupą kojarzy

Hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w żadnym wypadku gazu do diesla.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dizel jest droższy w utrzymaniu od benzyny ( może nie droższy ale napewno nie tańszy ) gdyż :

kupując dizla płacisz za niego więcej.. benzyniaki są tańsze chociażby to 2 tys. czym nowsze auto różnica jest większa. za 2 tys zł pomyśl sobię ile masz paliwa. części do dizli są droższe. No 1l ropy już się zbliżył do 1l benzyny.

 

a co do gazowania ON to puknij się w czoło będzie wesoło :D lepiej sprzedaj passata , kup benzyniaka i wtedy gazuj :D

Edytowane przez czajek19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dizel jest droższy w utrzymaniu od benzyny ( może nie droższy ale napewno nie tańszy ) gdyż :

kupując dizla płacisz za niego więcej.. benzyniaki są tańsze chociażby to 2 tys. czym nowsze auto różnica jest większa. za 2 tys zł pomyśl sobię ile masz paliwa. części do dizli są droższe. No 1l ropy już się zbliżył do 1l benzyny.

 

a co do gazowania ON to puknij się w czoło będzie wesoło :D lepiej sprzedaj passata , kup benzyniaka i wtedy gazuj :D

Kolego czytaj calosc a nie ostatnie posty, gazuje sie diesla zeby moc podniesc a nie zaoszczedzis to raz!

Kolejna sprawa to za mlody jedstes na takie wypowiedzi...czasci do diesla sa w tej samej cenie i nie powielaj opinii taksowkazy z czasow pgr ze diesel drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolejna sprawa to za mlody jedstes na takie wypowiedzi...

 

co tak pijesz do wieku userów wypowiadających się w tym zacnym temacie?

 

3ba być wyrozumiałym :rotfl:

 

Zakładaj to gazidło do klekota, chętnie obejrzał bym cię w Teleexpressie w końcówce programu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co tak pijesz do wieku userów wypowiadających się w tym zacnym temacie?

 

3ba być wyrozumiałym :rotfl:

 

Zakładaj to gazidło do klekota, chętnie obejrzał bym cię w Teleexpressie w końcówce programu :)

Skancz szydzici troche powagi, pytalem czy toto samo,a le jednak nie wiec sza....

Zbastuj bo smieszny to ty nie jestes...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki chyba wystarczy. Myślę że warto zakończyć wątek bo jak na razie z niego nic nie wynika.

 

---------- Post added at 06:52 ---------- Previous post was at 06:49 ----------

 

Zbastuj bo smieszny to ty nie jestes...
Oj chyba Arka nie znasz. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra chłopaki chyba wystarczy. Myślę że warto zakończyć wątek bo jak na razie z niego nic nie wynika.

 

---------- Post added at 06:52 ---------- Previous post was at 06:49 ----------

 

Oj chyba Arka nie znasz. :D

Nonie,alenie lubie jak ktos za slowka lapie albo dicina bez umiaru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakłada się instalacje na propan-butan do diesli, coś na zasadzie n2o w benzynie, czytałem o tym na jakiejś stronce z USA. Ale jest to chwilowy strzał, podniesienie mocy na 10-20-30 sekund i tyle. Chcąc założyć instalację do stałej jazdy na LPG w dieslu też jest to wykonalne, ale koszty rzędu 25.000 PLN zabijają. Chcąc tylko bawić się w pojedyncze strzały mocy musisz jeszcze pomyśleć co zmienić w silniku - tłoki, korbowody, uszczelkę pod głowicą, bardziej wytrzymałe szpilki, nie wiem czy nie powinien być inny pasek rozrządu żeby przy gwałtownym wzroście mocy nie ścięło mu ząbków i mocniejszy napinacz, etc, etc.. lepsze odprowadzenie ciepła z silnika.Bez tego będziesz musiał mieć z 5 silników gotowych na przekładkę jak po którymś razie solidnie dupnie i korba wyskoczy na wolność lub tłok spotka się z wałkiem rozrządu absorbując zawory z popychaczami po drodze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zakłada się instalacje na propan-butan do diesli, coś na zasadzie n2o w benzynie, czytałem o tym na jakiejś stronce z USA. Ale jest to chwilowy strzał, podniesienie mocy na 10-20-30 sekund i tyle. Chcąc założyć instalację do stałej jazdy na LPG w dieslu też jest to wykonalne, ale koszty rzędu 25.000 PLN zabijają. Chcąc tylko bawić się w pojedyncze strzały mocy musisz jeszcze pomyśleć co zmienić w silniku - tłoki, korbowody, uszczelkę pod głowicą, bardziej wytrzymałe szpilki, nie wiem czy nie powinien być inny pasek rozrządu żeby przy gwałtownym wzroście mocy nie ścięło mu ząbków i mocniejszy napinacz, etc, etc.. lepsze odprowadzenie ciepła z silnika.Bez tego będziesz musiał mieć z 5 silników gotowych na przekładkę jak po którymś razie solidnie dupnie i korba wyskoczy na wolność lub tłok spotka się z wałkiem rozrządu absorbując zawory z popychaczami po drodze.

Nie martw sie silnik 130pd wytrzyma spokojnie bez usterek ze 300koni.

Chodzi tylko o to czy to strzal wdolot czy skomplikowana instalacja robiaca mieszanke paliwowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności