Skocz do zawartości

piotrekTDI

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrekTDI

  • Urodziny 19.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Komarów; Zamość

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. u mnie też swego czasu miałem problem z odpaleniem po kilka razy trzeba było próbować i kierownicą ruszać góra - dół żeby w końcu odpalił. problem znikł jak do tej pory po wyjęciu wtyczki od antenki przy kostce i popryskaniu WD-40 i po włożenie jej z powrotem
  2. właśnie też mam taki problem. już parę razy mi sie to przytrafiło po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec nie gaśnie i wtedy nie słuchać któregoś przekaźnika co robi pyk jak kontrolka gaśnie, silnik kręci ale nie odpala. I gy ten problem sie pojawił to odczekałem zawsze dłuższą chwilę, bo normalnie to w ciepłe dni zawsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec tylko mrugnęła i od razu gasła po czym uruchamiałem silnik bez podgrzewania świec bez żadnego problemu. Teraz to już chociaż wiem gdzie szukać jakiejś przyczyny, gdy wcale nie zechce zapalić
  3. u mnie jak zaczęło ubywać płynu to dolałem parę razy bo nie mogłem trafić skąd ucieka i aż nagle pod sklepem zobaczyłem jak z pompy wody mi się leje. wymieniłem pompę na nową i już wszystko OK
  4. a czym nowsze auto to więcej elektroniki z którą więcej problemów. Twojemu paskowi coś siądzie ale będziesz śmigać a w B5 to zaraz na kompa trzeba jechać i pokasowac błędy bo tu słabe napięcie na aku a ty źle coś łączy. Oczywiście nie mówie że B5 są do bani bo są to dobre auta jak każdy VW Ja na twoim miejscu to bym pozostał przy B3 bo masz go zrobionego tak jak trzeba i wiesz że siadasz w niego i jedziesz w świat kilka tysięcy km od domu, a kupisz B5 i trzeba będzie tu to wymienić tu jeszcze coś a nie daj Bóg że silnik trzeba będzie od razu robić bo okaże się że padlina. pozdro
  5. ja bym obstawiał że ten biały plastik na klamce w środku w drzwiach nie siedzi dobrze na tym języczku metalowym za pomocą którego się drzwi otwierają i blokuje ten drugi język co odpowiada za zamykanie drzwi proponuje ściągnąć "boczek" (ale nie ten wędzony tylko ten z drzwi) i zobaczyć czy siedzi wszystko na swoim miejscu i jak to ze sobą współpracuje...
  6. spalanie w normie tzn. na 100km 5,58 a z klimą 7,5 do 8. Muszę skombinować skądś taki termometr i wtedy zmierzę
  7. czołem rodacy W moim B4 zauważyłem że zegar pokazuje temp. cieczy ok. 50 - 55 st. a wydaje mi się że dmucha cieplej niż te 55 st. co o tym myślicie jakiś czujnik do wymiany bądź termostat? Ciepłem zaczyna dmuchać po przejechaniu ok 1,5km z tym że mam też podgrzewany płyn przy bloku. Dodam że Passek to 1,9TDI i ma klimę manualną. Z góry dzięki za pomoc
  8. mój wujek właśnie kupił taki silnik na złomie za 700zł z jakiegoś widlaka i ma zamiar założyć do ciągnika pozdr
  9. możliwe że będzie brakowało kawałka światłowodu ale jeszcze sprawdź czy żaróweczka dobrze siedzi na swoim miejscu
  10. tak rozbierałem bo spaliła się żaróweczka właśnie jest jedna żaróweczka i powinna cały czas świecić tak jak pisałem wyżej... lub po prostu ktoś tam włożył swoje rączki i może ta żaróweczka nie dotyka dobrze do światłowodu i świeci ciemniej i dlatego może się wydawać że przy wyłączonych guzikach nie świeci wcale...
  11. Chyba prawie w każdym jest pomarańczowe. Przy wciśnięciu któregokolwiek przycisku sprawia że przycisk zbliża się do światłowodu i jaśniej wtedy świeci a tak tylko delikatnie powinno świecić przy wyłączonym AC bądź obiegu zamkniętym. Żaróweczka cały czas świeci po włączeniu zapłonu niezależnie od włączonych świateł. Przynajmniej u mnie tak jest i chyba tak być powinno
  12. masz racje nie pomyślałem o tej długiej przerwie miedzy 1 a 0 jaka jest w B3 dzięki
  13. u mnie działa tylko 2 normalnie a 1 blisko 2 jest i trzeba wyczuć moment żeby działa a na 3 to tylko się iskrzy za pokrętłem, 4 wcale nie ma da się coś z tym zrobić? np podmienić z innego panelu te styki bo chyba to one się poprzepalały skoro tak iskrzy? mam wersje z klimą a mam panel z B3 bez klimy i czy dało by się jakoś to podmienić żeby ładnie to wszystko działało. Może przerabiał ktoś już taki zabieg w swoim pasku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności