Stavros Zgłoś #41 Napisano 13 Października 2010 Chciałbyś problem w tym ze tak (sukalem nawet 520 kombi) ale 6 cylindrow i do tego bmw = wygodnie+szybko+12/18 na setke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #42 Napisano 13 Października 2010 generalnie uważam za niemądre próbowanie podnieść moc w ten sposób. ale zastanawiam się nad próba podniesienia liczby cetanowej paliwa czy jest na to jakiś domowy sposób bo w sieci znalazłem cóś takiego http://www.autokosmetyki.pl/wynns_diesel_cetane_podnosi_liczbe_cetanowa_ropy_zwieksza_moc_silnika,p160.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #43 Napisano 13 Października 2010 generalnie uważam za niemądre próbowanie podnieść moc w ten sposób. ale zastanawiam się nad próba podniesienia liczby cetanowej paliwaczy jest na to jakiś domowy sposób bo w sieci znalazłem cóś takiego http://www.autokosmetyki.pl/wynns_diesel_cetane_podnosi_liczbe_cetanowa_ropy_zwieksza_moc_silnika,p160.html widzialem jakis sloik z katoda ale nie wiem czy to dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #44 Napisano 13 Października 2010 Nie wyobrazasz sobie jak ciezko byc mlodym i powaznym, kiedy starzy sa coraz glupsi i coraz mniej powazni.... gdybys byl troche madrzejszy niz myslisz to nie pisalbys tego: poczytalem i mi sie podobalo, jak bedzie czas to druciarskie nitro robie na probe:butla gazowa zlpg,waz podciagniety do dolotu i ogien jak bede przyspieszal to odkrece gaz i zobaczymu czy da to efekt mocy czy zamuli.... znam sporo starszych osob np odemnie z pracy i jak ktos ma 50 lat i jest mlody duchem to jest dopiero gosc. a jezeli starasz sie byc tak wielce powaznym i to w Twoim wieku to Ty chyba nie masz kolegow co? podlaczasz ten gaz w koncu? ilez to wsadzic butle do auta i pociagnac pare metrow weza ogrodowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #45 Napisano 13 Października 2010 gdybys byl troche madrzejszy niz myslisz to nie pisalbys tego: znam sporo starszych osob np odemnie z pracy i jak ktos ma 50 lat i jest mlody duchem to jest dopiero gosc. a jezeli starasz sie byc tak wielce powaznym i to w Twoim wieku to Ty chyba nie masz kolegow co? podlaczasz ten gaz w koncu? ilez to wsadzic butle do auta i pociagnac pare metrow weza ogrodowego? Ty, a chodziles do szkoly jakiejs??? Przeczytaj i znajdz podtekst w tym co pisze... Chodzi o to ze nie 3eba sie starac byc powaznym, tylko zauwazac gdzie i kiedy ktos pyta,rozmawia powaznie a kiedy zaruje i kiedy zartow jest zanadto...czasami robisie mdlo jak jeden nie zna umiaru i piepszy farmazony jak nacpany i wciaz od nowa;) ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:04 ---------- A butla i waz to przyblizenie mysli, logiczne ze takie cos musi byc zrobione na patencie a nie totalna amatorka bez obliczen, danych itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #46 Napisano 16 Października 2010 kończ waść, wstydu oszczędź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #47 Napisano 21 Października 2010 kończ waść, wstydu oszczędź koncze koncze, bo twardoglowy jestes kolego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #48 Napisano 21 Października 2010 Starczy Panowie - kolejne wycieczki osobiste będą "nagradzane" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekTDI Zgłoś #49 Napisano 21 Października 2010 widzialem kiedys ciagnik rolniczy ursus c-330 na gaz lpg ale mial zamiast pompy wtryskowej aparat zaplonowy i zamiast wtryskow swiece zaplonowe i jeszcze kilka innych przerobek pewien rolnik przerobil go do wywozu obornika z obory zeby nie dusic krow spalinami ON,a tak pozatym to wiekszosc autobusow przerobionych na cng silniki diesla pozdrawiam. mój wujek właśnie kupił taki silnik na złomie za 700zł z jakiegoś widlaka i ma zamiar założyć do ciągnika pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #50 Napisano 23 Października 2010 właśnie kupił taki silnik na złomie za 700zł z jakiegoś widlaka Ów widlak nazywa się "Rak". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CLO Zgłoś #51 Napisano 9 Listopada 2010 Nom pomysł bardzo ciekawy hehe!Także czekam na efekty. Mnie temat rozłożył na łopatki i wasze komentarze hehehe ale pszemek podsumował najtrafniej to pisanie wyrazów z trójeczką hahahahhahahahahhahhahhhaha Ja to nawet nie wiem jak to przeczytać Trójka mi się tylko z dupą kojarzy Hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lafos Zgłoś #52 Napisano 12 Listopada 2010 w żadnym wypadku gazu do diesla..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #53 Napisano 17 Stycznia 2011 (edytowane) dizel jest droższy w utrzymaniu od benzyny ( może nie droższy ale napewno nie tańszy ) gdyż : kupując dizla płacisz za niego więcej.. benzyniaki są tańsze chociażby to 2 tys. czym nowsze auto różnica jest większa. za 2 tys zł pomyśl sobię ile masz paliwa. części do dizli są droższe. No 1l ropy już się zbliżył do 1l benzyny. a co do gazowania ON to puknij się w czoło będzie wesoło lepiej sprzedaj passata , kup benzyniaka i wtedy gazuj Edytowane 17 Stycznia 2011 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #54 Napisano 17 Stycznia 2011 dizel jest droższy w utrzymaniu od benzyny ( może nie droższy ale napewno nie tańszy ) gdyż :kupując dizla płacisz za niego więcej.. benzyniaki są tańsze chociażby to 2 tys. czym nowsze auto różnica jest większa. za 2 tys zł pomyśl sobię ile masz paliwa. części do dizli są droższe. No 1l ropy już się zbliżył do 1l benzyny. a co do gazowania ON to puknij się w czoło będzie wesoło lepiej sprzedaj passata , kup benzyniaka i wtedy gazuj Kolego czytaj calosc a nie ostatnie posty, gazuje sie diesla zeby moc podniesc a nie zaoszczedzis to raz! Kolejna sprawa to za mlody jedstes na takie wypowiedzi...czasci do diesla sa w tej samej cenie i nie powielaj opinii taksowkazy z czasow pgr ze diesel drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #55 Napisano 17 Stycznia 2011 Kolejna sprawa to za mlody jedstes na takie wypowiedzi... co tak pijesz do wieku userów wypowiadających się w tym zacnym temacie? 3ba być wyrozumiałym Zakładaj to gazidło do klekota, chętnie obejrzał bym cię w Teleexpressie w końcówce programu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #56 Napisano 17 Stycznia 2011 co tak pijesz do wieku userów wypowiadających się w tym zacnym temacie? 3ba być wyrozumiałym Zakładaj to gazidło do klekota, chętnie obejrzał bym cię w Teleexpressie w końcówce programu Skancz szydzici troche powagi, pytalem czy toto samo,a le jednak nie wiec sza.... Zbastuj bo smieszny to ty nie jestes... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #57 Napisano 17 Stycznia 2011 Dobra chłopaki chyba wystarczy. Myślę że warto zakończyć wątek bo jak na razie z niego nic nie wynika. ---------- Post added at 06:52 ---------- Previous post was at 06:49 ---------- Zbastuj bo smieszny to ty nie jestes...Oj chyba Arka nie znasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #58 Napisano 17 Stycznia 2011 Dobra chłopaki chyba wystarczy. Myślę że warto zakończyć wątek bo jak na razie z niego nic nie wynika. ---------- Post added at 06:52 ---------- Previous post was at 06:49 ---------- Oj chyba Arka nie znasz. Nonie,alenie lubie jak ktos za slowka lapie albo dicina bez umiaru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #59 Napisano 17 Stycznia 2011 Zakłada się instalacje na propan-butan do diesli, coś na zasadzie n2o w benzynie, czytałem o tym na jakiejś stronce z USA. Ale jest to chwilowy strzał, podniesienie mocy na 10-20-30 sekund i tyle. Chcąc założyć instalację do stałej jazdy na LPG w dieslu też jest to wykonalne, ale koszty rzędu 25.000 PLN zabijają. Chcąc tylko bawić się w pojedyncze strzały mocy musisz jeszcze pomyśleć co zmienić w silniku - tłoki, korbowody, uszczelkę pod głowicą, bardziej wytrzymałe szpilki, nie wiem czy nie powinien być inny pasek rozrządu żeby przy gwałtownym wzroście mocy nie ścięło mu ząbków i mocniejszy napinacz, etc, etc.. lepsze odprowadzenie ciepła z silnika.Bez tego będziesz musiał mieć z 5 silników gotowych na przekładkę jak po którymś razie solidnie dupnie i korba wyskoczy na wolność lub tłok spotka się z wałkiem rozrządu absorbując zawory z popychaczami po drodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #60 Napisano 17 Stycznia 2011 Zakłada się instalacje na propan-butan do diesli, coś na zasadzie n2o w benzynie, czytałem o tym na jakiejś stronce z USA. Ale jest to chwilowy strzał, podniesienie mocy na 10-20-30 sekund i tyle. Chcąc założyć instalację do stałej jazdy na LPG w dieslu też jest to wykonalne, ale koszty rzędu 25.000 PLN zabijają. Chcąc tylko bawić się w pojedyncze strzały mocy musisz jeszcze pomyśleć co zmienić w silniku - tłoki, korbowody, uszczelkę pod głowicą, bardziej wytrzymałe szpilki, nie wiem czy nie powinien być inny pasek rozrządu żeby przy gwałtownym wzroście mocy nie ścięło mu ząbków i mocniejszy napinacz, etc, etc.. lepsze odprowadzenie ciepła z silnika.Bez tego będziesz musiał mieć z 5 silników gotowych na przekładkę jak po którymś razie solidnie dupnie i korba wyskoczy na wolność lub tłok spotka się z wałkiem rozrządu absorbując zawory z popychaczami po drodze. Nie martw sie silnik 130pd wytrzyma spokojnie bez usterek ze 300koni. Chodzi tylko o to czy to strzal wdolot czy skomplikowana instalacja robiaca mieszanke paliwowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach