Skocz do zawartości
marcin445

Problem z pasatem b4 1,9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Robol- a ja myślałem, że kąt wtrysku wynosić powinien 49-51 jednostek, i to jest jedyna optymalna wartość, oczywiście dane sprawdzane na silniku zagrzanym do min 80 stopni i w Basic Settings

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówię ci ustaw 50-65 na 100% ja mam tak ustawione i jest git i 80stopni trochę mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wczoraj zmienialem rozrzad i kat wtrysku po zmianie rozrzadu wacha sie od 52-56, w zapalaniu raczej roznicy nie ma ale co zauwazylem, to chodzi jakby ciszej i jak sie go gasi to nim tak nie telepie, na kompie mam jeszcze blad czujnika temperatury powietrza doladujacego, czy cos takiego, sprobuje jutro popodmieniac przeplywke i ten czujnik i zobacze co z tego wyjdzie;) a btw. co miales na mysli piszac bypass??

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ominąć n75:dobrze żeby zobaczyć czy dalej to samo będzie i wogóle jakbyś miał jak podmienić ten zawór to też by było dobrze stawiam na uszkodzony n75 lub nastawnik pompy mierzyłeś ciśnienie turbiny?podczas jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dzieki za odpowiedz, odnosnie N75 to raczej odpada, jakies 3 lata temu kupilem nowy oryginalny takze powien byc OK, pozatym tyka jesli wlacze zapolon, co do mierzenia cisnienia podczas jazdy to mam pytanie, jesli wlacze vag-coma, wlacze diagnostyke silnika, i w ustawieniach podstawowych, wlacze jakas funkcje, aby pokazywalo mi obroty, to jeśli dodam gazu tak do 1200 obrotow wywala mi blad pomiarow, czy moze to byc przyczyna niedomagania silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Dzieki za odpowiedz, odnosnie N75 to raczej odpada, jakies 3 lata temu kupilem nowy oryginalny takze powien byc OK, pozatym tyka jesli wlacze zapolon, co do mierzenia cisnienia podczas jazdy to mam pytanie, jesli wlacze vag-coma, wlacze diagnostyke silnika, i w ustawieniach podstawowych, wlacze jakas funkcje, aby pokazywalo mi obroty, to jeśli dodam gazu tak do 1200 obrotow wywala mi blad pomiarow, czy moze to byc przyczyna niedomagania silnika?

A jak pedał gazu? Sprawdziłeś go w całym zakresie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wcale nie oznacza że dobry a mierzyłeś ciśnienie turbiny podczas jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Przepraszam że sie wtrącam w czyjś temat, potrzebowałbym schemat elektryczny z pod maski z passata b4 tdi 90km taki jak w tym temacie,zależy mi najbardziej na wiązce z komputera.

Szukałem na tym forum ale jedyne co znalazłem to odnośniki do ruskich stron a ja niestety za cholewke tego języka nie rozumie.

Jeśli miałby ktoś polski lub angielski taki schemat byłbym wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szukałem na tym forum ale jedyne co znalazłem to odnośniki do ruskich stron

na ruskich stronach są też schematy w języku angielskim. jest też google tłumacz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mierzyłeś ciśnienie turbiny podczas jazdy?
Właśnie-sprawdź turbo manometrem podczas jazdy, sprawdzisz czy prawidłowo pompuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Passata b4 1,9 tdi (1z). Na zimnym silniku ciężko pali, a po odpaleniu nim trzącha. Świece sprawne, kat wtrysku waha sie od 53-58(idealny 48-52) wiec sadze, ze nie ma tragedii. Co jest nie tak?... Podsyłam screena z vaga. 32efec601920c8b6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa wymieniłes? moze cofa Ci sie paliwo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądze, ze gdyby była to wina filtra to paliłby tak samo zarówno jak i na zimnym jak i na ciepłym silniku. Jutro wymienie filtr i zobacze skutki. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w grupie 013 jakie masz wartości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana filtru nic nie dała. A o to moje wartości w grupie 013

8be82b4300668c2a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kąt wtrysku sprawdzałeś w 000 i odpaliłeś nastawy podstawowe ? czy tylko na blokach pomiarowych??

dodatkowo możesz spojrzeć na koło pasowe na dole silnika czy chodzi prosto czy się kiwa

Edytowane przez wujekmarcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku chyba nie jest tragicznie odchylony od normy? Czy moze byscie jednak polecili ustawić go na idealne 51?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt jest OK, ja bym się nie brudził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w grupie 10(masa powietrza) wartość wymagana powinna być od 69-117. A jest 140. Co to może być, czyżby ten czujnik przy filtrze paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności