wujekmarcin Zgłoś #41 Napisano 20 Października 2010 Robol- a ja myślałem, że kąt wtrysku wynosić powinien 49-51 jednostek, i to jest jedyna optymalna wartość, oczywiście dane sprawdzane na silniku zagrzanym do min 80 stopni i w Basic Settings Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #42 Napisano 20 Października 2010 mówię ci ustaw 50-65 na 100% ja mam tak ustawione i jest git i 80stopni trochę mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #43 Napisano 21 Października 2010 No wczoraj zmienialem rozrzad i kat wtrysku po zmianie rozrzadu wacha sie od 52-56, w zapalaniu raczej roznicy nie ma ale co zauwazylem, to chodzi jakby ciszej i jak sie go gasi to nim tak nie telepie, na kompie mam jeszcze blad czujnika temperatury powietrza doladujacego, czy cos takiego, sprobuje jutro popodmieniac przeplywke i ten czujnik i zobacze co z tego wyjdzie;) a btw. co miales na mysli piszac bypass?? Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #44 Napisano 21 Października 2010 ominąć n75:dobrze żeby zobaczyć czy dalej to samo będzie i wogóle jakbyś miał jak podmienić ten zawór to też by było dobrze stawiam na uszkodzony n75 lub nastawnik pompy mierzyłeś ciśnienie turbiny?podczas jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #45 Napisano 22 Października 2010 Witam, Dzieki za odpowiedz, odnosnie N75 to raczej odpada, jakies 3 lata temu kupilem nowy oryginalny takze powien byc OK, pozatym tyka jesli wlacze zapolon, co do mierzenia cisnienia podczas jazdy to mam pytanie, jesli wlacze vag-coma, wlacze diagnostyke silnika, i w ustawieniach podstawowych, wlacze jakas funkcje, aby pokazywalo mi obroty, to jeśli dodam gazu tak do 1200 obrotow wywala mi blad pomiarow, czy moze to byc przyczyna niedomagania silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #46 Napisano 22 Października 2010 Witam,Dzieki za odpowiedz, odnosnie N75 to raczej odpada, jakies 3 lata temu kupilem nowy oryginalny takze powien byc OK, pozatym tyka jesli wlacze zapolon, co do mierzenia cisnienia podczas jazdy to mam pytanie, jesli wlacze vag-coma, wlacze diagnostyke silnika, i w ustawieniach podstawowych, wlacze jakas funkcje, aby pokazywalo mi obroty, to jeśli dodam gazu tak do 1200 obrotow wywala mi blad pomiarow, czy moze to byc przyczyna niedomagania silnika? A jak pedał gazu? Sprawdziłeś go w całym zakresie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #47 Napisano 24 Października 2010 wcale nie oznacza że dobry a mierzyłeś ciśnienie turbiny podczas jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #48 Napisano 25 Października 2010 Witam wszystkich Przepraszam że sie wtrącam w czyjś temat, potrzebowałbym schemat elektryczny z pod maski z passata b4 tdi 90km taki jak w tym temacie,zależy mi najbardziej na wiązce z komputera. Szukałem na tym forum ale jedyne co znalazłem to odnośniki do ruskich stron a ja niestety za cholewke tego języka nie rozumie. Jeśli miałby ktoś polski lub angielski taki schemat byłbym wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #49 Napisano 25 Października 2010 Szukałem na tym forum ale jedyne co znalazłem to odnośniki do ruskich stron na ruskich stronach są też schematy w języku angielskim. jest też google tłumacz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIOTR_FOTO Zgłoś #50 Napisano 25 Października 2010 mierzyłeś ciśnienie turbiny podczas jazdy? Właśnie-sprawdź turbo manometrem podczas jazdy, sprawdzisz czy prawidłowo pompuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #51 Napisano 29 Października 2010 Witam. Posiadam Passata b4 1,9 tdi (1z). Na zimnym silniku ciężko pali, a po odpaleniu nim trzącha. Świece sprawne, kat wtrysku waha sie od 53-58(idealny 48-52) wiec sadze, ze nie ma tragedii. Co jest nie tak?... Podsyłam screena z vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #52 Napisano 29 Października 2010 filtr paliwa wymieniłes? moze cofa Ci sie paliwo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #53 Napisano 29 Października 2010 Sądze, ze gdyby była to wina filtra to paliłby tak samo zarówno jak i na zimnym jak i na ciepłym silniku. Jutro wymienie filtr i zobacze skutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #54 Napisano 30 Października 2010 a w grupie 013 jakie masz wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #55 Napisano 31 Października 2010 Wymiana filtru nic nie dała. A o to moje wartości w grupie 013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #56 Napisano 1 Listopada 2010 (edytowane) a kąt wtrysku sprawdzałeś w 000 i odpaliłeś nastawy podstawowe ? czy tylko na blokach pomiarowych?? dodatkowo możesz spojrzeć na koło pasowe na dole silnika czy chodzi prosto czy się kiwa Edytowane 1 Listopada 2010 przez wujekmarcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #57 Napisano 1 Listopada 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #58 Napisano 2 Listopada 2010 Kat wtrysku chyba nie jest tragicznie odchylony od normy? Czy moze byscie jednak polecili ustawić go na idealne 51? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #59 Napisano 2 Listopada 2010 Kąt jest OK, ja bym się nie brudził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anatolmis Zgłoś #60 Napisano 2 Listopada 2010 A w grupie 10(masa powietrza) wartość wymagana powinna być od 69-117. A jest 140. Co to może być, czyżby ten czujnik przy filtrze paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach