wielo Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2010 Ostatnio zauważyłem że spryskiwacz od strony kierowcy jakoś nie ma siły chlapać mimo że płyn był na full a dziś zauważyłem że drugi od strony pasażera również. CZy jest to oznaka że silniczki padają w spryskiwaczach? Gdzie one sie znajdują i jak je samemu wymienić? Z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2010 zerknij tu [ATTACH]37173[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2010 To jest pompka od spryskiwaczy, Moze masz przeciek, bo dysze muszą się uniesc pod ciśnieniem płynu jaki da pompka, albo po prostu sie przycierają. Nie kombinowałes nic z kodowaniem czasu sprykiwania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2010 U mnie było podobnie. Na razie wyjmij dysze spryskiwaczy i je DOBRZE przeczyść, możesz przedmuchać powietrzem, jak masz dostęp do sprężarki. Z wyjęciem nie powinieneś mieć najmniejszego problemu więc opisywać nie będę. Jak to nie pomoże to musisz szukać dalej przyczyny tego stanu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #6 Napisano 27 Września 2010 tak jak napisał kolaga Irek30,wyjmij spryskiwacze i je przedmuchaj porzadnie powietrzem,wyglada ze sa zapchane,papka tak szybko nie pada. Jak sie zapchały to znaczy ze jest troche brudu w układzie a im duzo nie potrzeba zeby sie zapchac. Jak nie ma przecieku któredy mogłby sie dostawac brud,to przedmuchaj spryski powietrzem i przepłukaj porzadnie ukłąd nawet zwykłą woda. U mnie tak sie robiło cała poprzednia zime,zbiornik był na górze nieszczelny. Wymienili w serwisie góre zbiornika, przeczyscili zbiornik i od pół roku problem nie zaistniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedal Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2010 Powiedzcie mi proszę czy wszystkie B6-ki mają podgrzewane spryskiwacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2010 Powiedzcie mi proszę czy wszystkie B6-ki mają podgrzewane spryskiwacze? nie.Fabrycznie tylko highline,do innych wersji były dostepne za dopłata,najczesciej w pakiecie zimowym z podgrzewanymi fotelami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2010 Fabrycznie tylko highline nawet i nie Highline wszytskie bo 3/4 aut z Francji / Włoch w wersji HIGH ze skrórą nie na mawet podgrzewanych siedzien. A to jest własnie tamtejszy ich standard dla Highline. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #10 Napisano 28 Września 2010 A jak działa podgrzewanie spryskiwaczy? Podgrzewają się cały czas, czy przy jakieś tam określonej temperaturze a może jakoś się włącza podgrzewanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #11 Napisano 28 Września 2010 To ja trochę z inne beczki. Co steruje pracą spryskiwaczy reflektorów bi-xen? W sensie, że raz pryskają, raz nie pryskają. Raz pryskają częściej, raz rzadziej. Na początku myślałem, że to jakoś czasowo jest sterowane. Że powiedzmy raz na godzinę włącza spryskiwacz reflektorów. Oczywiście razem ze spryskiwaczem szyby. Chodzi o to, że jadę i np. co 15 minut czyszczę sobie szybę, ale reflektory nie są czyszczone za każdym razem. tylko co 4-ty raz. Ale te przerwy są nieregularne i raczej to czasówka nie jest. Myślałem później, że może ilość przejechanych kilometrów ma znaczenie. Że np. po przejechaniu każdych 50 km mam możliwość oczyścić reflektory. Ale to też nie tak, bo czasem kręcę się po mieście i dwa razy po rząd spryskiwacze się włączają, a za trzecim razem już nie. Wygląda to tak, jak by tam był jakiś czujnik zabrudzenia. Jak to jest. Tak z ciekawości pytam, bo mi to spokoju nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2010 W bmw e39 spryski na lampy działają co 10 spryskiwanie szyb... Może jest coś z tego systemu?!?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #13 Napisano 28 Września 2010 No właśnie nie... Raz pryska za każdym razem, raz co któryś raz, a raz i przez pół dnia nie spryska... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #14 Napisano 28 Września 2010 Kolego ilość spryskiwań ustawia się na ilość załączenia spryskiwaczy wycieraczki szyby raz na 5-10 razy.Jeżeli masz tak że nie jest to powtarzalne to coś dzieje się z Twoimi spryskami nie tak. Temat był wiele razy poruszany , trzeba poszukać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedal Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2010 U mnie pryska zawsze podczas pierwszego spryskania szyb po odpaleniu i z tego co pamiętam co 5 spryskanie (jeżeli kluczyk nie był wyjmowany). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #16 Napisano 28 Września 2010 U mnie pryska zawsze podczas pierwszego spryskania szyb po odpaleniu i z tego co pamiętam co 5 spryskanie (jeżeli kluczyk nie był wyjmowany). u mnie jest dokłądnie tak samo i nic nie zmieniałem od wyjazdu z fabryki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #17 Napisano 28 Września 2010 Hmm... Skoro tak, to ok. Jakoś mi się wydawało, że to bardziej nieregularnie pryska. Może tutaj kluczem jest te 5 włączeń bez wyjmowania kluczyka. W każdym razie dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #18 Napisano 28 Września 2010 nawet i nie Highline wszytskie bo 3/4 aut z Francji / Włoch w wersji HIGH ze skrórą nie na mawet podgrzewanych siedzien. A to jest własnie tamtejszy ich standard dla Highline. mowisz kolego o wersjach confortline, albo sportline doposazanych w chrom pakiet(u nas nie było to dostepne),które wygladaja jak higline ,highline maja w standardzie podgrzewane spryskiwacze. A jezeli chodzi skóre całościowa, albo łączona z alcantara w zawsze jest grzana. Jak nie ma na klimatroniku podgrzewania foteli to radze dokładnie sie przyjrzec samochodowi przed zakupem bo wyglada na to ze była wymieniana cała tapicerka...koszt takiej tapicerki w dobrym stanie to 2-3tys złotych wiec wcale nie tak strasznie duzo -------------------------------------------------------------------------------- ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:35 ---------- A jak działa podgrzewanie spryskiwaczy? Podgrzewają się cały czas, czy przy jakieś tam określonej temperaturze a może jakoś się włącza podgrzewanie? włączaja sie same w zaleznosci od temperatury zewnetrznej i w zaleznosci od niej regulowana jest automatycznie siła podgrzewania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #19 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Ale lipa u mnie coś się zaczęło dziać mianowicie ,po dolaniu płynu zimowego (stan na full) podczas jazdy nagle gong na fisie ikonka taka jak się zapala przy zbyt małym stanie płynu ,a ja mam full co jest ? miał ktoś taki problem kiedyś ? może czujnik skopany ? dziwne A i jeszcze komunikat :Top up wash fluid ,masakra zbiornik zalany po górę jeszcze płynem z Shella za 32 zł ,może za drogi wlałem Celuje w czujnik albo instalacja do niego ,szlag mnie trafia wie ktoś ile to kosztuje i czy trzeba błąd kasować ? ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 13:49 ---------- Chyba po prostu zalałem czujnik przy dolewaniu ,bo wyschło i wszystko działa także po sprawie Edytowane 23 Października 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomtob Zgłoś #20 Napisano 23 Października 2010 Witam Mam problem z spryskiwaczem tylnej szyby (kombi), mianowicie kiedy załączam jej spryskiwanie to płyn idzie tylko na przód...a na tył nic w żadnej pozycji przełącznika!!! Niestety autko po stłuczce i prawdopodobnie był wymieniany zbiorniczek na płyn. Słyszałem coś o sterowniku że trzeba z nim coś pogrzebać. Proszę o radę co z tym fantem dalej zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach