bimbol Zgłoś #41 Napisano 18 Lutego 2011 w Koninie masz za 1000zł, jeśli padnie tylko elektryka to wysyłaj do Zielonego Góry na regenracje za 499zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreas2 Zgłoś #42 Napisano 18 Lutego 2011 SKUB, widzę, że jesteś z GD. Podjedź na Trakt Św. Wojciecha do firmy Tune-Up. Powinni sie nad tym pochylić i służyć dobrą radą. Robią tego dość dużo więc doświadczenie z ich strony gwarantowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #43 Napisano 18 Lutego 2011 Byłem w Tune-up i zaproponowali mi wymiane na nowy, do Konina dzwoniłem i koleś mi zaśpiewał 1700zł !!! Jeżeli znajde gdzieś za 1tyś. zł to chyba lepszą opcją jest wymiana bo to zawsze nowy i gwarancja jest!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #44 Napisano 18 Lutego 2011 Konin się ceni coraz bardziej. Kiedyś podobno brali 1200zł przy zwrocie używanego, ja w lipcu płaciłem 1400zł (stary zwróciłem), a teraz 1700? No pięknie:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #45 Napisano 19 Lutego 2011 (edytowane) Dopadłem ostatnio cennik fabrycznych części VW i tam sprawdziłem ceny pompowtryskiwaczy SIEMENS Do wersji 140 KM BKP 03G130073D - 3183 zł 03G130073DX - 2406 zł 03G130073S - 3183 zł 03G130073SX - 2406 zł Do wersji 170 KM BMR 03G130073M - 3039 zł 03G130073MX - 2305 zł UWAGA zamiennik dla SKODA i oczywiście niższa cena !!! 03G130073M - 2888 zł 03G130073MX - 2191 zł Pompowtryskiwacza zamienny z literką T lub TX 03G130073T - 3044 zł 03G130073TX - 2300 zł Zamiennik dla SKODA z literką T lub TX 03G130073T - 2893 zł 03G130073TX - 2186 zł Producent pompowtryskiwaczy totalnie robi ludzi w H..a skupuje uszkodzone przy sprzedaży nowych za symboliczne 50 EUR a następnie sprzedaje 20% taniej jak nowe !!!!!!!!!!!! Proszę pisać tylko na temat regeneracji !!! Edytowane 19 Lutego 2011 przez s27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #46 Napisano 19 Lutego 2011 Byłem w Tune-up i zaproponowali mi wymiane na nowy, do Konina dzwoniłem i koleś mi zaśpiewał 1700zł !!! Jeżeli znajde gdzieś za 1tyś. zł to chyba lepszą opcją jest wymiana bo to zawsze nowy i gwarancja jest!! Pamiętaj, że masz jeszcze pozostałe 3 skoro nie ruszałeś ich nigdy + wiązka za 400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mokipera Zgłoś #47 Napisano 24 Lutego 2011 Przymierzam się do kupna Passata, mam już jeden upatrzony: 2007, 170KM DSG, BMR, 170 kkm przebiegu. Pompowtryski Siemensa. Autko wspaniałe, jechałem, zero problemów, wydaje się idealne. Przeraża mnie tylko wizja powrotu do domu na lawecie z powodu uszkodzonego pompowtrysku, z nartami na dachu, wściekłą żoną i płaczący dzieckiem I tu pytanie: czy profilaktyczna regeneracja wszystkich pompowtrysków da mi pewność (powiedzmy 99% pewności), że przynajmniej przez 30-40 tys. km nie będzie z tym żadnych problemów? A w ogóle to w http://gladysek.pl/wtryskiwacze/kt.html powiedzieli mi, ze Siemensów regenerować się nie da, tylko Bosche. Z drugiej strony spotkałem się z ofertami regeneracji Siemensów. To jak to w końcu jest? Z góry dzięki za wszelkie opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #48 Napisano 24 Lutego 2011 Pewności nigdy nie będziesz miał . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #49 Napisano 24 Lutego 2011 regenerować sie da w takim sensie, że wymieniają cewke, kto nie potrafi to mówi, że sie nie da Gdzieś na początku jest nr do faceta z Zielonej Góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nexxt Zgłoś #50 Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) wszystkich pro forma regenerować też oczywiście nie musisz tylko ew.wykręcić i umyć w wanience ultradzwiękowej i przynajmniej teoretycznie z przepalaniem cewki powinien na jakiś czas być spokój hehe tylko uważaj z tym przebiegiem 170kkm (wszystkie taki mają) jak sprowadzony to mało realne chyba że salon polska to ok. Edytowane 24 Lutego 2011 przez nexxt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mokipera Zgłoś #51 Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) Za pośrednictwem kolegi comoaligato mam sprawdzoną pełną historię serwisową auta (pochodzenie: Niemcy). Ostatni wpis z 11 października 2010 przy stanie licznika 165 kkm, więc przebieg 171 kkm wydaje mi się w miarę realny. W serwisie wymieniane były nawet wycieraczki. Tylko co z tego skoro: - przy 130 kkm (grudzień 2009) wymiana pompowtryskiwacza z adnotacją o holowaniu - przy 132 kkm (styczeń 2010) kolejna wymiana pompowtryskiwacza (o holowaniu nie ma wzmianki) W tej chwili z bólem serca, jednak jestem nastawiony by nie kupować Paska. Jeździć i za każdym razem zastanawiać się czy dziś przypadkiem nie będzie lawety, byłoby mało komfortowe. Cholernie żałuję, bo autko bardzo mi pasuje i jest za rozsądne pieniądze. Dzwoniłem jeszcze do kolejnego speca od pompowtryskiwaczy, niestety rozwiał moje nadzieje - nie ma opcji by profilaktycznie zregenerować pompki. Jak ma paść, to padnie. Ech... szkoda... Edytowane 24 Lutego 2011 przez mokipera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #52 Napisano 24 Lutego 2011 :mlask:mlask:mlaskdwie masz juz wymienione zostały ci dwa , wiec sie jeszcze zastanów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #53 Napisano 24 Lutego 2011 Proszę moderatora o usunięcie postów nie związanych z regeneracją !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #54 Napisano 21 Marca 2011 Koledzy od kilku m-cy w Lublinie firma Dieseltechnika oferuje swoją usługę naprawy pompowtryskiwaczy firmy Siemens VDO, wystawiają aukcje na Allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=10076981 W ubiegłym tygodniu znajomemu z mojej miejscowości padł 2.0TDI 140KM BKP na Siemensie - 03G130073D, pomogłem mu w diagnozie uszkodzonego ppd. i podjęliśmy decyzję o regeneracji 1szt. + wykąpaniu i sprawdzeniu pozostałych 3szt. Wybór padł na firmę z Lublina która oferuje swoją usługę - naprawa cewki + kąpiel w ultradźwiękach i sprawdzenie na specjalistycznym sprzęcie do tego typu ppd. Jako że w PL mało kto ma sprzęt do sprawdzenia Siemensa w warunkach warsztatowych postanowiłem osobiście je zawieść i zobaczyć na własne oczy maszynę jaką posiadają. Zdiagnozowałem że w aucie była uszkodzona 1szt. bo na pozostałych 3 szt. auto odpaliło, po sprawdzeniu przez fachowy personel zostałem zaraz poinformowany że z 3 cyl. ppd. jest również na wykończeniu i wskazana naprawa, nie wierząc im do końca poprosiłem o dowody i ku mojemu zdziwieniu zgodziłem się z nimi bo faktycznie wiedzą jak je sprawdzić gdy jeszcze w aucie jest OK a w rzeczywistości są już na skraju wykończenia. Na dzisiaj dość wypocin, jutro mają być do odbioru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #55 Napisano 21 Marca 2011 Czekamy na więcej informacji jaki koszt itp. jaki okres oczekiwania? jaki koszt regeneracji padnietego a jaki koszt kapieli jeszcze sprawnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #56 Napisano 21 Marca 2011 kolego S27 czy może masz wiedzę jaką metodą sprawdzili ten padający wtrysk sprawdzali może rezystancje PPD do masy jeżeli tak to można by ocenić stan pd bez wykręcania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #57 Napisano 21 Marca 2011 Interesuje mnie jedna rzecz jak oni sprawdzają czy cewka zaraz padnie (interesujące) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SKUB Zgłoś #58 Napisano 21 Marca 2011 Witam Pare postów wczesniej pisałem że mam problem z pompowtryskiem(P1270 UNIT INJECTOR CYLINDER 4 POWYŻEJ GRANICY REGULACJI) , conajmniej 5 mechaników twierdziło, że jest do wymiany. Co się okazało że wystaczyło tylko przeczyscic i problem zniknął. Za czyszczenie 4 pompowtrysków zapłaciłem 600zł . Zrobiłem od tego czasu 4 tyś km i błąd nie wyskoczył. Jeżeli szybko zdiagnozuje się błąd i auto jest jeszcze w stanie się poruszac to czyszczenie ma sens, ale jak już auto stoi to tylko wymiana na nowy!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #59 Napisano 22 Marca 2011 PPD. dostarczyłem na godz. 12.30 około 14.00 otrzymałem tel. trzecia szt. jest po kąpieli i podczas sprawdzania wykazuje zwarcie ( spodziewałem się że będzie taki efekt ) Z 4 szt. jedna była naprawiana wcześniej w innej firmie ale nie była kąpana i dlatego pozostałe 3 szt. teraz wykazywały zwarcie. Około 17.00 info że są już wszystkie do odbioru. Dzisiaj dopiero odebrałem po 16.00 bo nie miałem czasu w dzień. Oczywiście fakturka na naprawę i przy 3 szt. rabacik dość atrakcyjny + 4 szt. wykąpana gratis. Po rozmowie z szefem usłyszałem że dla forumowiczów VW Passata cena będzie atrakcyjniejsza jak w aukcji. Oczywiście plastik przy cewce solidnie sklejony na gorąco. Kolega pytał jak sprawdzili - sprawdzają czy cewka ma zwarcie - przebicie na masę ale nie miernikiem dostępnym za 20 zł. Dobry elektryk - elektronik jest w stanie to sprawdzić bo ster. silnika tego nie wychwyci a dobrym miernikiem przy odpowiednich parametrach wykaże przebicie na masę. Gadu gadu a jeszcze nie sprawdzone w aucie, jutro rano mechanik montuje i po południu chwila prawdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #60 Napisano 22 Marca 2011 Kolego ale napisz ile to kosztowało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach