gocha Zgłoś #1 Napisano 15 Września 2010 (edytowane) witam!moj problem polega na tym,ze moj passat gdy jade na lpg na niskich obrotach przerywa,czasem nawet gasnie.Zdaza sie,ze naciskajac pedal gazu wogole nie dostaje go i zwalnia.Po wylaczeniu stacyjki czasem jeszcze pozostaje chwile na obrotach,jak mi sie jeszcze cos przypomni to dopisze.co wg was to moze byc bo kazdy mowi co innego.pozdrawiam a i prosze moderatora o przeniesienie tematu,gdyz nie wiedzialam gdzie go zamiescic:roza Edytowane 16 Września 2010 przez gocha zly tytuł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 15 Września 2010 Niskie obroty to ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Płonek Zgłoś #3 Napisano 15 Września 2010 nie ma różnicy czy zimny czy rozgrzany z tym gaśnięciem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2010 witam!moj problem polega na tym,ze moj passat gdy jade na lpg na niskich obrotach przerywa,czasem nawet gasnie.Zdaza sie,ze naciskajac pedal gazu wogole nie dostaje go i zwalnia.Po wylaczeniu stacyjki czasem jeszcze pozostaje chwile na obrotach,jak mi sie jeszcze cos przypomni to dopisze.co wg was to moze byc bo kazdy mowi co innego.pozdrawiam a i prosze moderatora o przeniesienie tematu,gdyz nie wiedzialam gdzie go zamiescic:roza wg mnie to sterowanie przepustnicą jest do sprawdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2010 _zlydzial1 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2010 niema roznicy,a nawet jak sie zagrzeje to czasem jest gorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #7 Napisano 17 Września 2010 Zacina się silnik krokowy albo pada reduktor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #8 Napisano 19 Września 2010 silnik krokowy wymieniony,takze to odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #9 Napisano 19 Września 2010 Za duża dawka gazu,jeśli są dwie śruby reg. na parowniku to tą od wolnych obrotów trzeba by na max wkręcić, ewentualnie membrana podciśnieniowa w parowniku chlasła, o sprawnym filtrze gazu i szczelnym dolocie wspomnę tylko tak dla obiektywizmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocha Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2010 ja mam jedna srube na parowniku.filtr gazu wymieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2010 ja mam jedna srube na parowniku Zatem ta śruba reguluje otwarciem klapki dawkującej gaz zaleznie od podciśnienia na dolocie, można ją wkręcać (lub wykręcać) na wolnych obrotach i obserwować zachowanie silnika(uzyskać stabilne wolne obroty jak i łatwość wchodzenia na obroty przy gwałtownym otwarciu przepustnicy), jeśli kręcenie śrubą nie daje efektu to trzeba tylni dekiel od parownika odkręcić, zdjąć membranę przeczyścić klapkę, sprawdzić mocowanie membrany ewentualne czy nie jest pęknięta. Przy jednej śrubie regulacyjnej kręcenie nią zawsze powinno wpływać na pracę silnika na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlacKDiabloGA Zgłoś #12 Napisano 1 Października 2010 Witam, pragnę już na wstępie napisać że jestem początkującym kierowcą i wcześniej nie wiele miałem do czynienia z samochodami. W Passacie B5, którym aktualnie jeżdżę mam podobny problem. Wcześniej nim nie jeździłem więc nie wiem jak było w przeszłości. Samochód odpalam normalnie na benzynie, gdy już wiem że jest jakaś prosta przełączam na gaz. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań czy w mieście muszę jeździć na benzynie. Ponieważ gdy ruszam czy na drugim (i wyżej) biegu silnik ma za małe obroty i gaśnie. Natomiast gdy samochód jest na "luzie" silnik pracuje normalnie. Jestem laikiem i nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Proszę o jakieś rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2010 Witam, pragnę już na wstępie napisać że jestem początkującym kierowcą i wcześniej nie wiele miałem do czynienia z samochodami. W Passacie B5, którym aktualnie jeżdżę mam podobny problem. Wcześniej nim nie jeździłem więc nie wiem jak było w przeszłości. Samochód odpalam normalnie na benzynie, gdy już wiem że jest jakaś prosta przełączam na gaz. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań czy w mieście muszę jeździć na benzynie. Ponieważ gdy ruszam czy na drugim (i wyżej) biegu silnik ma za małe obroty i gaśnie. Natomiast gdy samochód jest na "luzie" silnik pracuje normalnie. Jestem laikiem i nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Proszę o jakieś rady. ja na początku sprawdziłbym na kompie sondę-wyskoczy błąd. skoro jeździsz na gazie... sonda lambda czasami podaję złą mieszankę i się silnik dławi bądź po prostu masz ją do wymiany. a nie dzieje Ci sie tak jak włączasz klimatyzacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlacKDiabloGA Zgłoś #14 Napisano 1 Października 2010 Nigdy tego nie sprawdzałem, lecz jeździłem z włączoną lub wyłączoną klimatyzacją i działo się tak samo. Czyli jechać do serwisu czy gdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #15 Napisano 1 Października 2010 popytaj na forum w Twoim regione. duzo osób ma kompa z kablem i mogą Cie podłączyć i sprawdzić wtedy piwko się stawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlacKDiabloGA Zgłoś #16 Napisano 1 Października 2010 Czyli jedyne i rozsądne rozwiązanie to jechanie w celu sprawdzenia błędów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #17 Napisano 1 Października 2010 Czyli jedyne i rozsądne rozwiązanie to jechanie w celu sprawdzenia błędów? na razie wydaje mi się że tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlacKDiabloGA Zgłoś #18 Napisano 1 Października 2010 A jakiego typu ma być to serwis/warsztat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #19 Napisano 1 Października 2010 (edytowane) A jakiego typu ma być to serwis/warsztat ? Adam, skąd jesteś? http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=9 wchodzisz na swoje wojewódzctwo... w każdym powinien być temat "pogawędki na każdy temat". tam rzucasz zapytanie czy ktoś może dla Ciebie podłączyć auto pod kompa i sprawdzić błędy... wszystko sądzę że kupisz piwko i będzie :ok ktoś na pewno się odezwie. Żaden serwis czy wrasztat ponieważ tam zdzieraja z ludzi. dodatkowo poznasz ludzi z forum ze swojego regionu jeśli zagadzasz to może i na spocik zajrzysz i tam ktoś będzie miał ze sobą kompa z kablem poza tym czemu do warsztatu gdzie zakładali Ci gaz nie podjedziesz? w sumie to pierwsze co bym zrobił pzdr Edytowane 1 Października 2010 przez marcinL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #20 Napisano 1 Października 2010 Kolego jak masz trochę sprawności w łapkach,to wyczyść przepustnicę,bądź jeżeli się boisz to oddaj to komuś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach