Skocz do zawartości
gocha

przerywa,dławi się i gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

witam!moj problem polega na tym,ze moj passat gdy jade na lpg na niskich obrotach przerywa,czasem nawet gasnie.Zdaza sie,ze naciskajac pedal gazu wogole nie dostaje go i zwalnia.Po wylaczeniu stacyjki czasem jeszcze pozostaje chwile na obrotach,jak mi sie jeszcze cos przypomni to dopisze.co wg was to moze byc bo kazdy mowi co innego.pozdrawiam a i prosze moderatora o przeniesienie tematu,gdyz nie wiedzialam gdzie go zamiescic:roza

Edytowane przez gocha
zly tytuł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma różnicy czy zimny czy rozgrzany z tym gaśnięciem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!moj problem polega na tym,ze moj passat gdy jade na lpg na niskich obrotach przerywa,czasem nawet gasnie.Zdaza sie,ze naciskajac pedal gazu wogole nie dostaje go i zwalnia.Po wylaczeniu stacyjki czasem jeszcze pozostaje chwile na obrotach,jak mi sie jeszcze cos przypomni to dopisze.co wg was to moze byc bo kazdy mowi co innego.pozdrawiam a i prosze moderatora o przeniesienie tematu,gdyz nie wiedzialam gdzie go zamiescic:roza
wg mnie to sterowanie przepustnicą jest do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niema roznicy,a nawet jak sie zagrzeje to czasem jest gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacina się silnik krokowy albo pada reduktor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik krokowy wymieniony,takze to odpada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za duża dawka gazu,jeśli są dwie śruby reg. na parowniku to tą od wolnych obrotów trzeba by na max wkręcić, ewentualnie membrana podciśnieniowa w parowniku chlasła, o sprawnym filtrze gazu i szczelnym dolocie wspomnę tylko tak dla obiektywizmu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam jedna srube na parowniku.

filtr gazu wymieniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam jedna srube na parowniku

Zatem ta śruba reguluje otwarciem klapki dawkującej gaz zaleznie od podciśnienia na dolocie, można ją wkręcać (lub wykręcać) na wolnych obrotach i obserwować zachowanie silnika(uzyskać stabilne wolne obroty jak i łatwość wchodzenia na obroty przy gwałtownym otwarciu przepustnicy), jeśli kręcenie śrubą nie daje efektu to trzeba tylni dekiel od parownika odkręcić, zdjąć membranę przeczyścić klapkę, sprawdzić mocowanie membrany ewentualne czy nie jest pęknięta.

Przy jednej śrubie regulacyjnej kręcenie nią zawsze powinno wpływać na pracę silnika na wolnych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pragnę już na wstępie napisać że jestem początkującym kierowcą i wcześniej nie wiele miałem do czynienia z samochodami. W Passacie B5, którym aktualnie jeżdżę mam podobny problem. Wcześniej nim nie jeździłem więc nie wiem jak było w przeszłości. Samochód odpalam normalnie na benzynie, gdy już wiem że jest jakaś prosta przełączam na gaz. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań czy w mieście muszę jeździć na benzynie. Ponieważ gdy ruszam czy na drugim (i wyżej) biegu silnik ma za małe obroty i gaśnie. Natomiast gdy samochód jest na "luzie" silnik pracuje normalnie.

 

Jestem laikiem i nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Proszę o jakieś rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, pragnę już na wstępie napisać że jestem początkującym kierowcą i wcześniej nie wiele miałem do czynienia z samochodami. W Passacie B5, którym aktualnie jeżdżę mam podobny problem. Wcześniej nim nie jeździłem więc nie wiem jak było w przeszłości. Samochód odpalam normalnie na benzynie, gdy już wiem że jest jakaś prosta przełączam na gaz. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań czy w mieście muszę jeździć na benzynie. Ponieważ gdy ruszam czy na drugim (i wyżej) biegu silnik ma za małe obroty i gaśnie. Natomiast gdy samochód jest na "luzie" silnik pracuje normalnie.

 

Jestem laikiem i nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Proszę o jakieś rady.

 

ja na początku sprawdziłbym na kompie sondę-wyskoczy błąd. skoro jeździsz na gazie... sonda lambda czasami podaję złą mieszankę i się silnik dławi bądź po prostu masz ją do wymiany.

 

a nie dzieje Ci sie tak jak włączasz klimatyzacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie sprawdzałem, lecz jeździłem z włączoną lub wyłączoną klimatyzacją i działo się tak samo. Czyli jechać do serwisu czy gdzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popytaj na forum w Twoim regione. duzo osób ma kompa z kablem i mogą Cie podłączyć i sprawdzić :) wtedy piwko się stawia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jedyne i rozsądne rozwiązanie to jechanie w celu sprawdzenia błędów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jedyne i rozsądne rozwiązanie to jechanie w celu sprawdzenia błędów?

na razie wydaje mi się że tak :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakiego typu ma być to serwis/warsztat ?

Adam, skąd jesteś?

http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=9

wchodzisz na swoje wojewódzctwo... w każdym powinien być temat "pogawędki na każdy temat". tam rzucasz zapytanie czy ktoś może dla Ciebie podłączyć auto pod kompa i sprawdzić błędy... wszystko :) sądzę że kupisz piwko i będzie :ok

ktoś na pewno się odezwie. Żaden serwis czy wrasztat ponieważ tam zdzieraja z ludzi.

dodatkowo poznasz ludzi z forum ze swojego regionu :)

jeśli zagadzasz to może i na spocik zajrzysz i tam ktoś będzie miał ze sobą kompa z kablem :)

poza tym czemu do warsztatu gdzie zakładali Ci gaz nie podjedziesz? w sumie to pierwsze co bym zrobił :)

pzdr

Edytowane przez marcinL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak masz trochę sprawności w łapkach,to wyczyść przepustnicę,bądź jeżeli się boisz to oddaj to komuś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności