waldek- Zgłoś #21 Napisano 28 Września 2010 Nie kupuj żadnych nowych reperaturek bo sie zdziwisz, kupuj orginalny wycięty kawałek z samochodu. Ja 3 lata temu po wypadku dałem do znajomego żeby mi auto zrobił, chciałem mieć ,,nowe'', zarówno reperaturki tylnych błotników jak i przedni nosek pod lampami kupiłem nowe polskie bo doszedłem do wniosku że w 21 wieku nie można spieprzyć czegoś takiego, a jednak można po przednim pasie już niedługo zostanie tylko wspomnienie a i tylne reperaturki też już coraz mniejsze się robią, i mówcie sobie co chcecie ale samochód był na 100% dobrze zrobiony tylko że nasi rodzimi producenci robią to z nie wiadomo jakiej blachy może przetopione puszki po żubrze,w każdym bądź razie to się nie nadaje. Kup orginalny kawałek dobrze oczyść, dobrze zakonserwuj i będzie spokój na długi czas. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #22 Napisano 28 Września 2010 Zgadzam się z tobą, ale ja chcę zaszpachlować klapę tylko na zimę Potem kupuje nową klapę wiec spokojnie A co do dziurki, ma może z 3cm . Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #23 Napisano 28 Września 2010 (edytowane) Waldek jakby reperaturki robili z puszek po żubrze to ruda by nie wyłaziła bo to aluminium:kwiatek a tak na poważnie moim zdaniem to za duża dziura żeby łatać żywicą jak już to wycinka ze zdrowego egzemplarza i wstawka. Żadnych reperaturek ze sklepów. Choć u mnie w pasku jeden z błotników ten z wlewem paliwa był zeżarty, chciałem zamówić w Lublinie u Damelczyka w VW, ale jak mi powiedzieli cenę to mi portki z wrażenia spadły. Tylko się zaróżowiłem i odeszłem ze spuszczoną głową. Cena w serwisie za nówkę błotnik to UWAGA !!!!!!!.......1700 zł, tyle kosztuje tylny błotnik do VW Passata B3 a swoją droga ciekawy jestem jego jakości. a swoją drogą kolega jak robił auto po kolizji to oddal go do jakiegoś warsztatu lakierniczego do Lublina, zapłacił więcej ale wiem że błotnik tylny nie był przez nich ani wspawywany ani zgrzewany a lutowany, tylko nie pamietam czym konkretnie (chodzi o lut) facet mówił że daje praktycznie dożywotnią gwarancję na połączenie że nie wylizie ruda i że się to nie rozpadnie minelo półtora roku i nic nie wyłazi i nie pęka. Widać metoda dobra kiedys czytałem o tym w Auto Świecie. Edytowane 28 Września 2010 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #24 Napisano 29 Września 2010 A co do dziurki, ma może z 3cm . To za duża na samą żywicę. Trzeba zaspawać. Żadnych reperaturek ze sklepów A niby czemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #25 Napisano 29 Września 2010 Zgadzam się z tobą, ale ja chcę zaszpachlować klapę tylko na zimę Potem kupuje nową klapę wiec spokojnie A co do dziurki, ma może z 3cm . Jak tylko na zimę to kup sobie jakąś bajerancką naklejkę która daje 50% więcej lansu przed dyskoteką i bedzie gites, zimę napewno przetrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #26 Napisano 29 Września 2010 Żywotność reperaturek nie zależy od ich samych, ale od roboty blacharza. Dobrze zabezpieczone reperaturki przetrzymają więcej, niż seryjna blacha. Swoją drogą dziwię się jak w ocynkowanym progu mogła się taka dziura zrobić. I to w takim miejscu. Ktoś wyżej wspomniał o piance. Sam takie coś przerabiałem i co tu gadać... To jest rozwiązanie na bardzo krótki czas. Lepiej spawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo90 Zgłoś #27 Napisano 29 Września 2010 reperaturka kosztuje 70 zł a blachaż weżmie drugie tyle przelecisz z dwóch stron barankiem i po sprawie ---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:41 ---------- reperaturka kosztuje 70 zł blacharz stówke i do tego puszka baranku na dwie strony i śmigasz dalej swoim autkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #28 Napisano 29 Września 2010 Witam rób jak piszą koledzy masz dwa sposoby wyciąć z innego lub włókno szklane tak zwany "zestaw naprawczy" i będzie git dużo tego zużyłem na kolegi paska a teraz mam takiego na graty jak mocno chcesz to Ci wytnę za parę groszy taki kawałek :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pryncypal Zgłoś #29 Napisano 17 Czerwca 2011 Witam. A czy reperaturka tylnego nadkola jest taka sama do sedana i kombi B3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #30 Napisano 18 Czerwca 2011 Tak... Reperaturka jest taka sama. W moim B4 mam taki przeszczep zrobiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_ek1 Zgłoś #31 Napisano 29 Lipca 2011 witam. Nadszedł czas na pozbycie się rudej z dziurkami ...w progach Jakiej firmy polecacie progi?? na co zwrócić uwagę przy kupnie? Czy w takich reparaturkach jest później problem z założeniem nakładek progowych GT ?? Progi do kombi. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach