Skocz do zawartości
SebaaMax

Stuki w silniku Diesel

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję jakiejś wskazówki co do stuków w silniku

Pacjent - 1,9 AVF

film z dźwiękiem pracy [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bKpSxG96Tfo]http://www.youtube.com/watch?v=bKpSxG96Tfo[/ame]

 

Rozrząd ok, katalizator ok, EGR ok. Co sprawdzić? Gdzie szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezusie wszystkie możliwe odgłosy chyba słychać mi ręce opadły nie mam pojęcia co to się tak tłucze!!! Choć wiesz co kolego podobnie u mnie się tłukła taka spinka która jest przymocowana do ściany grodziowej w której idą te metalowe rurki gdy się obluzowała ta spinka właśnie podobnie u mnie się tłukło zacznij od sprawdzenia takich pierdół plus niedokręcone obudowy itd!!!

Edytowane przez Jaszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obstawiłbym alternator ale to wrózba kolego zobacz czy jak zapalisz swiatła to dzwiek sie nasila jesli tak to alternator proponuje zdjac pasek i odpalic bez osprzetu.a czasem nie zmieniałes niedawno oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stuki nasilają się wraz ze wzrostem obrotów. Nic nie przygasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A koło pasowe alternatora, napinacze jak się mają ?? Bo stuk jest dość porządny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym pojechal do mechanika ktory dysponuje sluchawka lekarska(chyba stetoskop)obslucha,czarny scenariusz panewka korbowodowa tam mialem, na poczatku bylo cicho.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na VAG-u korekcje, bo słychać jakby któryś cylinder odstawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego co mi gość powiedział to 2 cylindry ok, 1 zawyża lekko i 1 zaniża

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak z kompresją ? Sprawdzałeś ?

 

BTW, popychacze też już Ci dzwonią (świetnie je słychać np. 0:32-0:36 czy 0:43-0:50) , ale nie odpowiadają za ten stuk.

 

Zawory są raczej w porządku, bo one by napier**** jakby ktoś młotem walił w głowice od środka.

 

Osobiście jeszcze raz sprawdziłbym rozrząd i nie odpalał go,a już nie mówię o jakiejkolwiek jeździe w aktualnym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Rozrząd sprawdzony, wszystko ok.

Kompresja nie sprawdzona - żaden z mechaników w okolicy nie ma sprzętu do tego silnika.

Dodatkowo jest taki dziwny odgłos "fukania" czy dmuchania do filtr powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby kurcze panewka ,ale głowy nie dam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na któryś układ korbowy na sworzniu lub wale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiałbym raczej padnięty dwumas, u mnie był identyczny odgłos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj rozebraliśmy górę i okazało się że wałek rozrządu, a konkretnie krzywka z 4 cylindra jest przytarta. Jutro bedziemy oglądali resztę.

Narazie rozglądam się za jakimś dobrym wałkiem. Może macie jakieś namiary na sprawdzonych sprzedwców?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj rozebraliśmy górę i okazało się że wałek rozrządu, a konkretnie krzywka z 4 cylindra jest przytarta. Jutro bedziemy oglądali resztę.

Narazie rozglądam się za jakimś dobrym wałkiem. Może macie jakieś namiary na sprawdzonych sprzedwców?

 

Jaki masz przebieg na zegarach, ile km Ty zrobiles i jaki olej lejesz?

Tu mozesz sprobowac

http://allegro.pl/walek-1-9-tdi-avf-vw-audi-01-05-i1204501220.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

a ja zapytam czy moze ktos sie spodkal a 19.tdi AVF z taka przypadloscia iz cos stuka w silniku takie metaliczne nierownomierne klekotanie jak pchnolem napinacz pasa wieloklinowego ciut w dol to ucichlo...

pompa wspomagania? - (zadnych dziwnych dzwiekuw przy skrecie niema zadnych piskow)

alternator - (ladowanie ok )

wiskoza nowa kreci sie lekko tzn tak jak powinna

 

nie rozbieralem jeszcze auta bede krecil jutro ale jako iz chce czesci kupic w polsce moze ktos juz spodkal sie z podobnym tematem...

napinacz rozbieralem i sprawdzalem z misiac temu zadnych luzow wydawal sie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności