SebaaMax Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2010 Potrzebuję jakiejś wskazówki co do stuków w silniku Pacjent - 1,9 AVF film z dźwiękiem pracy [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bKpSxG96Tfo]http://www.youtube.com/watch?v=bKpSxG96Tfo[/ame] Rozrząd ok, katalizator ok, EGR ok. Co sprawdzić? Gdzie szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2010 (edytowane) Jezusie wszystkie możliwe odgłosy chyba słychać mi ręce opadły nie mam pojęcia co to się tak tłucze!!! Choć wiesz co kolego podobnie u mnie się tłukła taka spinka która jest przymocowana do ściany grodziowej w której idą te metalowe rurki gdy się obluzowała ta spinka właśnie podobnie u mnie się tłukło zacznij od sprawdzenia takich pierdół plus niedokręcone obudowy itd!!! Edytowane 6 Września 2010 przez Jaszczur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2010 obstawiłbym alternator ale to wrózba kolego zobacz czy jak zapalisz swiatła to dzwiek sie nasila jesli tak to alternator proponuje zdjac pasek i odpalic bez osprzetu.a czasem nie zmieniałes niedawno oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebaaMax Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2010 Stuki nasilają się wraz ze wzrostem obrotów. Nic nie przygasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2010 A koło pasowe alternatora, napinacze jak się mają ?? Bo stuk jest dość porządny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marpol Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2010 ja bym pojechal do mechanika ktory dysponuje sluchawka lekarska(chyba stetoskop)obslucha,czarny scenariusz panewka korbowodowa tam mialem, na poczatku bylo cicho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2010 Sprawdź na VAG-u korekcje, bo słychać jakby któryś cylinder odstawał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebaaMax Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2010 Z tego co mi gość powiedział to 2 cylindry ok, 1 zawyża lekko i 1 zaniża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #9 Napisano 7 Września 2010 A jak z kompresją ? Sprawdzałeś ? BTW, popychacze też już Ci dzwonią (świetnie je słychać np. 0:32-0:36 czy 0:43-0:50) , ale nie odpowiadają za ten stuk. Zawory są raczej w porządku, bo one by napier**** jakby ktoś młotem walił w głowice od środka. Osobiście jeszcze raz sprawdziłbym rozrząd i nie odpalał go,a już nie mówię o jakiejkolwiek jeździe w aktualnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebaaMax Zgłoś #10 Napisano 7 Września 2010 Rozrząd sprawdzony, wszystko ok. Kompresja nie sprawdzona - żaden z mechaników w okolicy nie ma sprzętu do tego silnika. Dodatkowo jest taki dziwny odgłos "fukania" czy dmuchania do filtr powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blysk777 Zgłoś #11 Napisano 7 Września 2010 Jakby kurcze panewka ,ale głowy nie dam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartosz_80 Zgłoś #12 Napisano 9 Września 2010 Stawiam na któryś układ korbowy na sworzniu lub wale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo81 Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 Ja obstawiałbym raczej padnięty dwumas, u mnie był identyczny odgłos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebaaMax Zgłoś #14 Napisano 13 Września 2010 Dzisiaj rozebraliśmy górę i okazało się że wałek rozrządu, a konkretnie krzywka z 4 cylindra jest przytarta. Jutro bedziemy oglądali resztę. Narazie rozglądam się za jakimś dobrym wałkiem. Może macie jakieś namiary na sprawdzonych sprzedwców? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #15 Napisano 13 Września 2010 Dzisiaj rozebraliśmy górę i okazało się że wałek rozrządu, a konkretnie krzywka z 4 cylindra jest przytarta. Jutro bedziemy oglądali resztę. Narazie rozglądam się za jakimś dobrym wałkiem. Może macie jakieś namiary na sprawdzonych sprzedwców? Jaki masz przebieg na zegarach, ile km Ty zrobiles i jaki olej lejesz? Tu mozesz sprobowac http://allegro.pl/walek-1-9-tdi-avf-vw-audi-01-05-i1204501220.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
troll oslo Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2010 Witam a ja zapytam czy moze ktos sie spodkal a 19.tdi AVF z taka przypadloscia iz cos stuka w silniku takie metaliczne nierownomierne klekotanie jak pchnolem napinacz pasa wieloklinowego ciut w dol to ucichlo... pompa wspomagania? - (zadnych dziwnych dzwiekuw przy skrecie niema zadnych piskow) alternator - (ladowanie ok ) wiskoza nowa kreci sie lekko tzn tak jak powinna nie rozbieralem jeszcze auta bede krecil jutro ale jako iz chce czesci kupic w polsce moze ktos juz spodkal sie z podobnym tematem... napinacz rozbieralem i sprawdzalem z misiac temu zadnych luzow wydawal sie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach