snoop15 Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2010 Witam Tak jak w temacie. Odstawilem swojego passata do mechanika na wymiane kpl rozrządu + czyszczenie turbiny poniewaz auto lapalo notlaufy oraz na wymiane sprezarki od klimy, moj passek od pczoatku chodzil za slabo jak na 110 konne TDI, i tutaj moje pytanko jakie w przyspeiszeniu byly wasze odczucia przed czyszczeniem turbiny a jakie po czyszczeniu. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2010 nie operuj odczuciami tylko faktami. Odczucia mogą Ci conajwyżej poprawić albo pogorszyć humor. Pokaż wskazania dawek i doładowania przed, i po... to powiemy Ci czy jest lepiej czy gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1982tomek Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2010 Witam Wlasnie jestem po czyszczeni turbiny. chodzi naprawde lepiej choc ma tylko 101koni , jechale wlasnie 130km passataem tylko ze kombi . odczucia prawie takie same naprawde nie widac roznicy. moze troche lepiej przyspiesza ale naprawde niewiele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2010 (edytowane) no ja niewiem co mam napisać moja turbinka bierze4 litry oleju na 1000 km po przeczyszczeniu nadal tyle bierze, wirnik ma luzy na boczki i lata w góre i dół a autko sie dobrze sprawuje przy 200 km na godzine po czyszczeniu olej jak brał tak bierze zawsze woże w zapasie 3 butelki po 4 litry Castrolu. Edytowane 7 Września 2010 przez mr_blant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2010 no ja niewiem co mam napisać moja turbinka bieże 4 litry oleju na 1000 km po przeczyszczeniu nadal tyle bieże, wirnik ma luży na boczki i lata w gure i duł a autko sie dobrze sprawuje przy 200 km na godzine po czyszczeniu olej jak brał tak bierze zawsze woże w zapasie 3 butelki po 4 litry Castrolu. prowokacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2010 ...chyba tak. Tymbardziej, że w 1.8turbo nie bardzo jest co czyścić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2010 o jest co czyścić zawsze sie coś zakurzy na wirniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2010 różnice to np sprawniej przyspiesza i :fajny wygląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 6 Września 2010 o jest co czyścić zawsze sie coś zakurzy na wirniku akurat na wirniku nic nie będzie, a jakiekolwiek czyszczenie go bez wyważarki to jakaś pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2010 (edytowane) nie akurat z tym żartuje czyszczeniem, ale miałem rok temu przygode z turbina, co żarła mi cały olej w 1000 km a zamną smuga białoniebieskiego dymu ale kilometry robiłem przez jakiś czas tylko modliłem sie żeby mnie do kontroli nie zatrzymali, współczucia dla tych co stali w korku zamną i wąchali smród oleju Edytowane 7 Września 2010 przez mr_blant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #11 Napisano 8 Września 2010 ja się nie bawiłem w czyszczenie turbiny bo to bezsensu i szkoda kasy. oddałem do regeneracji i śmiga aż miło w końcu słychać turbinke jak ładnie śmiga a zużycie oleju spadło z litra na 0,5l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonk88 Zgłoś #12 Napisano 8 Września 2010 a gdzie oddawałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 (edytowane) cyt:"ja się nie bawiłem w czyszczenie turbiny bo to bezsensu i szkoda kasy" i tu kolego sie mylisz! jak narazie czytam i widze ze ktos myli pojecie czyszczenia kierownic w turbinie a ilosc przepuszczanego oleju! jedno nie ma nic wspolnego z drugim... W turbinie czysci sie zapieczone/znagarowane kierownice i jej prowadzenie co owocuje jej lepszym działaniem płynniejszym "podawaniem" cisnienia. Zazwyczaj kierownice się czysci jak silnik łapie notlauf (przeładowanie) lub cisnienie rosnie skokowo. I w tym przypadku gra jest warta swieczki, bo po jaka cholere wymieniac dobrą turbine tylko ze znagarowaną??! A od przepuszczania oleju są winne uszczelniacze i luzy na wale wirnika i w tym przypadku czyszczenie nic nie da bo jest to usterka typowo techniczna, której pomoze tylko regeneracja turbiny. (wymiana zuzytych częsci) Jesli suszarka wali oliwą na lewo i prawo pozostaje nam tylko wymiana... U mnie po czyszczeniu turbina podaje płynnie cisnienie jak nówka (bardzo ładnie pompuje,idealnie - jak powiedział Aligator) autko ciut lepiej się zbierało na obroty i nieznacznie zmalał efekt turbo dziury...Jeśli ktos ma czas, chęci i mozliwosci to moze przeczyscic suszarke samemu. Edytowane 9 Września 2010 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #14 Napisano 9 Września 2010 regenerowałem we Wrocławiu na Klimasa firma turboserwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #15 Napisano 9 Września 2010 cyt: ''...czysci jak silnik łapie notlauf (przeładowanie)...'' a mi sie wydawalo ze przeladowanie to overboost albo over load (to drugie ma stosuje sie do czynnosci) ale widze ze chlopaki w pl znaja sie na rzeczy... hmmm...i po co ja studiuje w tej angli jak taki tempy jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #16 Napisano 9 Września 2010 Stavros zostań i studiuj w Anglii,bo z Naszą gramatyką jesteś trochę do tyłu. Z Twoich postów widzę,że bardziej czujesz się Anglikiem,niż Polakiem. A to,że ktoś źle przetłumaczył notlauf=tryb awaryjny to od razu trzeba po nim jechać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #17 Napisano 10 Września 2010 cyt:" ale widze ze chlopaki w pl znaja sie na rzeczy" obys wiedział ze tak!!!! serwis wymieni Ci suszarkę, za co przepłacisz! w angli byc moze nawet bedą miec problem z diagnozą a u nas chłopaki w 3 godz. po słowie notlauf przy 120km/h juz wiedzą ze to przeładowanie spowodowane wadliwą pracą kierownic (oczywiscie przedtem "zwagują" autko) - wyjmą suszarke wyczyszczą i poskładają z powrotem..... Powiem jedno jak zwał tak zwał, kumaci wiedzą o co chodzi...:dobrze a co to overboost wiem doskonale.... zagadka- na jak duzy overboost zezwala ecu podczas przyspieszania??!!! he? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 10 Września 2010 efekty da czyszczenie turbo i calego dolotu razem z erg tylko to moze dac odczucia zmiany dynamiki auta samo czyszczenie turbo moze tylko pomuc w przypadku przeladowania jesli chcecie poczuc roznice to czyscie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #19 Napisano 10 Września 2010 no i nie mozna bylo tak od razu?????? chodzi mi tylko o to zebysmy mowili po polsku skoro naciskamy na pisanie po polsku!! czasem (wiem po sobie) na forum wchodzi ktos kto nie wie co to notlauf,down pipe, over heating czy designe i rozne inne nie polskie nazwy...czy w polsce juz sioe urzedowo po angielsku zaczyna mowic czy co do cholery?????? Moze zacznijmy mowic zamiast accelerator pedal przyspieszenia co.... nie bedziemy lamac polskiego ani angielskiego a i szersza publicznosc znajdzie w wypowiedziach cos dla siebie... Ja wciaz za h... nie wiem co w waszym pojeciu znaczy np.: down pipe Mysle ze nie pojechalem po nikim ale podsunelem nie glupi pomysl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #20 Napisano 10 Września 2010 taaa a w knajpce zamiast hot doga zamow gorącego psa..... w koncu jak polski to po polsku proszę!!!! bez przesady zazwyczaj jak ktos pisze notlauf to wyjasnia ten termin poza tym od czego jest szukajka? pewnych terminów lepiej nie spolszczac, ogół wie o co biega a jak ktos nie wie to zawsze moze zapytac... a na pierwszy ogien prosze mi spolszczyc terminologie informatyczną! jakos nikt sie nie czepia do patch'ów sraczkow czy innych takich okreslen które czytam i muszę uzyc szukajki aby zrozumiec co to jest do cholery?!:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach