Skocz do zawartości

Bonk88

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bonk88

  • Urodziny 06.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Aro, Zdecydowanie, jedne z najładniejszych
  2. Mam IDENTYCZNĄ sytuację, z tym, że sprzęgło kierunkowe przy alternatorze miałem zakładane nowe wraz z paskiem Gates'a 3 miesiące temu. Po psiknięciu WD-40 w miejsce sprzęgła kierunkowego alternatora piszczenie na chwilę ustaje
  3. Wiem, że już trochę minęło od ostatniego posta, ale nie mogę znaleźć czujnika temperatury zasysanego powietrza G-89. Masz może ?
  4. Współczuję "utraty" auta, ale są szanse, że maszynę odzyskasz. Znajomi mieli podobną sytuację, kupili auto sprowadzone z Belgii. Jeździli nim ponad rok czasu (w międzyczasie mieli nie jedną kontrolę policji ). Pewnego pięknego dnia zawitała policja i auto skonfiskowali. Okazało się, że w Belgii ktoś zgłosił kradzież auta, po czym je sprzedał Auto odzyskali, bo mieli od niego wszystkie dokumenty. Po miesiącu czasu mogli odebrać je z parkingu policyjnego.
  5. W ubiegłym tygodniu wróciłem z nad morza, w drodze powrotnej (ku mojemu zdziwieniu) zapaliła mi się na żółto kontrolka oleju. Na przejechanych 1500 km ubyło mi ponad 1,5 L oleju. Nie zlekceważyłem tego i udałem się do mechanika. Okazało się, że turbina jest na wykończeniu ( co dziwne, moc jest, auto nie kopci, tylko spalanie wzrosło), olej chlapie pod turbiną i pojawia się w okolicach intercoolera, po odkręceniu węża przy IC zaczął lecieć ciurkiem. Na dniach biorę się za rozkręcanie turbiny, zobaczymy co się z nią stało. Podejrzewam, że tylko regeneracja wejdzie w grę. Czyżby się rozszczelniła ?
  6. Też dziś o tym słyszałem. Współczuję rodzinie, zwłaszcza, że całkiem niedawno też mieli pogrzeb [*]
  7. Mój też nie stracił mocy, nie kopci, a codziennie pod IC mała plamka mi się pojawia. Myślałem, że był gdzieś zabrudzony i przez upały po prostu się skraplał. Upały ustały, a plama nadal się pojawia. IC od spodu przy rurze jest mokry, co najlepiej zrobić i jak zdiagnozować usterkę ?
  8. Też pojawia mi się ten błąd od czasu do czasu i temperatura wariuje do -50, tak więc zapewne czeka mnie wymiana
  9. Ooo jak dobrze wiedzieć, że jest na forum ktoś z Łodzi, kto zajmuje się sprzedażą części. Chyba się do Ciebie wybiorę, daleko na Dąbrowskiego nie mam Muszę dobrać do swojego Passka kompletny rozrząd z pompą wody ( WVW ZZZ 3BZ YP 458917 ). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności