Scyhe Zgłoś #21 Napisano 3 Listopada 2011 No to mnie zaskoczyłeś, sprawdzę dzisiaj. A jak uszkodziła Ci się w ten sposób turbina to nie zassało jakiś elementów do dolotu? Chyba że zablokowało coś część gorącą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gajdzi Zgłoś #22 Napisano 3 Listopada 2011 Chyba właśnie (na szczęście) tak się stało... A jeszcze zapytam, miałeś wcześniej jakieś problemy z pompą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #23 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) Od 4 lat kiedy mam tego paska nie bylo najmniejszych problemów. Zapalał elegancko w największe mrozy i gdy był ciepły. Turbina kręci się normalnie po stronie zimnej jest nieco oleju ale mam nadzieje, że to dostało się przez odme. Chodź w sumie troche oleju tam to normalka ale wydaje mi się, że kiedyś było go mniej. Rozrząd ok - znaki sie pokrywają. Po wykręceniu wtryskiwacza i kręceniu rozrusznikiem nie leci z niego ani kropelka, pompa zasilana bezpośrednio ze słoika z ropą. Czyli chyba pompa idzie do pompiarza Edytowane 5 Listopada 2011 przez Scyhe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2012 Odgrzeje bo mam podobnie. Wczoraj zgasl i juz nie odpala. Kreci ale nie lapie, jakby paliwa nie dostawal. Myslalem ze paliwo, ale zasililem pompe z banki bez posrednictwa filtra. Pompa ciagnie paliwo ale nie zaskakuje. Myslalem ze zawor na pompie ale slychac jak tyka. Po wlaczeniu zaplonu, na przewodzie do zaworka pojawia sie napiecie ale ok 8,6V nie wiem czy to prawidlowo czy nie za malo, nie powinno byc 12v? Dalem 12v prosto z plusa aku odlaczajac normalne zasilanie ale dalej nie pali. Ogladalem tez przekaznik 219 ze skrzynki kompa ale wyglada w srodku jak nowy. Vaga dopiero wieczorem podepne ale moze macie jakies sugestie? Sorki ze bez polskich znakow ale pisze z telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #25 Napisano 6 Lutego 2012 Odgrzeje bo mam podobnie. Wczoraj zgasl i juz nie odpala. Kreci ale nie lapie, jakby paliwa nie dostawal. Myslalem ze paliwo, ale zasililem pompe z banki bez posrednictwa filtra. Pompa ciagnie paliwo ale nie zaskakuje. Myslalem ze zawor na pompie ale slychac jak tyka. Po wlaczeniu zaplonu, na przewodzie do zaworka pojawia sie napiecie ale ok 8,6V nie wiem czy to prawidlowo czy nie za malo, nie powinno byc 12v? Dalem 12v prosto z plusa aku odlaczajac normalne zasilanie ale dalej nie pali. Ogladalem tez przekaznik 219 ze skrzynki kompa ale wyglada w srodku jak nowy. Vaga dopiero wieczorem podepne ale moze macie jakies sugestie?Sorki ze bez polskich znakow ale pisze z telefonu. Zagadał na Plaku czyli parafina w ropie. Dolałem 20 litrów do pełnego zbiornika + Skydd. Pojeździł trochę i znów się przytkał. Znów Plak i odpalił. Muszę jeszcze filtr paliwa wymienić mimo że ma dopiero ok 15 tys km i mam nadzieję że skończy się zatykać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Comand Zgłoś #26 Napisano 20 Maja 2012 (edytowane) Ja kupiłem Passata 5b typ 3b poj1.6 oczywiście benzyna z 1998r.Wszystko było dobrze do czasu gdy wsiadłem rano do samochodu i akumulator tylko zajeczał.Więc postanowiłem go odpalić na ,,pych,, w czym pomogło mi dwóch Szkotów.Zakończyło się tak że Passat odpalił na jakieś10-15 sekund i zgasł. Teraz nie chce odpalić tyko kręci i siada akumulator. Jestem tu nowy a także przyznam że jestem laikiem w naprawach. Proszę o pomoc.Co się mogło stać? Po sprawdzeniu okazało się że nie dochodzi paliwo do silnika. Pompa dostaje12v z przekażnika,ale nie ciągnie paliwa. Pompa na krótko z akumulatora się kręci a benzyny nie wypycha. Może trzeba ją zalać? Edytowane 30 Maja 2012 przez Comand Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasgld Zgłoś #27 Napisano 26 Kwietnia 2013 Mam Passata B5 1,9 TDI AFN i ostatnio zdarzył mi się podobny problem. Wsiadłem po nocy do samochodu i nie zapalił. Kręcił jak poje...., ale nawet się nie zająknął od początku podejrzewałem brak paliwa. Po południu jak wróciłem z pracy rozebrałem go podłączyłem pod kompa pokazało 3 błędy jeden z immo , ale po skasowaniu i próbie odpalenia już nie wyskakiwały, czyli musiały wyskoczyć wcześniej. Kupiłem nowy filtr paliwa, próbowałem go odpalić z bańki na krótko i na Plaku też nic. Odkręciłem, zakręciłem kabelek od elektrozaworu i postukałem po nim. Po tej operacji odpalił na krótko z bańki. Skręciłem wszystko w całość oczywiście z nowym filtrem paliwa, odpaliłem i na razie chodzi bez problemu, ale dopiero zrobiłem nim 100km zobaczymy jak będzie się dalej sprawował może już mnie nie zaskoczy więcej. W sumie sam nie wiem co mu było. Prawdopodobnie zawór elektromagnetyczny się zawiesił i blokował dopływ paliwa do pompy jak po nim postukałem to się odwiesił. Może się jacyś znawcy wypowiedzą, a może to była też wina filtra paliwa bo nie był wymieniany już 2 lata czyli jakieś 30 tys. kilometrów. Teraz wydaje mi się że dużo więcej pali, ale może się unormuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cisha Zgłoś #28 Napisano 30 Lipca 2013 Witam, mam Passata B5 1.9 TDI 2002 r, w sedanie. Proszę o pomoc bo mam problem, a za bardzo sie nie znam. Wczoraj wieczorem wrocilem normalnie do domu z pracy. W nocy była burza. Dzisiaj rano wsiadam do paska, przekręcam kluczyk, czekam az nagrzeja sie swiece i przekrecam. Kreci pieknie, ale juz nie chce odpalic. Spedzilem w samochodzie jakies 20 min i nic. Caly czas to samo. Co sie moglo stac??!! Najgorsze jest to, ze za dwa dni mialem jechac na urlop i nie wiem co robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2013 czekam az nagrzeja sie swiece Jakie świece kolego,chyba urodzinowe....przy panujących temperaturach zapomnij o nich.Sprawdź ECU,czy nie dostała się tam wilgoć po obfitych opadach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach