Skocz do zawartości

lukasgld

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasgld

  • Urodziny 07.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dukla

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Nie wiem czy ktoś już o tym napisał, bo wątek bardzo długi, ale podobno w kostce przy przełączniku świateł jest jakiś pin TID pod którego można się podpiąć. Na tym pinie napięcie jest po kluczyku, a znika przy włączeniu świateł postojowych, mijania, czy drogowych. Tylko trzeba pociągnąć przewód z kabiny spod przełącznika świateł do lamp i drugi pod masę pod jakąś śrubkę. Wtedy nie wykorzystujemy chyba przewodu żółtego z lamp DRL LED.
  2. Ja to zrobiłem tak. Rozkręciłem to wszystko, później wyciągnąłem te tulejki które są wewnątrz tych większych tulejek bo one odłamały się od obudowy. Wziąłem lutownicę do ręki zalałem te końcówki plastikiem które się oderwały robiąc mniejsze otwory w nich tak żeby mi się ten wkręt tam wkręcił ( wystarczy to zrobić z jednej strony z tej która jest na stałe nie na przycisk i sprężynkę). Później skręciłem tą stronę która jest na stałe dając pod wkręta podkładkę, bo dziura po odłamaniu się tej tulejki była taka, że wkręt wpadał do środka. Po dokładnym skręceniu torxem ( tym oryginalnym wkrętem) naciągnąłem sprężynę obracając w lewo 16 razy kręcąc tym całym skręconym plastikiem z jednej strony. Później skręciłem drugą stronę i hula jak ta lala . Nadmienię, że wszystko zrobiłem sam. Zobaczymy jak długo pochodzi, ale myślę, że chwilę wytrzyma. Naciąg reguluje się tą liczbą obrotów przy naciąganiu sprężyny u mnie 16 obrotów było optymalne i tak zwija trochę lepiej niż przed awarią, można zwinąć jeszcze bardziej, ale nie chciałem przesadzić, żeby to trochę wytrzymało. Mieszkam na Podkarpaciu jakby co mogę pomóc, również w innych drobnych naprawach tego Passata, podnośnik szyby, zamek tylnej klapy. Pozdrawiam.
  3. Zamek zamyka się na dwa razy, żeby światełko oświetlenia bagażnika zgasło zamek musi być zamknięty na dwa razy. Ot cała filozofia, żeby tak było musisz wyregulować, poprzesuwać zamek i rygiel zamka u mnie przesunąłem rygiel maksymalnie na zewnątrz i zamek maksymalnie na zewnątrz i zamyka idealnie, światełko też gaśnie. W którą stronę przesuwasz zamek?
  4. lukasgld

    radio CD w pasku

    Co do radia w Pasku. Swego czasu sam je podłączałem bo wcześniej pewnie było jakieś inne radio, a gość pod sprzedaż wcisnął oryginalne tylko nie umiał go podłączyć. Z tego co pamiętam, a było to już 3 lata temu oryginalna antena w pasku musi mieć napięcie, bo są 2 rodzaje anten pasywne i aktywne. Oryginalne radio dobrze podłączone współpracuje z tą anteną natomiast radia nieoryginalne trzeba wiedzieć jak podłączyć żeby to dobrze chodziło ze sobą. Jak się dobrze poszuka opis tego jak podłączyć znalazłem w internecie. Co do wcześniejszych postów ja w swoim radiu zastosowałem przejściówkę kasety na odtwarzacz mp3. Jakość zadowalająca, a nawet dobra.
  5. Mam Passata B5 1,9 TDI AFN i ostatnio zdarzył mi się podobny problem. Wsiadłem po nocy do samochodu i nie zapalił. Kręcił jak poje...., ale nawet się nie zająknął od początku podejrzewałem brak paliwa. Po południu jak wróciłem z pracy rozebrałem go podłączyłem pod kompa pokazało 3 błędy jeden z immo , ale po skasowaniu i próbie odpalenia już nie wyskakiwały, czyli musiały wyskoczyć wcześniej. Kupiłem nowy filtr paliwa, próbowałem go odpalić z bańki na krótko i na Plaku też nic. Odkręciłem, zakręciłem kabelek od elektrozaworu i postukałem po nim. Po tej operacji odpalił na krótko z bańki. Skręciłem wszystko w całość oczywiście z nowym filtrem paliwa, odpaliłem i na razie chodzi bez problemu, ale dopiero zrobiłem nim 100km zobaczymy jak będzie się dalej sprawował może już mnie nie zaskoczy więcej. W sumie sam nie wiem co mu było. Prawdopodobnie zawór elektromagnetyczny się zawiesił i blokował dopływ paliwa do pompy jak po nim postukałem to się odwiesił. Może się jacyś znawcy wypowiedzą, a może to była też wina filtra paliwa bo nie był wymieniany już 2 lata czyli jakieś 30 tys. kilometrów. Teraz wydaje mi się że dużo więcej pali, ale może się unormuje.
  6. Mi pod korek weszło ostatnio 68 litrów plus jakieś 6-7 litrów miałem w baku czyli jak kolega pisze max. do baku wchodzi ok.74 litry więcej nie wejdzie.
  7. takie objawy koledzy to na bank uszczelka pod głowicą albo coś gorszego to znaczy pęknięty blok.U mnie była uszczelka objawy takie jak piszecie bulgotanie w kabinie w nagrzewnicy, uciekający płyn przez nadmiar, czarny nalot w zbiorniczku wyrównawczym pompowanie przez powrót do zbiorniczka wyrównawczego powietrza z płynem. Jak odkręcacie korek po jeździe duże ciśnienie w układzie jak jest wszystko ok praktycznie ciśnienia nie ma.
  8. ja mam paska 97rok silnik 1,9tdi AFN 110KM miałem dokładnie takie same objawy jak opisujesz i była to uszczelka pod głowicą wymieniłem uszczelkę splanowałem głowice przy okazji wymieniłem wszystkie paski, pompe wody, rolki napinające i autko śmiga ale pojawił mi się znowu wyciek tylko nie mogę go zlokalizować nie ma takich objawów jak wcześniej ale ucieka mi płyn chłodniczy i to dosć sporo na 100km ok 2-3 litrów szczególnie na wolnych obrotach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności