rainman777 Zgłoś #21 Napisano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Mam problem nie można ustawić zbieżności, zaraz po ustawieniu koła znów są rozbieżne. Ściaga zwykle w lewo, ale zdarza sie czasem że jak skręcę mocno w prawo to zaczyna ściagać w prawo. Szczególnie ściąga przy przyśpieszaniu.Wymieniłem gumy/tuleje w zawieszeniu z przodu, brak poprawy. Sprawa jest prosta. Jeśli po chwili zbieżnosć się rozjeżdża, to ewidentnie w zawieszeniu przednim jest coś wybite i ma luz. Wybite/wygniecione poduchy na mcpersonach szczególnie to wychodzi po wymianie dołu , który się usztywnia więc góra zaczyna bardziej tańczyć Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #22 Napisano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Co do tylnej tulei: jeśli padła po tygodniu to znaczy że była źle założona, są oznaczenia na tulei i wahaczu jak ma to być złożone. dobrze założona... sprawdzałem czy na prasie dobrze wsadzili... Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia. stan sanek sam sprawdzałem i to dokładnie...suche zdrowe itd. Wybite/wygniecione poduchy na mcpersonach szczególnie to wychodzi po wymianie dołu , który się usztywnia więc góra zaczyna bardziej tańczyć poduchy i łożyska amortyzatorów wymienione w lipcu, zrobiłem na nich tylko 500km po trasie, nie mozliwe żeby się wybiły... Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #23 Napisano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Czyli mamy pierwszego magicznego passata na forum,zyjacego wlasnym zyciem.Kolego,masz pol cm luzu na kole z powodu wybitego drazka.Tolerancja zbieznosci w mm miedzy przodem a tylem kola wynosi +/- 1 mm.Zrob cos z ta zawiecha.Koledzy probuja Ci pomoc a ty w zaparte powtarzasz komenty jakiegos pseudo fachowca Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #24 Napisano 29 Sierpnia 2010 Jutro będę działał po południu...ogarnę ten drążek, ale mam wątpliwości bo luz na kole wynosi pół cm, tymczasem rozbieżność wynosi kilka cm...Może moje wnioski są błędne, zobaczymy. Dzięki za pomoc jestem wdzieczny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #25 Napisano 29 Sierpnia 2010 Tylko ostroznie z wymiana drazka zebys listwy nie przekrecil odkrecajac od niej drazek.Wg ksiazki powinno sie listwe wkrecic w imadlo na aluminiowych szczekach,ale i tak nikt tego nie robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek001 Zgłoś #26 Napisano 31 Sierpnia 2010 Kolego ichas, mialem podobny problem jak ty w poprzednim b3, wymienilem cale zawieszenie z przodu, nowe wachacze amory laczniki koncowki z drazkami etc, po zajechaniu na stacje diagnostyczna na SZARPAKI pan stwierdzil problem z sankami lecz nie potrafil okreslic co sie z nimi dzieje ... PALANT ... bez obrazy ... wchodzilem z nim do kanalu i sam ujrzalem iz sanki na trzymaniu przy podlodze od strony kierowcy maja wyrobione otwory w ktorych siedza sruby trzymajace, po odkreceniu okazalo sie ze otwor nie jest okragly lecz fasolowaty, w wielkosci 2 cm ... i rozbierznosc robila sie sama podczas hamowania skrecania nawet problem ustal gdy ustawilem sanki na swoje miejsce i pospawalem do budy ... innego wyjscia nie bylo ... zacznij od mocowania sanek potem sprawdzaj zawieche ... taka moja rada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #27 Napisano 2 Września 2010 Już nie ma żadnych luzów. Ustawiłem zbieżność i kąty pochylenia ponownie w innym zakładzie na lepszym sprzęcie, komputerowym. Podczas opuszczania samochodu lewe przednie koło spowrotem się przesunęło..i zbeżność zmieniła...Mechanicy nie mają pojęcia czemu tak się dzieje, całe dolne zawieszenie sprawdzone kilka razy. Jeden zganiajał na to że mam gwintowane amortyzatory i niskoprofilowe opony i że to przez to. Idiota!! Już mnie trafa z tymi czarodziejami!! To był już 4 mechanik który nie wie co mu dolega. To chyba rzeczywiście "pierwszy magiczny passat";/ Bartek001, dzięki za radę, napewno to sprawdzę... chociaż na szarpakach nic nie wyszło z saniami...;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #28 Napisano 2 Września 2010 Miałem trochę podobny przypadek tylko w volvo 480,zbieżność kilka razy robiona po wymianie elementów zawieszenia i co wjazd na zbieżność znowu wszystko do poprawienia , okazało się że winą były tuleje metalowo gumowe w wahaczach gdyż guma była zbyt miękka i się auto rozjeżdżało.Założyłem oryginały i wszystko śmigało aż miło, a te miękkie tuleje zwróciłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #29 Napisano 2 Września 2010 tyle że u mnie na starych i nowych tulejach były problemy...;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #30 Napisano 2 Września 2010 A dobrze tuleje wprasowane w wahacz ? Strzałkami w odpowiednim kierunku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #31 Napisano 2 Września 2010 Nie masz przypadkiem pęknięcia na podłożnicy przy ścianie grodziowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #32 Napisano 2 Września 2010 (edytowane) A dobrze tuleje wprasowane w wahacz ? Strzałkami w odpowiednim kierunku ? takNie masz przypadkiem pęknięcia na podłożnicy przy ścianie grodziowej? nie wiem, jak bede miał wolny garaż to spróbuję sprawdzić to i mocowanie sanek... Edytowane 2 Września 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #33 Napisano 2 Września 2010 Popatrz dokładnie na łączenie podłużnicy przy kielichu i grodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 5 Września 2010 i jak, znalazłeś jakieś pęknęcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #35 Napisano 5 Września 2010 czekam jak się zwolni garaż, bo mój brat beemke naprawia...ale to juz nie długo na dniach. Chyba że się wkurże i pojadę na diagnostykę, zpłacę i sam popatrzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #36 Napisano 7 Września 2010 Obejrzałem cały spód i to co znalazłem to mocowanie sań, wyglądające na to że się przesuwają, sorry za kiepską jakość zdjęć. Czy to będzie przyczyna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #37 Napisano 7 Września 2010 Skoro się przesuwają, to nie ma innego tłumaczenia. A czemu się przesuwają? Sanki lubią gnić, czy to nie jest przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #38 Napisano 7 Września 2010 Te pęknięcia o których mówiłem, są widoczne po podniesieniu maski przy kielichach. Śrubę celowo wykręciłeś? Bo widać że brakuje. Co do tych śladów, sanki trzeba odkręcać do niektórych czynności przy aucie i potem może to tak wyglądać, mimo że się nie przesuwają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #39 Napisano 8 Września 2010 Co do tych śladów, sanki trzeba odkręcać do niektórych czynności przy aucie i potem może to tak wyglądać, mimo że się nie przesuwają. 2x robiłem magiel i nigdy nie udało się ich tak samo przykręcić patrząc na ślady Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #40 Napisano 8 Września 2010 (edytowane) Te pęknięcia o których mówiłem, są widoczne po podniesieniu maski przy kielichach.Śrubę celowo wykręciłeś? Bo widać że brakuje. sprawdziłem dzisiaj, nie widać żadnych pęknieć, wszystko jak fabryka dała. tak śrubę wykręciłem specjalnie. Już nie wiem co robić... Może iść do następnego mechechanika...?!:dupablada Edytowane 8 Września 2010 przez ichas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach