Skocz do zawartości
ichas

Zbieżność przestawia się. Nie można ustawić.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam problem nie można ustawić zbieżności, zaraz po ustawieniu koła znów są rozbieżne. Ściaga zwykle w lewo, ale zdarza sie czasem że jak skręcę mocno w prawo to zaczyna ściagać w prawo. Szczególnie ściąga przy przyśpieszaniu.

Wymieniłem gumy/tuleje w zawieszeniu z przodu, brak poprawy.

Ustawiłem ponownie zbieżność, brak poprawy.

Podjechałem na diagnostykę, wyszło:

-mały luz na prawym drążku kierowniczym(na tym tzw jabłuszku),

-jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata,

-z tyłu na belce wybite gumy.

Nie mam kasy na wymianę wszystkiego na raz, co waszym zdaniem rozwiąże problem?

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

końcówka drążka i tuleja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

końcówki drążków są ok... pisałem że luz jest na Drążky, nie na końcówce.

A możliwe jest żeby nowa tuleja Bilstein była tak wadliwa?? To chyba dobra firma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-mały luz na prawym drążku kierowniczym(na tym tzw jabłuszku)

No to drążek musisz wymienić.

-jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata,

A która tuleja?

-z tyłu na belce wybite gumy

Te gumy nie maja nic do zbieżności, ale będzie ciągało autem po drodze jak są wybite.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleja jak wymieniona a ma dalej luz, to już znaczy że gniazdo wyrobione.

 

Te gumy nie maja nic do zbieżności, ale będzie ciągało autem po drodze jak są wybite.

Dokładnie, to może mieć wpływ min na ściąganie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim po zrobieniu tego wszystkiego jedź do innego warsztatu gdzie ustawiają zbieżność, co to za warsztat w którym ustawiają zbieżność, a nie wykryli że masz luz na drążku kierowniczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to drążek musisz wymienić.

Rozmawiałem własnie z jednym mechanikiem, mówi że ten luz nie będzie miał wpływu na zmianę zbieżności i że to nie rozwiąże problemu

 

Napisał ichas

-jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata,

 

A która tuleja?

płaska okrągła z tyłu wahacza, z tym że mechanik z którym gadałem mówi że przy niskim zawieszeniu i niskim profilu opony 45 na szarpakach będzie ta guma zawsze się poddawać lekko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luz na drazku nie bedzie mial wplywu na zbieznosc:lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozmawiałem własnie z jednym mechanikiem, mówi że ten luz nie będzie miał wpływu na zmianę zbieżności i że to nie rozwiąże problemu

 

 

płaska okrągła z tyłu wahacza, z tym że mechanik z którym gadałem mówi że przy niskim zawieszeniu i niskim profilu opony 45 na szarpakach będzie ta guma zawsze się poddawać lekko

Kolego, na początek zmień mechanika a ten niech się zajmie lepieniem pierogów, tam jak włoży mniej farszu to nikomu nie zaszkodzi :doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta. Jeśli po chwili zbieżnosć się rozjeżdża, to ewidentnie w zawieszeniu przednim jest coś wybite i ma luz. Wyeliminuj najpierw wszystkie luzy w zawieszeniu a potem jedź na zbieżność. Oczywiście do innego mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktos moze robic geometrie jak sa luzy :taksobie :debil

 

zmien mechanika i stacje diagnostyczna :kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na tej kulce ( drążku osiowym) miałem 2 mm luzu a ruch koła (na samym końcu opony ) wynosiło 1 cm czyli mały luz a ogromna zmiana zbieżności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja na tej kulce ( drążku osiowym) miałem 2 mm luzu a ruch koła (na samym końcu opony ) wynosiło 1 cm czyli mały luz a ogromna zmiana zbieżności
a ja mam pół cm luzu na kole...i to w dodatku na prawym kole, a zbieżność przestawia się na lewym, przynajmniej ono odstaje znacznie bardziej i to nie jakiś 1 cm tylko 2,3
zmien mechanika
ten mechanik ma najlepszą opinie w mieście...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu już wszystko zostało napisane a ty to teraz potwierdzasz.

Nie wiem jak ten mechanik może mieć najlepszą opinię, może same "blondynki" tam jeżdżą, bez urazy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Co do tylnej tulei: jeśli padła po tygodniu to znaczy że była źle założona, są oznaczenia na tulei i wahaczu jak ma to być złożone.

 

Co do mechaników - magików to też miałem tyle kwiatków że hej... np. brak zawleczki na tylnej piaście, znajomemu się prawie koło odkręciło po wymianie opon... a z tymi pierogami to chyba by nie dali rady he, he

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, na początek zmień mechanika a ten niech się zajmie lepieniem pierogów, tam jak włoży mniej farszu to nikomu nie zaszkodzi :doh

 

Kocham to forum:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia.

O toto właśnie miałem napisać. Gniją przy mocowaniu przedniej tulei.

The_Saint pocisnął z pierogami swoją drogą - piękne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia.

No co ty, taki dobry mechanik na pewno to wykluczył :lol2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi kiedys koles tak hamulce zrobil ze sciolem slup telefoniczny jak mi na prostej drodze jedno kolo z przodu zablokowalo nawet nie zdazylem zareagowac jak podlaczylem sie na sile do sieci telefonicznej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności