ichas Zgłoś #1 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam Mam problem nie można ustawić zbieżności, zaraz po ustawieniu koła znów są rozbieżne. Ściaga zwykle w lewo, ale zdarza sie czasem że jak skręcę mocno w prawo to zaczyna ściagać w prawo. Szczególnie ściąga przy przyśpieszaniu. Wymieniłem gumy/tuleje w zawieszeniu z przodu, brak poprawy. Ustawiłem ponownie zbieżność, brak poprawy. Podjechałem na diagnostykę, wyszło: -mały luz na prawym drążku kierowniczym(na tym tzw jabłuszku), -jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata, -z tyłu na belce wybite gumy. Nie mam kasy na wymianę wszystkiego na raz, co waszym zdaniem rozwiąże problem? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Sierpnia 2010 końcówka drążka i tuleja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #3 Napisano 26 Sierpnia 2010 końcówki drążków są ok... pisałem że luz jest na Drążky, nie na końcówce. A możliwe jest żeby nowa tuleja Bilstein była tak wadliwa?? To chyba dobra firma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 26 Sierpnia 2010 -mały luz na prawym drążku kierowniczym(na tym tzw jabłuszku) No to drążek musisz wymienić. -jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata, A która tuleja? -z tyłu na belce wybite gumy Te gumy nie maja nic do zbieżności, ale będzie ciągało autem po drodze jak są wybite. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 26 Sierpnia 2010 Tuleja jak wymieniona a ma dalej luz, to już znaczy że gniazdo wyrobione. Te gumy nie maja nic do zbieżności, ale będzie ciągało autem po drodze jak są wybite. Dokładnie, to może mieć wpływ min na ściąganie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #6 Napisano 26 Sierpnia 2010 Przede wszystkim po zrobieniu tego wszystkiego jedź do innego warsztatu gdzie ustawiają zbieżność, co to za warsztat w którym ustawiają zbieżność, a nie wykryli że masz luz na drążku kierowniczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #7 Napisano 26 Sierpnia 2010 No to drążek musisz wymienić. Rozmawiałem własnie z jednym mechanikiem, mówi że ten luz nie będzie miał wpływu na zmianę zbieżności i że to nie rozwiąże problemu Napisał ichas -jedna z tulei wymienionych tydzień temu lata na boki mimo że nie jest wybita, po prostu lata, A która tuleja? płaska okrągła z tyłu wahacza, z tym że mechanik z którym gadałem mówi że przy niskim zawieszeniu i niskim profilu opony 45 na szarpakach będzie ta guma zawsze się poddawać lekko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 26 Sierpnia 2010 luz na drazku nie bedzie mial wplywu na zbieznosc:lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 26 Sierpnia 2010 Rozmawiałem własnie z jednym mechanikiem, mówi że ten luz nie będzie miał wpływu na zmianę zbieżności i że to nie rozwiąże problemu płaska okrągła z tyłu wahacza, z tym że mechanik z którym gadałem mówi że przy niskim zawieszeniu i niskim profilu opony 45 na szarpakach będzie ta guma zawsze się poddawać lekko Kolego, na początek zmień mechanika a ten niech się zajmie lepieniem pierogów, tam jak włoży mniej farszu to nikomu nie zaszkodzi :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 26 Sierpnia 2010 Sprawa jest prosta. Jeśli po chwili zbieżnosć się rozjeżdża, to ewidentnie w zawieszeniu przednim jest coś wybite i ma luz. Wyeliminuj najpierw wszystkie luzy w zawieszeniu a potem jedź na zbieżność. Oczywiście do innego mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #11 Napisano 26 Sierpnia 2010 jak ktos moze robic geometrie jak sa luzy :debil zmien mechanika i stacje diagnostyczna :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2010 ja na tej kulce ( drążku osiowym) miałem 2 mm luzu a ruch koła (na samym końcu opony ) wynosiło 1 cm czyli mały luz a ogromna zmiana zbieżności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ichas Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2010 ja na tej kulce ( drążku osiowym) miałem 2 mm luzu a ruch koła (na samym końcu opony ) wynosiło 1 cm czyli mały luz a ogromna zmiana zbieżności a ja mam pół cm luzu na kole...i to w dodatku na prawym kole, a zbieżność przestawia się na lewym, przynajmniej ono odstaje znacznie bardziej i to nie jakiś 1 cm tylko 2,3zmien mechanika ten mechanik ma najlepszą opinie w mieście... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #14 Napisano 27 Sierpnia 2010 Tu już wszystko zostało napisane a ty to teraz potwierdzasz. Nie wiem jak ten mechanik może mieć najlepszą opinię, może same "blondynki" tam jeżdżą, bez urazy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #15 Napisano 27 Sierpnia 2010 Witam! Co do tylnej tulei: jeśli padła po tygodniu to znaczy że była źle założona, są oznaczenia na tulei i wahaczu jak ma to być złożone. Co do mechaników - magików to też miałem tyle kwiatków że hej... np. brak zawleczki na tylnej piaście, znajomemu się prawie koło odkręciło po wymianie opon... a z tymi pierogami to chyba by nie dali rady he, he pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #16 Napisano 27 Sierpnia 2010 Kolego, na początek zmień mechanika a ten niech się zajmie lepieniem pierogów, tam jak włoży mniej farszu to nikomu nie zaszkodzi :doh Kocham to forum:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 27 Sierpnia 2010 Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #18 Napisano 27 Sierpnia 2010 Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia. O toto właśnie miałem napisać. Gniją przy mocowaniu przedniej tulei. The_Saint pocisnął z pierogami swoją drogą - piękne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #19 Napisano 27 Sierpnia 2010 Ty lepiej sprawdź czy ci sanki nie przegniły i nie pracuje wachacz zależnie od naprężenia. No co ty, taki dobry mechanik na pewno to wykluczył :lol2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #20 Napisano 27 Sierpnia 2010 mi kiedys koles tak hamulce zrobil ze sciolem slup telefoniczny jak mi na prostej drodze jedno kolo z przodu zablokowalo nawet nie zdazylem zareagowac jak podlaczylem sie na sile do sieci telefonicznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach