pawcio1987 Zgłoś #1 Napisano 11 Sierpnia 2010 Witam wszystkich!!!Potrzebuje pomocy bo nie moge dac sobie rady juz,wczoraj passek strzelil i wyskoczyla rura idaca do itnercoolera zaczal sie dlawic obroty szalały ,po zatrzymaniu zalozylem ja z powrotem i opaske razem i znowu po przejechaniu kilku km strzal i powtorka z rozrywki(nigdy sie to nie zdarzaylo).Dzis kupilem opaske skrecana ta metalowa bo myslalem ze bedzie git i bylo dopoki sie nie przejechalem znow strzal.Pasek zachowuje sie tak jakby dostal cisnienia powietrza i strzelajac wyskakuje ta rura coolera.Cooler wymieniany 4 miechy temu.passat b5 Fl 2000r 1,9tdi na chipie ma 170km.nie wiem co poczac i gdzie rece wsadzic moze ktos by pomogl mi jakies porady itp bede wdzieczny.Jesli pomylilem dzialy prosze o przeniesienie.Goraco pozdrawiam i czekam na pomocne odpowiedzi.:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceglarz Zgłoś #2 Napisano 11 Sierpnia 2010 Cooler nowy czy używany? Pewnie ma już wyrobione złącze, a jak wygląda rura, te wypustki na opasce, czy zawleczka nie jest rozgięta i luźna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mtomczak Zgłoś #3 Napisano 11 Sierpnia 2010 W FL to rura IC był na szybkozłączki (wiem bo w tym miesiącu wymieniałem) więc nie powinno być tam opaski zaciskowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #4 Napisano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Wszystko wyglada takze trzyma sie kupy tylko zastanawia mnie fakt ze to wywalilo nagle i wywala co robic?wymienic rure czy opaske zaciskowa? Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez pawcio1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #5 Napisano 11 Sierpnia 2010 Drogi kolego Pawcioxxx Skoro Ci wywala rułe z gniazda to znaczy , że jest duże ciśnienie w układzie a te złącze Ci nie wytrzymuje . Albo masz je źle włożone i spasowane i dotego agrafka -albo pierścień - jak go zwała tak zwał nie trzyma albo wyrobione gniazda UWAGA czasami może się wydawać że złożyłeś wszystko w porządku a tu okazuje się że ta tzw. agrafka nie zaskakuje w swoje miejsce wiem bo sam miałem ten przypadek - trzy razy je zapinałem i wyskakiwała az włożyłem prawidłowo . Moja rada taka popróbuj , posprawdzaj a może ci sie uda . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #6 Napisano 12 Sierpnia 2010 Ok posprawdzam zobacze i jesli nic nie da rady to dam znac tutaj dzieki wielkie za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 12 Sierpnia 2010 ... i przy każdej okazji odtłuszczaj jakąś benzyną ekstrakcyjną powierzchnie styku bo na olej nie ma mocnych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #8 Napisano 12 Sierpnia 2010 Ja poczyniłem takie kroki. Może i wyda się smieszne ale 100 % skuteczne w moim przypadku. Wypadającą rurę wyjąłem, następnie występujące na jej metalowej końcówce dwa ucha delikatnie od strony brzegu przebiłem dopasowanym (nie szerszym) płaskim wkrętaczkiem (nie na wylot) i delikatnie je odgiąłem na zewntątrz. A że to aluminium to łatwo poszło. Od pół roku cisza. A na Twoim miejscu sprawdziłbym też te gniazdo IC, w które wchodzi ta rura. Może być w słabo widocznym miejscu pęknięte i podczas wzrostu ciśnienia na pęknięciu rozchyla się i rura wypada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat6a02 Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2010 ja tez mialem kiedys taki problem wzialem to spialem opaskami plastykowymi takimi jak do instalacji elekt.i wszystko gra teraz mi nie wyskakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pidżin Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) Słuchaj Pawcio z tego co wim a do czynienia miałem conajmniej nie jednym fl to cooler zawsze jest na szybkozłączke a ty opisujesz że masz opaske.Opaska w tym modelu znajduje sie tylko przy przpustnicy lub przy przednim barze,może trafiłeś kogoś kto wcisnął ci innego coolera bo są bardzo podobne w r.95-00 .Pozatym kto robił wymiankę coola może coś poprzerabiał a nie jest to takie trudne a przy tej mocy klapa....................... Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez pidżin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maniek10000 Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam jestem tu nowy ale miałem ten sam problem.najpierw zamocuj rurę prawidłowo i zamki na szybkozłączu u mnie się wyrobiły i działo się tak jak u ciebie.kupiłem używke na allegro i po kłopocie.Ale sprawdź Vagiem ciśnienie doładowanie czy nie zapiekła ci się kierownica od turba i czy się nie pojawia błąd ciśnienia, może ci ktoś założył chipa takiego taniego który oszukuję ciśnienie komputera też się może tak dziać i nie będzie wywalać błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max83 Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2011 Mam problem wypada mi wąż z coolera , dziś wymieniłem waz i dalej to samo mam na szybko złącze , czy może być uszkodzony cooler ??? czy raczej coś innego ,że tworzy się taka detonacja przy wzrastających obrotach . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #13 Napisano 17 Stycznia 2011 Sprawdź te dwa ząbki które trzymają zawleczkę na intercoolerze czy nie są wyrobione, jak koledzy wyżej radzili... Jak da radę to je trochę podegnij żeby stawiały większy opór zawleczce a jak nic nie da to chłodniczka do wymiany bo rzeźby opaskami nie polecam raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sZuw4X Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2011 Też przerabiałem ten temat tyle że IC nieoryginalny. Opaski zaciskowe nic nie dają trzeba dogiąć te klamerki jakimiś kombinerkami żeby mocno się zaciskały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #15 Napisano 21 Stycznia 2011 dziś wymieniłem waz i dalej to samo może do końca nie wkładałeś (bez skojarzeń) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #16 Napisano 21 Stycznia 2011 moze złe wcisnąłeś waż albo zawleczka (klamra ) jest do wymiany waż nowy czy uzywka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domin2182 Zgłoś #17 Napisano 18 Stycznia 2012 Witam Mam taką samą sytuację i tu nasowa sie moje pytanko, czy jest mozliwe aby zatkal sie intercooler bo jesli tak to chyba mam rozwiazanie. Pawcio napisz proszę jak zakonczyla sie ta sprawa i co bylo przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurenio Zgłoś #18 Napisano 25 Listopada 2013 Witam. Sorki ze odkpuje stary temat, ale tez mam ten sam problem. Dodam, że rura ta zaczęła wypadac od pobytu u pewnego mechanika, który tą rurę wyciągnął ( szukając innej usterki). OD tego czasu przy każdej szybszej jeździe rura wypada. Czy napewno wyrobił się wąż. Na zewnątrz jest takjakby taka metalowa agrafka, spinka, spręzynka, nie wiem jak to znazwać. Jaką ona spełnia role? Czy możliwe ze np ona nie "dociska" węża w srodku? Czy to napewno wina węża, który jest już zbyt wyrobiony? Słyszalem kiedy ze ktoś przykręcał ten wąż na blachowkrety. Co sądzicie o tym sposobie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #19 Napisano 25 Listopada 2013 pewnie ta spinka nie trzyma wez kup dobra opaske skrecana i ja dobrze skrec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #20 Napisano 26 Listopada 2013 ja u kumpla przekrecilem na wylot wkretem do gipso kartonu idzie latwo i szybko wkret przechodzi przez srodek rury ale to nie wplywa na nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach