Skocz do zawartości
cienio

bujanie tylem czy to amorki?

Rekomendowane odpowiedzi

witam,,,jak jadę i mam dziurę lub większą studzienkę i najadę to mi buja tyłem a dokładnie jak to mówią myszkuje mi...na boki,,,czy to amorki? bylem na sprawdzeniu niby są dobre ale mam niski zawieszenie i nie wiem czy można tak sprawdzić? a wymieniałem gumy tylnej belki i nie ustawiłem zbieżności...co to może być a z przodem mam tak ze kolejny sztrasznie mnie zuca ale mam 18 kola i 225 opona i na pewno mam do wymiany wahacz 1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli myszkuje na boki tył na nierównościach to amortyzatory do wymiany kolego

 

---------- Post added at 08:32 ---------- Previous post was at 08:20 ----------

 

Powiedz kolego jeszcze czy przed wymiana tych silentblokow również miałeś takie objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amorki nie trzymają, wymienić czym prędzej bo to niebezpieczne. A jeżeli nie chcesz za rok wymieniać wahaczy to zmień te koła na 16 / 17 :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli myszkuje na boki tył na nierównościach to amortyzatory do wymiany kolego

 

 

zgadza się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak były amory do wymiany to bujało tyłem i strasznie tłukło na dziurach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak przed wymiana gum tez tak było...ah te 18 ładne ale jazda nie jest ciekawa na nich,,,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak kolego ze spalaniem i "zbieraniem" na takim zestawie? Nie przymulilo go?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na pewno go nie przymuliło... ;) a propo, po co ci takie szeroki opony? załóż 205 lub 215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do tematu

Jak u kolegi cienio strasznie buja mi autem, właśnie tak "myszkuje" na koleinach na boki. Byłem na szarpakach, pełna "ścieżka" i wszysko OK. Tylne amortyzatory mają 70/71. Co dalej gdzie szukać problemu!? Opony 205/55/16 więc rozmiar idelany.

 

Dodam że mam do wymiany końcówkę drążka kierowniczego z przodu z lewej strony -na dniach idzie do roboty, ale to raczej nie ma na to wpływu - no chyba że się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy podjechać na stacje diagnostyczną i stestować amortyzatory koszt 20-30 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie na 18 nie przymula się nawet ładnie sie zbiera myślałem ze będzie gorzej,,,tak zmienię opony bo za wielkie są...tak kupiłem te kola na takich oponach i tak je mam...a jak będzie wyglądać opona 18 na 205?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i rownież w moim Passacie bujało tyłem..to niebezpieczna jazda.

do wymiany : amortyzatory i Silentblocki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i rownież w moim Passacie bujało tyłem..to niebezpieczna jazda.

do wymiany : amortyzatory i Silentblocki.

Koledzy byłem na diagnostyce i nic nie znaleźli... Nic się nie tłucze z tyłu no i amortyzatory na maszynie pokazało że są OK. Nie bardzo mi się uśmiecha tak w ciemno wymieniać, czy możliwe żeby uszkodzenie niesprawność amortyzatorów i silentblocków nie wyszła na diagnostyce - nie byłem i byle patafiana tylko u uznanych i naprawdę mądrych ludzi więc raczej roboty nie olali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te testy amortyzatorów można traktować z przymrozeniem oka. Na forum czytałem jak to jeden kolega wymienił wszystkie bo już jeździć się nie dało. Opisywał że po wymianie było rewelacyjnie, ale pojechał z ciekawości na test i wyszło raptem 40%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponieważ nie mogę założyć nowego tematu, to muszę odkopać i podpiąć się pod ten temat.

Mam problem z moim passatem, amortyzatory tylnie wymieniałem około roku temu, ale teraz strasznie buja góra dół, na boki się nie klołysze w koleinach jest dobrze, tylko jak się wjedzie na jakiś garb czy mostek i siedzi ktoś tyłu to jest bardzo miękki i buja. dodam że mam podłożone gumy usztywniające pod tylne sprężyny bo bez nich juz się jeździć nie dało. i Tu pytanie co to może być? czy amorki mogły już paść? (kayaba) czy to wina sprężyn? mam trochę zł odłożonych teraz to chciałbym to juz zrobić.

Z podłożonymi gumami jak nacisnę na hak to niby twardy i nie buja ale jak się jedzie to nie jest już tak dobrze, a nawet bardzo niebezpiecznie. proszę o porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprężyny do wymiany, te gumy które wsadziłes między zwoje podniosły i usztywnily Ci passka, ponieważ 'wyłączyłes z pracy' po 2 zwoje, a co za tym idzie sprężyna nie pracuje zgodnie ze swoimi właściwościami.

Takie gumy to jest dobre rozwiązanie, gdy brakuje kaski na nowe sprężyny; wiem, ponieważ sam testowałem to w swoim golfiku 2 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie kasy brakowało to kupiłem gumy żeby przejeździć trochę ale nastał czas jednak na wymianę jak to wina sprężyn.

A jakie sprężyny polecacie tak do 100zł za sztukę albo trochę mniej? bo tanich z harta czy gh nie założę bo szkoda roboty, wolę coś trochę droższego ale lepszego ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ponieważ nie mogę założyć nowego tematu, to muszę odkopać i podpiąć się pod ten temat.

Mam problem z moim passatem, amortyzatory tylnie wymieniałem około roku temu, ale teraz strasznie buja góra dół, na boki się nie klołysze w koleinach jest dobrze, tylko jak się wjedzie na jakiś garb czy mostek i siedzi ktoś tyłu to jest bardzo miękki i buja. dodam że mam podłożone gumy usztywniające pod tylne sprężyny bo bez nich juz się jeździć nie dało. i Tu pytanie co to może być? czy amorki mogły już paść? (kayaba) czy to wina sprężyn? mam trochę zł odłożonych teraz to chciałbym to juz zrobić.

Z podłożonymi gumami jak nacisnę na hak to niby twardy i nie buja ale jak się jedzie to nie jest już tak dobrze, a nawet bardzo niebezpiecznie. proszę o porady.

Mimo wszystko radzę sprawdzić stan tych amortyzatorów.Takie bujanie góra-dół wskazuje, że "nie trzymają"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz zapytam, jakie sprężynki polecacie do kombi, KYB są w dobrej cenie według mnie bo jak sprawdzałem na allegro to 0d 80zł w górę są, tylko nie wiem czy dobrze się one sprawują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności