prezesik18 Zgłoś #21 Napisano 6 Kwietnia 2018 Z jednej strony pamiętam że założyłem klucz i przedłużkę, oparłem na podnośniku żaba i pompowalem do góry aż puściły śruby. Z drugiej strony już niestety nie było tak dobrego podejście i trzeba była ciągnąć klucz w dół, pozostało mi wyciągnięcie całej piasty z tarczą i jarzmem i odkręcanie tego w imadle - tu już tylko obstukalem śrubę, porządnie wsunąłem splina i poszło bez wielkiej walki. Ogólnie bardzo pomocny byłby kanał i dluga przedłużka do klucza. Lewą stronę odkręciłem z pomocą podnośnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #22 Napisano 13 Kwietnia 2018 U mnie nie obeszło się bez palnika z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #23 Napisano 17 Sierpnia 2020 Ciężko było ale tarcze były nieźle zapieczone, obyło się bez ingerencji tylko systematyczne walenie od tyłu. WSzystko wyszorowane potem wymyłem acetonem i nowe smary. Mając VCDS mogłem odblokować zacisk ale miałem auto na czterech podporach więc wyłączyłem tylko hamulec ręczny i wyjąłem kluczyk. Po wymianie, silniczek trochę zbierał się ale w końcu dobił do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach