mielke Zgłoś #41 Napisano 21 Września 2010 Kupić dwie "mufki" do przewodów hamulcowych, wykręcić przewody z korektora i spiąć na krótko. Układ odpowietrzyć. Mi się zapowietrzał przez korektor, a wycieków nie było. to trzeba było uszczelnić korektor i po sprawie anie obejścia robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #42 Napisano 21 Września 2010 to trzeba było uszczelnić korektor i po sprawie anie obejścia robić w jaki sposób go uszczelnić, są tam jakieś uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #43 Napisano 21 Września 2010 w jaki sposób go uszczelnić, są tam jakieś uszczelki? a gdzie ci dokładnie się zapowietrzał ? raczej w miejscu wkręcenia przewodów chyba bo gdzie indziej nie mógłby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #44 Napisano 21 Września 2010 a gdzie ci dokładnie się zapowietrzał ? raczej w miejscu wkręcenia przewodów chyba bo gdzie indziej nie mógłby nie wiem właśnie gdzie mi łapie powietrze, przewody są dokręcone mocno i nie widać tam żadnych wycieków,więc jak to uszczelnić inaczej, jakbym sobie obszedł korektor spinając na krótko i przestało się zapowietrzać to będzie wiadomo na 100% że to przez korektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #45 Napisano 21 Września 2010 nie wiem właśnie gdzie mi łapie powietrze, przewody są dokręcone mocno i nie widać tam żadnych wycieków,więc jak to uszczelnić inaczej, jakbym sobie obszedł korektor spinając na krótko i przestało się zapowietrzać to będzie wiadomo na 100% że to przez korektor no ok z tym się zgodzę ale spróbuj jakiś dobry sylikon czy może nawet emulsją pomalować gwinty i skręcić zostawić parę godzin do uschnięcia i odpowietrzyć układ jeśli nadal będzie to robił to znaczy że korektor do wymiany a obchodzić bym go nie obchodził bo to czasem się przydaje jak masz ładunek w bagażniku czy na haku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 21 Września 2010 Na sylikon uszczelniać układ hamulcowy? :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #47 Napisano 21 Września 2010 korektor puszcza na tym "tłoczku" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #48 Napisano 21 Września 2010 (edytowane) a obchodzić bym go nie obchodził bo to czasem się przydaje jak masz ładunek w bagażniku czy na haku O ile mi dobrze wiadomo, obejście korektora = lepsze hamulce. czy to tylko u mnie tak podziałało? Edytowane 21 Września 2010 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #49 Napisano 21 Września 2010 O ile mi dobrze wiadomo, obejście korektora = lepsze hamulce. czy to tylko u mnie tak podziałało? Tak zgadza się, tylko że ryzyko przy braku korektora to blokada hebli przy niezaładowanym aucie-kiedyś w ładzie przy awaryjnym hamowaniu, zaczęła wyprzedzać mnie doopa, nie polecam nikomu takich wrażeń jak przed przeszkodą zaczyna się kręcić pirueta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #50 Napisano 22 Września 2010 (edytowane) no ok z tym się zgodzę ale spróbuj jakiś dobry sylikon czy może nawet emulsją pomalować gwinty i skręcić zostawić parę godzin do uschnięcia A może lepiej pakuł podwinąć? Też będzie fajnie i druciarsko. to trzeba było uszczelnić korektor i po sprawie anie obejścia robić Obejście było zrobione celem sprawdzenia czy to napewno wina korektora. Jak się tylko okazało że tak, to pojechałem i kupiłem nowy. raczej w miejscu wkręcenia przewodów chyba bo gdzie indziej nie mógłby Nie wiesz jak jest zbudowany korektor to nie zabieraj głosu. Dostanę takie mufki w sklepie motoryzacyjnym? Tak. Ja kupiłem bez kłopotu, tylko zwróć uwagę na średnicę i skok gwintu. I nie słuchaj głupot o uszczelnianiu gwintów farbą tylko zrób obejście i jeśli się okaże że problem z zapowietrzaniem ustał, to kup nowy korektor i po sprawie. Edytowane 22 Września 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubertus18 Zgłoś #51 Napisano 26 Września 2010 Mam nadzieję, że dosyć jasno się wyrażę. Podczas pierwszego wciśnięcia pedału jest hamownia, drugie już słabiej, a za trzecim nie ma, pedał robi się twardy i dopiero po jakimś czasie puszcza. Dodam, że wcześniej zostały szczęki zamienione miejscami. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #52 Napisano 26 Września 2010 Padła Ci vacum pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hubertus18 Zgłoś #53 Napisano 26 Września 2010 Gdzie ona się dokładnie znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #54 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) [ATTACH]37172[/ATTACH] Gdzie ona się dokładnie znajduje? [ATTACH]37172[/ATTACH] chyba o to chodzi jeśli się mylę to poprawcie mnie Edytowane 26 Września 2010 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #55 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) Nie pompa vacum tylko pompa hamulcowa 9nie trzyma miedzy sekcjami). Ja u siebie wymieniłem i już mam hamulce. Edytowane 26 Września 2010 przez erde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #56 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) Nie pompa vacum tylko pompa hamulcowa. Ja u siebie wymieniłem i już mam hamulce. Chyba trochę nie wiesz co piszesz, u Ciebie był całkiem inny przypadek niż u kolegi Hubertusa, więc jak pisałem wcześniej vacum pompa. Pompę masz zaznaczoną w zielonym kółku, sprawdź też szczelność przewodu idącego z niej do serwa. Edytowane 26 Września 2010 przez grzyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #57 Napisano 26 Września 2010 Typowe obajwy podniętej vacum pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #58 Napisano 26 Września 2010 zrobiłem obejście tak jak pisał pszemek i jednak okazało się,że to przez korektor się zapowietrza, dzięki za pomoc ---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:41 ---------- sprawdź też szczelność przewodu idącego z niej do serwa. u mnie na tym przewodzie znajduje się jakiś zaworek i z niego wychodzą dwa krućce, jeden do zaworu egr a drugi był zaślepiony, jak mi spadła zaślepka z tego drugiego to też były takie objawy twardego hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość łodziak Zgłoś #59 Napisano 28 Września 2010 spróbuj takiej starej metody - przelej samoczynnie układ. Wlej pełny zbiorniczek płynu, odkręć odpowietrznik w najdalszym od pompy kole i nic nie rób- podstaw naczynie pod bęben hamulcowy i czekaj. Możesz delikatnie dmuchnąć w zbiorniczek- kombinuj jak aby się płynu nie opić i zobacz czy leci czysty płyn. Nie ruszaj pedału hamulca. jak poleci czysty płyn to zakręć odpowietrznik i tak samo z następnym kołem itd... bardzo często to pomagało mi jak sam robiłem naprawy przy wymianie części do zacisków. Pozdro i działaj. sprawdzona stara metoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #60 Napisano 20 Października 2010 (edytowane) Mam problem znowu z hamulcami. W poniedziałek wymieniłem szczęki tylne i zobaczyłem ze tył nie hamuje czemu?????? Ręczny jako tako łapie jak się go na maksa zaciągnie ale nożny to można rekami krecić kola. Czy to może być wina korektora??? Edytowane 20 Października 2010 przez erde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach