Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wa dni temu wymieniłem tacze, klocki, szczęki, 1 tloczek zacisku przedniego i cylinderek z tyłu. Ale mam problem brak hamulców. Hamuje tylko na 1 koło prawy przód. Odpowietszałem i nic to nie dalo. Poszło chyba na to 2l płynu. Możecie mi doradzoc co jest. Pedał hamulca w pada w podloge i jest miekki caly czas nawet jak podpomuje kilk razy. Jak nacisne na hama do podogi to dopierdo lapie ten prawy przod. Może wieci co z tym zrobic??/

 

 

A i jeszcze jedno: Możecie mi dac link albo napisac jak wymienic linkę ręcznego. Mam pasia 95r. sedan z tyłu bebny.

Edytowane przez erde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczepiasz linkę ze szczęk i bębna potem odkręcasz od dźwigni ręcznego mocowanie linek które jest na takim kształtowniku i dwóch śrubkach wkręconych na każdą z końcówek linki

odkręcasz je i wyciągasz linkę i montujesz nową

a co do nie hamowania to albo jeszcze łapie gdzieś lewe powietrze albo źle odpowietrzasz albo pompę wykończyłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przed wymianą hamowalo dobże. Wiec raczej to nie pompka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy odpowietrzaniu mogło zabraknąć płynu czego nie zauważyłeś i "zatarłeś" pompę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co pompka do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już to robilem dużo razy i nic to nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To laweta i odpowietrzanie na maszynie vacuum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już to robilem dużo razy i nic to nie pomogło
tz jak odpowietrzales moglbys to opisac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony układ. Nic więcej. Pompa nie kończy się z sekundy na sekundę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietszałem PT LT PP LP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowietszałem PT LT PP LP
i na właczonym zapłonie ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. To znaczy że silnik ma być odpalony cały czas podczas odpowietszania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

erde nie na włączonym silniku tylko na włączonym zapłonie, i może głupie pytanie, odpowietrzasz we dwie osoby tzn. ktoś pompuje pedałem hamulca ,a ty odkręcasz odpowietrzniki ,czy sam to robisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We dwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Początkowo zdawało się, że jest zle odpowietrzony układ chamulcowy.

Po 5 krotnym odpowietrznieniu ta możliwośc została odrzucona.

Obecnie objaw następujący.

Nie ma możliwości nagłego zahamowania. Pedal hamulca wpada i dopiero pod koniec hamuje. Podpompowywanie nic nie daje nic nie polepsza nic nie pogorsza, pedał hamulca zachowuje sie tak samo. Przy nagłym hamowaniu samochód staje ale nie tak jak powinien(bierze tylko na jedno koło, blokuje je).Obecnie przy wciśnięciu pedała hamulca słychać jakiś świst, syczenie. Jak podpompuje 20x i odpręcam odpowietrznik (prawy tył, lewy tył, lewy przód) to płyn nic nie leci. W prawym przódzie leci tak jak powinie.

Czy to może być zepsuta pompa.

Edytowane przez erde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i na właczonym zapłonie ..
i na właczonym zapłonie ..

 

a co ma włączony zapłon do odpowietrzania skoro pompa dopiero działa pod odpaleniu silnika. (chodzi mi o to że pedał spada w dół) ale pompa pracuje mechanicznie do pewnego momentu na wyłączonym silniku aż zabraknie miejsca gdyż wytwarzane jest ciśnienie w układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale też odpowietrzałem na odpalonym silniku i nic to nie dało. To co pompa do wymiany?? Czy to może być coś innego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to może być zepsuta pompa.

Jak najbardziej---- tłoczek w pompie nie trzyma ciśnienia na gumowych oringach i wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności