erde Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2010 (edytowane) wa dni temu wymieniłem tacze, klocki, szczęki, 1 tloczek zacisku przedniego i cylinderek z tyłu. Ale mam problem brak hamulców. Hamuje tylko na 1 koło prawy przód. Odpowietszałem i nic to nie dalo. Poszło chyba na to 2l płynu. Możecie mi doradzoc co jest. Pedał hamulca w pada w podloge i jest miekki caly czas nawet jak podpomuje kilk razy. Jak nacisne na hama do podogi to dopierdo lapie ten prawy przod. Może wieci co z tym zrobic??/ A i jeszcze jedno: Możecie mi dac link albo napisac jak wymienic linkę ręcznego. Mam pasia 95r. sedan z tyłu bebny. Edytowane 30 Lipca 2010 przez erde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2010 wyczepiasz linkę ze szczęk i bębna potem odkręcasz od dźwigni ręcznego mocowanie linek które jest na takim kształtowniku i dwóch śrubkach wkręconych na każdą z końcówek linki odkręcasz je i wyciągasz linkę i montujesz nową a co do nie hamowania to albo jeszcze łapie gdzieś lewe powietrze albo źle odpowietrzasz albo pompę wykończyłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2010 Ale przed wymianą hamowalo dobże. Wiec raczej to nie pompka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2010 przy odpowietrzaniu mogło zabraknąć płynu czego nie zauważyłeś i "zatarłeś" pompę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #5 Napisano 30 Lipca 2010 to co pompka do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2010 Odpowietrz ....... dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2010 Już to robilem dużo razy i nic to nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 30 Lipca 2010 To laweta i odpowietrzanie na maszynie vacuum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 30 Lipca 2010 Już to robilem dużo razy i nic to nie pomogło tz jak odpowietrzales moglbys to opisac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #11 Napisano 31 Lipca 2010 Zapowietrzony układ. Nic więcej. Pompa nie kończy się z sekundy na sekundę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #12 Napisano 31 Lipca 2010 Odpowietszałem PT LT PP LP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #13 Napisano 31 Lipca 2010 Odpowietszałem PT LT PP LP i na właczonym zapłonie .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2010 Nie. To znaczy że silnik ma być odpalony cały czas podczas odpowietszania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heniutek Zgłoś #15 Napisano 1 Sierpnia 2010 erde nie na włączonym silniku tylko na włączonym zapłonie, i może głupie pytanie, odpowietrzasz we dwie osoby tzn. ktoś pompuje pedałem hamulca ,a ty odkręcasz odpowietrzniki ,czy sam to robisz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2010 We dwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #17 Napisano 16 Sierpnia 2010 (edytowane) Początkowo zdawało się, że jest zle odpowietrzony układ chamulcowy. Po 5 krotnym odpowietrznieniu ta możliwośc została odrzucona. Obecnie objaw następujący. Nie ma możliwości nagłego zahamowania. Pedal hamulca wpada i dopiero pod koniec hamuje. Podpompowywanie nic nie daje nic nie polepsza nic nie pogorsza, pedał hamulca zachowuje sie tak samo. Przy nagłym hamowaniu samochód staje ale nie tak jak powinien(bierze tylko na jedno koło, blokuje je).Obecnie przy wciśnięciu pedała hamulca słychać jakiś świst, syczenie. Jak podpompuje 20x i odpręcam odpowietrznik (prawy tył, lewy tył, lewy przód) to płyn nic nie leci. W prawym przódzie leci tak jak powinie. Czy to może być zepsuta pompa. Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez erde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djmaniek3 Zgłoś #18 Napisano 18 Sierpnia 2010 i na właczonym zapłonie .. i na właczonym zapłonie .. a co ma włączony zapłon do odpowietrzania skoro pompa dopiero działa pod odpaleniu silnika. (chodzi mi o to że pedał spada w dół) ale pompa pracuje mechanicznie do pewnego momentu na wyłączonym silniku aż zabraknie miejsca gdyż wytwarzane jest ciśnienie w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #19 Napisano 18 Sierpnia 2010 Ale też odpowietrzałem na odpalonym silniku i nic to nie dało. To co pompa do wymiany?? Czy to może być coś innego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 18 Sierpnia 2010 Czy to może być zepsuta pompa. Jak najbardziej---- tłoczek w pompie nie trzyma ciśnienia na gumowych oringach i wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach