Klakiers Zgłoś #1 Napisano 14 Lipca 2010 Elo orientujecie się ile może kosztować pomalowanie całego auta w czarny mat? Samochód to passat B3 sedan. I czy wystarczy pomalować go tylko z zewnątrz, czy np. w środku bagażnika też trzeba? Chodzi mi potem o nowy dowód. I byłbym bardzo wdzięczny... Ile mogą brać lakiernicy za poszczególne części, dach, drzwi, błotniki, klapa itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler159 Zgłoś #2 Napisano 14 Lipca 2010 Wydaje mi sie, ze wystarczy tylko z zewnatrz pomalowac bo w dowodach tak jak kiedys byl wpisywany kolor tego teraz juz nie ma. Jaki koszt calego samochodu to nie wiem ale za element biora 150-200 pare zlotych ale przy calym aucie to bedzie napewno troche inaczej liczone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klakiers Zgłoś #3 Napisano 14 Lipca 2010 No i właśnie teraz rodzi się drugie pytanie, trzeba zmieniać dowód jak nie jest w nim wpisany kolor auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 14 Lipca 2010 w dowodzie nie ale w systemie jest kolor auta a na pomalowanie całego auta potrzeba 2 -3 tys zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #5 Napisano 15 Lipca 2010 Elo orientujecie się ile może kosztować pomalowanie całego auta w czarny mat?Samochód to passat B3 sedan. I czy wystarczy pomalować go tylko z zewnątrz, czy np. w środku bagażnika też trzeba? Chodzi mi potem o nowy dowód. Cena w dużej mierze zależy od tego, jak to ma być malowane. Bo jeżeli auto ma być rozebrane do malowania, to cena odpowiednio wzrośnie. Np - u mnie w mieścinie, jak przywieziesz drzwi do zakładu gołe, bez listew - goła blacha, to pomalują ci to za max 200 PLN. A jeżeli mieliby sami demontować drzwi, rozbroić je z akcesoriów, to wtedy cena wzrasta do 300 - 350 PLN. Ja teraz zastanawiam się nad lakierowaniem mojego w całości - dobry lakiernik wycenił na 3500 z demontażem i montażem ponownym w całość, wyłapaniem wszelkich małych dołków i nierówności blachy, podkład, baza, dwie warstwy klarlaku. Przy macie szacowałbym to na 2000 - 2500, bo oszczędzasz na klarlaku i robociźnie. Jeżeli chodzi o zmianę koloru nadwozia - od 1999 roku, czyli od wejścia nowego typu dowodu rejestracyjnego, nie musisz informować wydziału komunikacji o zmianie koloru nadwozia. Jeżeli masz starszy typ dowodu - jest to koniecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #6 Napisano 15 Lipca 2010 Wczoraj we wro widziałem 2 auta pomalowane na czarny mat - ja wiem że o gustach się nie dyskutuje ale po prostu tragedia. To po prostu nie pasuje. Ale o gustach sie nie dyskutuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #7 Napisano 15 Lipca 2010 Wczoraj we wro widziałem 2 auta pomalowane na czarny mat - ja wiem że o gustach się nie dyskutuje ale po prostu tragedia. To po prostu nie pasuje. Ale o gustach sie nie dyskutuje to naprawdę zależy od samego autka. Zobacz sobie Mercedesa CLS pomalowanego w mat, albo chociażby C-Klasse od Brabusa Black Arrow. Auta prezentują się zajefajnie. W mojej opinii taki czarny matowy B3, bez żadnych oznaczeń, listew, ani śladu chromu czy błyszczących detali, położony na glebie, na szerokiej stali i z czerwonymi lampami tył wyglądałby kozacko. Ale to tylko moja opinia. a tutaj masz jak to może wyglądać na B5: w mojej opinii killer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pit Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2010 I właśnie dlatego o gustach chyba jednak nie nalezy rozmawiać - jak dla mnie wygląda to na pomalowanie "motip spray mat" w ogrodzie. Sorry za niepotrzebny OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klakiers Zgłoś #9 Napisano 16 Lipca 2010 Ja nadal jestem za czarnym matetm, i tak jak napisał carl0s czerwonymi lampami i szeroką stalą ;d dodatkowo smoked front ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #10 Napisano 17 Lipca 2010 klakiers popatrz sobie w goglach - nie pamiętam gdzie, ale ejst zdjęcie fajnego B3 w macie, z żółtymi (francuska wersja? - niech ktoś potwierdzi lub zaprzeczy) lampami przód. Efekt jest naprawdę ciekawy - nie mówię, czy ładny czy nie, bo znowu ktoś mnie posądzi o bezguście ;). Ale ciekawy to właściwe słowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 17 Lipca 2010 b4 w macie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164551&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klakiers Zgłoś #12 Napisano 19 Lipca 2010 carl0s dwa dni szukałem w googalch, bezskutecznie ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radzio77789 Zgłoś #13 Napisano 20 Listopada 2010 Nie no ten pasek u gory w macie to jak dlamnie to pila to moje zdanie trzeba by bylo u doadac cos w niklu listwy relingi czy cos tak to masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egon290 Zgłoś #14 Napisano 9 Grudnia 2010 Malując w czarny mat, można dać trzy razy podkład czarny matowy i po temacie. Nie trzeba używać lakierów matowych. Spotkałem się już z takim SYSTEMEM kilkanaście razy. Nikt a nikt się nie trudni by kupić np. matowy akryl! Dlaczego tak robią? Nie wiem... Taniej, wygodniej , szybciej... Na całego Passata kombi łącznie z bebechami wystarczy ci spokojnie 2 x 1L podkładu akrylowego czarnego 2:1. Do owego podkładu dochodzi rozcieńczalnik 0,7L oraz utwardzacz 2 x 0,5L. Wyjdzie Ci dokładnie 3,7 L lakieru a tym, dobry lakiernik kombajn pomaluje! Przed przystąpieniem do lakierowania radzę zeszlifować do gołej blachy wszystkie parchy itp. Na SZLIF dajesz EPOXYD antykorozyjny co zjada rdzę (45zł 0,5L) i czekasz aż wyschnie (24-36h) Na to szpachla, szlify i wyrównanie, i ... malujemy! Do samego podkładowania np. Passat B3 wystarczy Ci kompresor 8bar 50L i pistolet RP z dyszą 1.4 i ciśnieniem roboczym minimum 2.0bar już pod pistoletem. Całość np. u Mnie w garażu, bo malowałem na życzenie już 7 pasków trwa bez szlifów i matowania około 2,3h a autkiem można smigać już następnego dnia. Problem w tym, że MATOWY B3 wygląda tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bialy-85-2 Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2013 Witam mam pytanie odnosnie passata na zdjeciu. jak jest zrobiona ta nakladka na tylnej klapie. szukalem juz dokladek ale nic nie moge znalesc. dzieki za wszelkie info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #16 Napisano 29 Września 2013 bialy-85-2 zajrzyj do tematy kolegi NiemoR http://forum.vw-passat.pl/threads/98970-Szary-(-Y-)-Przecinak-(_I_)-by-NiemoR-1234-IDZIE-ZIMA on am taką dokładkę, poczytaj temat albo zapytaj;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach