Skocz do zawartości

Klakiers

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Klakiers

  • Urodziny 16.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1991

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poprawiło się nieco po przedmuchaniu tych przewodów, ale problem twardej kierownicy pozostał na postoju. Najgorzej jest w lewą stronę. Opór jest niesamowity, aż coś przepchnie i jest wtedy lżej...
  2. Witam, Na wstępie zaznaczę, że od kilku dni wertuję różne fora w poszukiwaniu odpowiedzi, niestety bezskutecznie. Problem dotyczy wspomagania, a raczej jego różnej pracy. Po kilkukrotnym wymianie pompy problem dalej występuje. Kiedy auto jest w ruchu, wspomaganie jest, aczkolwiek zdarzają się przycięcia i wtedy potrzeba siły. Na postoju jest już znacznie gorzej i kobiecie bardzo ciężko jest skręcić kołami. Trzeba włożyć naprawdę sporo siły. Doszedłem do wniosku, że musi być coś nie tak z maglownicą i tu mam pytanie do Was. Czy możliwe, że w środku maglownicy jest coś nie tak? Może jest miejsce, gdzie płyn(?) może się blokować i wtedy kierownica stawia znaczący opór? I czy przewody oznaczone czerwonym kółkiem mają coś do gadania? Za co odpowiadają? Ewentualnie czy maglownicę się odpowietrza, bo słyszałem sprzeczne opinie na ten temat? Z góry dzięki za odp.
  3. Kupiłem 550 i zostało mi na oko ze 140 gram dzięki za info
  4. No tak, racja ;p Ale nie chce żeby mi zostało 100-200 gram ;p bazy... bo lakier się wykorzysta, podkład też, ale nie bazę, będzie stała tylko...
  5. 500? myślałem o 300 ;p
  6. Elo ile farby potrzeba na klapę, pół tylnego błotnika, słupki i ranty błotników? pytam o podkład, bazę i lakier w mililitrach Do tego, robił ktoś cieniowanie? bardzo proszę o odpowiedź.
  7. A teraz inne pytanie ;p Przewody hamulcowe powinny być 4, prawda? U mnie na tylne koła jest jeden, nie mam na razie jak "wejść" pod samochód i zobaczyć, czy one przypadkiem nie są zmostkowane(?)
  8. W sumie dobre pytanie ;p podpinam się do niego...
  9. A jak w tej pompie ze zdjęcia właśnie, strzykawką wyciągnąć resztki płynu? BO w zwykłym serwie wiem, a tu? Nie chcąc nic spieprzyć wolę uprzedzić fakty
  10. Wiem, że to pewnie lamerskie pytanie, ale jak spuścić ciśnienie i akumulator ciśnienia (o jaki element chodzi)? Wszystkie czujniki ABSu nie działają ;/ to po pierwsze, po drugie hamuje u mnie tylko przód i pedał hamulca jest strasznie twardy. Jedyną, najszybszą opcją naprawy jest wsadzić najzwyklejsze serwo... Szkoda rozstawać się z ABSem, ale jak znajdę w między czasie sprawną pompę to przywrócę go
  11. Elo Mam passata B3 1.8 z ABSem. Jestem zmuszony wymienić pompę hamulcową na zwykłe serwo... Czy może ktoś krok po kroku opisać ten proces wymiany?
  12. maniek230290 masz na myśli 2.0 16V z passata B4? A i pytanie do 78zeus... Tylko, że z tego co wiem z przełożeniem silnika z benzyny na diesla są problemy z okablowaniem. Mógłby mi ktoś przybliżyć ten temat?
  13. Hmm, tylko wiesz w każde miejsce w Polsce się nie przejadę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności