Skocz do zawartości
noname_conek

VR6 USA ogranicznik prędkości przy 200km/h? :/

Rekomendowane odpowiedzi

czy jest coś takiego jak ogranicznik prędkości w VR6 AAA [z auta passat b3 usa] ? jade sobie 200 na 5tym biegu na blacie 5tyś obrotów i na tym koniec :D auto odcina :/ na czówrce kreci sie do końca na piątce za każdym razem 200 i 5tyś obrotów i koniec... ktoś coś o takim czymś słyszał można to jakoś usunąć/ ominąć czy jak? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze juz padaka:)nie ma sily ciagnac , nie spotkalem sie jeszcze z ograniczikiem w aaa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem jak wciskam do dechy czy jak wciska delikatnie to przy 200 równiutko koniec... a siłe ma :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pewnie jest, w usa rozne rzeczy byly kolega kuman kupil vr6 w b4 z dwoma sondami lambda, i tam np. odcinka jest taka ze staje na 6500 i juz nie ma babababa odcinki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na 4 biegu nie pójdzie 200-210km/h ?.Wtedy też odcina?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze że nei kręciłem go tyle na 4ce przy okazji sprawdzę i dam znać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień ecu i po kłopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przypadkiem eku w USA nie ma troszkę innej pinologi? gdzie indziej wchodzi kilka sygnałów ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W USA miały też mniej mocy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W USA miały też mniej mocy
akurat auto było hamowane i mocy mu nie brakuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jeśli go hamowałeś to możesz tylko stwierdzić stan hamulców a nie mocy:))) wydaję mi się że na 4 biegu chyba 200 nie pojedziesz

 

---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

 

kuczlaw nie wprowadzaj ludzi w stres, mi sie wydaje ze moc byla taka sama:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wprowadzam tylko miałem dwa vry i wiem co mówię, na rynek usa były słabsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hamowanie auta nie polega na pałowaniu go do odcięcia bo i tak w najwyższych partiach obrotów moc spada, kręcony był do 6200 jeślki dobrze pamiętam. Jutro postaram sie sprawdzić czy na 4tym biegu pójdzie wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były słabsze wersje ale nie wszystkie. Te z EGR na pewno miały mniej mocy ;)

 

noname_conek - możesz spróbować odciąć przy kostce ecu pin nr 65, to jest sygnał prędkości, ale wątpię żeby to pomogło. Najłatwiej podmienić cały komputer z vr6 z tego samego roku, na numery nie zwracaj uwagi bo vw w ciągu jednego roku pakował 4 różne ecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

monter no spróbuje coś zrobić, pożyczę do kogoś kompa ale np z 94 roku takiego nie dawać szukać 92r? właśnie po tym odcięciu miałem bład sygnału prędkości jeśli dobrze pamiętam ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były 2 wersje, z rozdzielaczem i cewką zespoloną, szukaj z takiego samego typu silnika i omijaj wersje od automatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kompa od manuala z 94 roku jak co to wal na priw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te z EGR na pewno miały mniej mocy

 

No nie tak na pewno. Ja mam właśnie z EGR (choć już go wywaliłem) i moc w papierach 128KW motor AAA. Jak matys już wspomniał mam w nim 2 sondy lambda i brak odcinki - obroty stoją na 6500 czy 6800 i nie ma bababa.

 

Żeby nie być gołosłownym:

 

wlepa.jpg

 

I vmax na krótkiej skrzyni z V5 - obrotomierz zamknięty, na oryginalnej skrzyni byłoby więcej bo silnik moc ma.

 

odcinka.jpg

 

Już gdzieś pisałem odłącz impulsator od skrzyni i zobacz czy wtedy przejdzie 200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej bujnij go na 4 biegu do odciecia moj lapie 210 , wtedy bedziesz wiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności