noname_conek Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2010 czy jest coś takiego jak ogranicznik prędkości w VR6 AAA [z auta passat b3 usa] ? jade sobie 200 na 5tym biegu na blacie 5tyś obrotów i na tym koniec auto odcina na czówrce kreci sie do końca na piątce za każdym razem 200 i 5tyś obrotów i koniec... ktoś coś o takim czymś słyszał można to jakoś usunąć/ ominąć czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker5g Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2010 moze juz padaka:)nie ma sily ciagnac , nie spotkalem sie jeszcze z ograniczikiem w aaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #3 Napisano 8 Lipca 2010 za każdym razem jak wciskam do dechy czy jak wciska delikatnie to przy 200 równiutko koniec... a siłe ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #4 Napisano 9 Lipca 2010 to pewnie jest, w usa rozne rzeczy byly kolega kuman kupil vr6 w b4 z dwoma sondami lambda, i tam np. odcinka jest taka ze staje na 6500 i juz nie ma babababa odcinki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #5 Napisano 9 Lipca 2010 A na 4 biegu nie pójdzie 200-210km/h ?.Wtedy też odcina?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2010 powiem szczerze że nei kręciłem go tyle na 4ce przy okazji sprawdzę i dam znać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2010 Podmień ecu i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2010 a przypadkiem eku w USA nie ma troszkę innej pinologi? gdzie indziej wchodzi kilka sygnałów ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2010 W USA miały też mniej mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2010 W USA miały też mniej mocy akurat auto było hamowane i mocy mu nie brakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #11 Napisano 9 Lipca 2010 no to jeśli go hamowałeś to możesz tylko stwierdzić stan hamulców a nie mocy:))) wydaję mi się że na 4 biegu chyba 200 nie pojedziesz ---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:44 ---------- kuczlaw nie wprowadzaj ludzi w stres, mi sie wydaje ze moc byla taka sama:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #12 Napisano 9 Lipca 2010 Nie wprowadzam tylko miałem dwa vry i wiem co mówię, na rynek usa były słabsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #13 Napisano 9 Lipca 2010 hamowanie auta nie polega na pałowaniu go do odcięcia bo i tak w najwyższych partiach obrotów moc spada, kręcony był do 6200 jeślki dobrze pamiętam. Jutro postaram sie sprawdzić czy na 4tym biegu pójdzie wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #14 Napisano 9 Lipca 2010 Były słabsze wersje ale nie wszystkie. Te z EGR na pewno miały mniej mocy noname_conek - możesz spróbować odciąć przy kostce ecu pin nr 65, to jest sygnał prędkości, ale wątpię żeby to pomogło. Najłatwiej podmienić cały komputer z vr6 z tego samego roku, na numery nie zwracaj uwagi bo vw w ciągu jednego roku pakował 4 różne ecu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname_conek Zgłoś #15 Napisano 9 Lipca 2010 monter no spróbuje coś zrobić, pożyczę do kogoś kompa ale np z 94 roku takiego nie dawać szukać 92r? właśnie po tym odcięciu miałem bład sygnału prędkości jeśli dobrze pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #16 Napisano 9 Lipca 2010 Były 2 wersje, z rozdzielaczem i cewką zespoloną, szukaj z takiego samego typu silnika i omijaj wersje od automatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #17 Napisano 9 Lipca 2010 Mam kompa od manuala z 94 roku jak co to wal na priw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #18 Napisano 10 Lipca 2010 Te z EGR na pewno miały mniej mocy No nie tak na pewno. Ja mam właśnie z EGR (choć już go wywaliłem) i moc w papierach 128KW motor AAA. Jak matys już wspomniał mam w nim 2 sondy lambda i brak odcinki - obroty stoją na 6500 czy 6800 i nie ma bababa. Żeby nie być gołosłownym: I vmax na krótkiej skrzyni z V5 - obrotomierz zamknięty, na oryginalnej skrzyni byłoby więcej bo silnik moc ma. Już gdzieś pisałem odłącz impulsator od skrzyni i zobacz czy wtedy przejdzie 200. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker5g Zgłoś #19 Napisano 22 Lipca 2010 najlepiej bujnij go na 4 biegu do odciecia moj lapie 210 , wtedy bedziesz wiedzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach