Skocz do zawartości
diabelski66

jaki wiekszy silnik zamiast 1.9 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Jak w opisie, troche brakuje mi mocy w moim 90 konnym pasku i sie zastanawiam gdzie te koniki znaleźć. Jaki większy silnik moge do niego włożyć? Myślę że taki z 2.5tdi by juz starczył... ma ktos jakis pomysł czy moze jakimś innym "trickiem" dostarczyc mocy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

Jak w opisie, troche brakuje mi mocy w moim 90 konnym pasku i sie zastanawiam gdzie te koniki znaleźć. Jaki większy silnik moge do niego włożyć? Myślę że taki z 2.5tdi by juz starczył... ma ktos jakis pomysł czy moze jakimś innym "trickiem" dostarczyc mocy?

na 2.5 tdi to wzdłużny i niby jak byś chciał go tam upchnąć , z 1Z wyciskają ok 180kM , na bogato to wtryski , pompa , turbo ,fmic , comp . soft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak w opisie, troche brakuje mi mocy w moim 90 konnym pasku

Hej,

Zamiast pakowac sie w koszta związane ze swapem zrób zdrową serię i dołóż

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=82495

http://www.allegro.pl/item1086931263_wtrysk_wtryski_1_9_tdi_afn_110_km_audi_a4_vw.html

Napewno będize to bardziej ekonomiczne rozwiązanie niż pakowanie większego motoru, de facto nie wiadomo w jakiej kondycji.

pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co Ci 2.5 tdi?

kup wtryski 216 zrób do tego program u dobrego tunera i furka juz sie będzie dobrze odpychać a jak mało to:

pompa 11

wtryski 230

turbo BRD

FMIC

mała kosmetyka

soft

i furka będzie latała a nie jezdziła.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz za słabe auto to je sprzedaj i kup sobie mocniejsze bo "rzeźby" zawsze wychodzą drożej. Wyciągnięcie z tego silnika po 180KM bez zmiany skrzyni i hamulców jest pomysłem co najmniej paranoicznym. Przelicz sobie czy ci się to wszystko opłaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...

Przelicz sobie czy ci się to wszystko opłaca.

A to jeszcze zależy co kto rozumie pod słowem "opłaca" ;) Są tacy co kupili B4 za 8 - 10 tys zł a włożyli już w nie po 25 czy 30 tys i się "opłaca":fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są tacy co kupili B4 za 8 - 10 tys zł a włożyli już w nie po 25 czy 30 tys i się "opłaca"

Jakbyś tyle miał, też chciałbyś sprawic, żebt twój jakże popularny Pasztet stał się konkretnym Paskiem w German Style'u :) No, a bynajmniej ja bym tak chciał:D

A wracając do tematu to tak jak koledzy wyżej piszą. Chyba najlepiej byłoby troszkę podgonic Twój silniczek, i w dac mu w prezencie "kilka" nowych koni :)

Co do przekładki mogę dodac, że najlepiej, najszybciej i zarazem najtaniej, jest kupno jakiegoś anglika z silnikiem, który Cie interesuje. Wtedy masz wszystko, czego Ci potrzeba. Począwszy od łap czy też sanek, na zbiorniczku wyrównawczym kończąc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już lepiej wsadzić tam afn i go tuningować choć i tu sporo pracy cię czeka, niż 2,5 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wstaw se ARL 1,9 TDI 150 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności