Skocz do zawartości

diabelski66

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O diabelski66

  • Urodziny 18.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żabice

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. witam Jak w opisie, troche brakuje mi mocy w moim 90 konnym pasku i sie zastanawiam gdzie te koniki znaleźć. Jaki większy silnik moge do niego włożyć? Myślę że taki z 2.5tdi by juz starczył... ma ktos jakis pomysł czy moze jakimś innym "trickiem" dostarczyc mocy?
  2. kolega oddawał auto do servisu bo myślał że cos innego mu ciągle aku rozładowuje, a tam stwierdzili ze to wzmak
  3. to jest signat rap1 znalazłem cos takiego na allegro, wygląda identycznie tylko ma 1000w http://www.allegro.pl/item935395368_wzmacniacz_signat_rap_1_olbrzymi.html
  4. Kolega ma do sprzedania za śmieszne pieniądze wzmacniacz 1000w ale mówi ze jest jeden wałek bo niby on sie nie wyłącza razem z radiem. Tzn kontrolka sie nie świeci, ale ponoc mimo tego nadal pobiera jakiś prąd. I tu moje pytanie, czy to standart ze tak sie dzieje, czy moze są wzmacniacze które nie maja funkcji takiego wyłączenia? jak to wygląda? jeszcze nie bawiłem sie w tego typu sprawy, więc najpierw wole zapytac i mimo śmiesznych pieniedzy nie żałować tego ze po zakupie bedzie musiał rzucić go w kąt
  5. W sumie racja zaraz bede próbował dzieki za pomysł z tym spawaniem... juz dygam do auta ..... .... właśnie ojciec mnie zdemotywował, mówi zebym tego nie robił bo auto spale ;/ i tak sie własnie zastanawiam...
  6. tylko ze u mnie łepek od sruby zaczyna sie pierniczyc ;/
  7. Wszystkiego co powyzej próbowałem lewo prawo stukanie ramienie nic nie idzie, tylko sie dzisiaj nawku***rwiałem i ręce poździerałem ;/
  8. Witam. Zabrałem sie dzisiaj za wymiane tuleji wahacza, niestety nie moge go odkręcić, chodzi mi o tą srube, co trzyma tą część wahacza gdzie jest tuleja. z drugiej strony ciężko bo cieżko ale poszło, a z lewej trzyma. Połamałem dwa klucze + grzechotka wylałem na to z pół WD od wewnątrz auta wyciąłem mały otwór zeby moze z góry to odkręcic lub prysnąć WD ale tam i tak nie ma dojścia do sruby, jest na tym cos w rodzaju szczelnej tuleji i zakonserwowane. no w żaden sposób nie moge tego odkręcić a widze ze powoli śruba zaczyna sie zjeżdzać... moze jakimś kluczem pneumatycznym by to odkręcił? tylko takeigo nei mam ;/
  9. Problem w tym ze na szrotach zaczynają sie ostro cenic. Bynajmnie w mojej okolicy (Słubice-Kostrzyn nad Odrą) jak koles na szrocie zawołał mi za klamke 2 dychy to juz wolałem kupic nową na allegro...
  10. no tak, a śruby seryjne mają większą twardość co do firmy c.v. joint to jest sporo tych przegubow. Na allegro tej firmy widzialem za niecałe 7 dych ale czy one sa takei same? nie odpowiem w kazdym razie opakowanie jest inne ;p
  11. Kliknij na strone wczesniej i tam masz fotki tych na które ja wymieniłem. Tylko lepiej dac sruby te ktore miales wczesniej w wewnetrznym, tam raczej beda twardziejsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności