Skocz do zawartości

kiler240182

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kiler240182

  • Urodziny 24.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kudowa Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. jutro postaram sie wstawic moje wydruki z ustawien ---------- Post added at 20:12 ---------- Previous post was at 19:27 ---------- http://zapodaj.net/5d5329eaf794.jpg.html
  2. Za bogata mieszanka gazu.Jedz do gazownika i niech to sprawdzi
  3. Czasami pomaga włożenie kabla dookoła w tzw ''balonik uszczelki". Robiłem tak kiedyś w golfie i pomogło.
  4. jak juz bedziesz mial na wierzchu wahacz proponuje wymienic 2 tuleje i sprawdz w jakim stanie jest sworzen. Ja za jednym zamachem zrobilem wszystko (dwie strony) Wszystkie czesci Febi.
  5. kolejnosc to 1-3-4-2 na kopolce zgodnie z ruchami zegara pierwczy cylinder od rozrzadu
  6. linka sama wchodzi na swoje miejsce.
  7. Licznik vw transporter t4 automat
  8. wyciąg półkę (osłonę bezpieczników) włóż rękę do góry, tam powinieneś wyczuć kostke
  9. to na pewno zimne luty. Tez tak miałem. Spróbuj przylutować stabilizator napięcia. U mnie pomogło. Link ze zdjęciami, może pomoże http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument?page=1
  10. witam mój pasek ma wysokie obroty po wymianie rozrządu. jaka przyczyna tego zjawiska. odpalałem bez pasków klinowych i filtra powietrza. silnik 1.8 (ABS)
  11. Wcale nie trzeba odłączać linek nawiewów.Cały zestaw ogrzewania wyciąga się z panelem regulacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności