pszemek Zgłoś #21 Napisano 7 Czerwca 2010 Niekoniecznie zależy od stanu przede wszystkim, wyposażenia i przebiegu. Za porządnego, dobrze utrzymanego diesla też trzeba wybulić. Druga sprawa - klekot po mieście sporo pali. Sprawa trzecia - montaż LPG to nie wydatek, a inwestycja która się zwróci. Przy obecnych cenach benzyny bardzo szybko. Wystarczy 20tkm rocznie. No i nie porównujmy kultury pracy jednostki benzynowej do diesla bo to są 2 światy. Jedyny minus instalacji LPG to to że butla zajmuje miejsce koła zapasowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #22 Napisano 7 Czerwca 2010 ale dlaczego nikt nie pisze o szybciej zużywających się tłumikach i musi być instalacja zapłonowa w igła stane, bo na benzynie z małą dziurką w kablu pojedziesz i będzie chodzić normalnie a na LPG nie ma szans, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 7 Czerwca 2010 I dlaczego nikt nie pisze o droższych naprawach gnojowników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2010 I tak można bez końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #25 Napisano 7 Czerwca 2010 Hmm..Miałem inny cel kupując Pb+LPG.Od dalszych wypowiedzi się powstrzymam ,bo byśmy zeszli na inną drogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #26 Napisano 7 Czerwca 2010 Ile trzeba wybulić za instalację do 2.8? minimum 3 tysiące Szuka się samochodu z instalacją, najlepiej założoną niedawno, moja ma dopiero 3 przegląd servisowy, gwarancji 2 lata, a jej nie zakładałem Niekoniecznie zależy od stanu przede wszystkim, wyposażenia i przebiegu. Stan będzie taki, na jaki samochod zostanie odpicowany, ja ostatnio w 2 dni audi A6 C5 które jeździło na taryfie 2 lata odpicowalismy tak, ze jego wartość podniosła się o 50% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #27 Napisano 7 Czerwca 2010 Wszystko jest zalezneod modelu instalacji i generacji. Te zwykle maja problemy przy przejsciu z benzyny na gaz. Obecnie jezdze troche Clio 2008r 1.2 + sekwencja i nawet nie czuc zmiany ze benzyny na smierdziela. Musisz sobie zestawic koszty wszystkiego. Diesel: Wiadomo musisz go troche lzej traktowac niz benzyne pozniej dochodza ci koszty regeneracji turbo, wymiany akumulatora i innych typowych dla diesla. Smierdziel(LPG): Koszt samej instalacji, pozniej musisz zwracac uwage na stan swiec i kabli bo to starsznie lubia niszczyc gazówki. Wtryskiwacze gazu w wypadku sekwencji. Oczywiscie wszystko sie opiwa na silniku ktory toleruje takowa instalacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #28 Napisano 7 Czerwca 2010 ja np ostatnio w ciągu jednego misiąca kupiłem 3 komplety kabli zapłonowych, i to nie żadne harty tylko 1. sentech, 2. beru i 3 NGK jak narazie ngk trzymają się dobrze, świeczki nie wiem dlaczego przepalały mi się a miałem NGK kupione w sklepie dopiero serwisówki NGK działają, także czy to LPG wychodzi taniej?? nie wiem!! napewno jak byłby to diesel tyle kasy bym nie wsadził instalacja nowa: sam zakładałem nakulane 23k km, stag + wtryski omvl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #29 Napisano 7 Czerwca 2010 ja np ostatnio w ciągu jednego misiąca kupiłem 3 komplety kabli zapłonowych, i to nie żadne harty tylko 1. sentech, 2. beru i 3 NGK jak narazie ngk trzymają się dobrze Coś masz zrypane. Ja w Audi z podobnym silnikiem mam sekwencję i jeszcze nie wymieniałem przewodów, na gazie zrobione 60tkm a przecież nie były nowe. Świece zmienione raz na NGK przed montażem gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marooo_tg Zgłoś #30 Napisano 16 Czerwca 2010 W moim pasku mam sekwencję i przyznaję że JEST DYNAMICZNIEJSZY NA GAZIE niż na benzynie(szczególnie po rozruchu). Odpukać, nic się nie psuje po 10 tys km od kupienia auta(stanu wcześniejszego nie znam), silniczek chodzi równo, dynamicznie i przede wszystkim BARDZO CIUCHUTKO, na co wiele moich pasażerów zwraca pozytywną uwagę Jak już jeden z kolegów wcześniej pisał, zamierza jeździć rekreacyjnie na gazie i tutaj podpowiem - KOLEGO ŚMIAŁO ! od listopada jak mam paszczaka, tak zacząłem wyjazdy całą rodziną po całej polsce, na co nie byłoby mnie stać w benzynie czy TDI. Instalacje FAKTYCZNIE najekonomiczniej kupić już w aucie założoną, tylko trzeba sprawdzić do kiedy jest homologacja butli, bo trzeba pamiętać , że wazna jest na 10 lat(!) więc kupujmy w miarę nowe instalacje. Gazu w 2,0L silniku spala mi po mieście 10 L w trasie zdarzyło się kiedyś zejść do 8,8L. Nie trzeba mówić jak to się opłaca. Ponadto faktycznym minusem jest zajęcie miejsca na koło zapasowe. no ale trudno zawsze musi być jakiś minus. rozwiązując problem dokupiłem przyczepę ;D i teraz wszystko mi się mieści koledzy piszą wyżej o wymianach świec i kabli - przyznam, że nic takiego mi sie nie zdarzyło, ale muszę kiedyś sprawdzić jaki jest ich stan. Może w tym momencie przytoczę, że po powrocie mojego autka z warsztatu, po wymianie przy okazji oleju nalano mi go tyle, że do bagnetu nie sięgał. gdy już go dolałem okazało się, że weszło tam jeszcze 1,5L oleju. w tym czasie autko zrobiło ok 5tys km. jakkolwiek silniczek w żaden sposób nie manifestował. czasem tylko przy odpalaniu było słychać leciutki świst, ale sądziłem, że to z pasków.... Podsumowując jestem ZA LPG i jak do tej pory bardzo go sobie chwalę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlosnik321 Zgłoś #31 Napisano 24 Czerwca 2010 Zamierzam zakładać LPG w Passacie B3 1.8 RP przebieg 215 000 przy zakładaniu LPG trzeba wymieniac przewody na te droższe tzn te co sa przystosowane do LPG i czy swiece trzeba zmieniac swiece maja juz lekko 20k i czy stan kabli i siwec ma duzy wpływ na spalanie i na prace silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #32 Napisano 24 Czerwca 2010 Świece i kable koniecznie nowe, tak-stan świec i kabli ma wpływ na pracę silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #33 Napisano 25 Czerwca 2010 i czy stan kabli i siwc ma duzy wpływ na spalanie i na prace silnika ogromy wpływ mają na prace,wystarczy ze jeden przewód będzie miał przebicie a nawet tego nie będziesz widział a może być jak nowy ale co z tego jak będzie miał przebicie i wtedy silnik zacznie szarpać,gasnąć nie ustawisz wolnych obrotów itp.mi gazownik kazał jeszcze wymienić kopułkę i palec : pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach