szyper88 Zgłoś #21 Napisano 26 Kwietnia 2011 Witam.. podepne sie pod ten temacik bo mam pytanko a nowego postu nie chce zakladac .. pytanie do fachowcow co juz maja TURBO benzynke :-) bo ja laik jestem 1. jak to sie sprawuje 2. turbina pada tak jak w ON po ok 150tys czy wogole jest prawie nie do zajezdzenia .. 3 jak z serwisem takiego silniczka bo myslalem o gazowaniu go na sekwencji ( innego sie ni da ) i poprosilbym ogolnie o jakies wskazowki na co przy kupnie zwrocic ...temat mnie troche goni ... sorry jesli sie podpiolem nie w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #22 Napisano 19 Maja 2011 1. sprawuje sie podobnie jak w dieselu, ale nie ma takiego momentu, za to wyzej sie kreci 2. w dieselu pada, bo czesto przebiegi sa 2-3x wieksze niz na blacie.. w turbo wytrzymuje 300-500tys. km. Zalezy tez jak kto sie obchodzi z autem. Jesli sie bedzie butowalo caly czas i przed wylaczeniem sie nie poczeka troche, niestety turbo umrze. 3. serwis nie jest drogi, trzeba miec wszystko na tip top w silniku to bedzie chodzilo. Co do gazu chodzi normalnie (dobrze), pod warunkiem, ze instalke lpg zalozy ci ktos wlasciwy i dobrze ci ja wyreguluje. Ja sie meczylem sporo miesiecy zanim pare dni temu trafilem na kogos konkretnego. Wyskakiwaly mi bledy sondy, katalizatora, mieszanki ubogiem, a od paru dni spokoj. Zazwczyaj po 100km juz mialem bledy. Samochod dosc odzyl, a idostalem nowe cewki podczas aukcji serwisowej. Dbac nalezy w silniczku o wezyki podcisnienia, dobry przeplywomierz, swiece, cewki, czysta przepustnice, czysty filtr powietrza, dobry olej. Pewnie odgrzalem kotleta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2011 i pięknie ją słychać jak na obroty wejdzie, coś pięknego ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko80 Zgłoś #24 Napisano 16 Lipca 2013 Witam,nie zakładam nowego tematu więc kontynuję ten. A wiec w aucie nie działa turbo.Wymieniłem zawór N75.Po zdjęciu wężyka od N75 do turbiny(nie do okrągłej puszki) turbo wraca i idzie jak szalony aż do szarpnięć. O co tu chodzi? Tak sobie myślę, że gdzieś przed N75 jakieś powietrze nie może wyjść albo wejść ,ale gdzie szukać? Pozdrawiam Passatowców ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 17 Lipca 2013 (nie do okrągłej puszki) A od kiedy N75 jest wpięty do jakiejś puszki i który od turbiny bo 2 łączą się z turbo. Jeden wężyk idzie do zaworu weste gate (tzw. gruszki), drugi do obudowy turbiny, a trzeci do TIP (przewód między turbiną, a puchą filtra powietrza). Albo masz niesprawny N75, albo źle połączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko80 Zgłoś #26 Napisano 17 Lipca 2013 Sorry, sprawdziłem,mówiąc puszka miałem na myśli zawór Weste Gate(gruszkę).Turbo się włącza jak odłącze wężyk ,który idzie do obudowy turbiny.Zawór N75 wymieniłem na nowy z ASO i jest tak samo jak na starym więc nie sprawność N75 wykluczam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #27 Napisano 17 Lipca 2013 Sprawdz czy n75 jest napewno dobrze podpięty jesli tak to trzeba vaga, czyli diagnostyka błędów i logi z grup 002 007 025. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko80 Zgłoś #28 Napisano 17 Lipca 2013 błędów nie ma,N75 prawidłowo podpięty ,jak wyciągne wtyczkę z N75 to wtedy wyrzuca błąd N75 także chyba prawidłowo jest podpięty,logów nie robiłem jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #29 Napisano 17 Lipca 2013 bardziej chodziło mi o to czy n75 jest dobrze wsadzony tzn. najgrubszy króciec powinien wchodzic do rury dolotowej turbiny, jeśli tak to ok, bez logów ciężko coś stwierdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niko80 Zgłoś #30 Napisano 19 Lipca 2013 Myślałem ,że fakt że po odłączeniu wężyka z obudowy Turbiny do N75 ,turbo się załącza pozwala wskazać przyczynę niedziałającego Turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #31 Napisano 19 Lipca 2013 To oznacza tylko że jeśli n75 jest sprawny i prawidłowo wpięty w układ, to komputer tak nim steruje żeby ograniczał doładowanie a dlaczego to robi nie dowiemy sie dopóki nie będziesz miał logów i odczytu błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach