niko80
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O niko80
- Urodziny 27.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
NIKOS
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
GDYNIA
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
-
hej Luck .Jak rozwiązałeś problem z mocą .Ja mam identyczny silnik i objawy.Jak odłącze wężyk z N75 do turbiny to leci jak głupi. Jak odłącze przeplywomierz to jest tak samo a jak odłacze sonde Lambda to jest chyba trochę lepiej ale szału nie ma. N75 wymieniłem,podciśnienie sprawdzone. Na hamowni wychodzi max około 140km. Doładowanie max 0,6 ale nie regularne. Pozdro
-
Myślałem ,że fakt że po odłączeniu wężyka z obudowy Turbiny do N75 ,turbo się załącza pozwala wskazać przyczynę niedziałającego Turbo
-
błędów nie ma,N75 prawidłowo podpięty ,jak wyciągne wtyczkę z N75 to wtedy wyrzuca błąd N75 także chyba prawidłowo jest podpięty,logów nie robiłem jeszcze
-
Sorry, sprawdziłem,mówiąc puszka miałem na myśli zawór Weste Gate(gruszkę).Turbo się włącza jak odłącze wężyk ,który idzie do obudowy turbiny.Zawór N75 wymieniłem na nowy z ASO i jest tak samo jak na starym więc nie sprawność N75 wykluczam.
-
Witam,nie zakładam nowego tematu więc kontynuję ten. A wiec w aucie nie działa turbo.Wymieniłem zawór N75.Po zdjęciu wężyka od N75 do turbiny(nie do okrągłej puszki) turbo wraca i idzie jak szalony aż do szarpnięć. O co tu chodzi? Tak sobie myślę, że gdzieś przed N75 jakieś powietrze nie może wyjść albo wejść ,ale gdzie szukać? Pozdrawiam Passatowców !
-
Szukam - polecam zakład / mechanika / lakiernika itp - temat zbiorowy
niko80 odpowiedział morda → na temat → Pomorskie Dyskusje
Polecam mechanika z Gdyni Rymarska 32 tel.58 62-527-77 lub 507-494-888.Chłopaki znają się na mechanice,mają wulkanizacje ,nabijają klime.Ceny mają bardzo dobre. Serwisuje się u nich już od 6 lat także coś wiem:) -
2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI
niko80 odpowiedział romeo9999 → na temat → Instalacja gazowa
dowiedziałem się że około Czerwca 2013 BRC ma zaprezentować instalacje bezpośredniego wtrysku gazu ,już od dłuższego czasu podobno ją testują -
czekam na pomoc ciągle
-
czekam dalej na jakieś sugestie odnośnie tego szarpniecia po puszczeniu gazu,czy może to być zawór DV lub N75? Tak myślę czy jakbym pojechał do ASO to mogli by dojść czemu tak szarpie?
-
Wiesz ,mój mechanik dopiero po wyciągnieciu skrzyni stwierdził że dwumasa ma jakiś luz i że można by wymienić.Ja robiłem samochód na zaś bo w tym roku miałem ważne trasy do przejechania i nie mogło być opcji że samochód mnie zawiedzie.Trochę ta dwumasa kosztuje:) powodzenia życzę
-
zapomniałem dodać że dwu masa też była wymieniana gdyż mechanik stwierdził że się kwalifikuje do wymiany
-
jak coś to mój silnik to 1.8T AEB + gaz ,nie mogę zalożyć nowego tematu więc muszę pisać w tamacie o innym silniku
-
pomoże ktoś?? bo jestem już bezradny:(((
-
aha zapomniałem dodać że kupiłem na próbe używany moduł zapłonu i dalej tak samo
-
Witam.Mam problem .Auto po puszczeniu gazu szarpnie,przy ostrym dodawaniu gazu w zakresie 2500/3000 obrotów też raz szarpnie.Komputer nie pokazuje błedów.Wymienione sprzegło Sachs,4 cewki Bosch,świece NGK,wyczyszczona przepustnica,wszystkie poduszki pod silnikiem i pod skrzynią Lemforder.Opony seryjne nowe Continental.Wahacze wymienione na Lemforder.1 przegub wymieniony.Geometria ustawiona.Wyłączony abs na próbę i też nic.Szarpniecie jest na benzynie i na gazie.Już nie mam siły co robić?? Z góry dzięki i pozdrówka dla forumowiczów