roro Zgłoś #1 Napisano 17 Maja 2010 Co to może być? Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki. Wymienione: wahacze, łączniki, końcówki drążków. Sprawdzone: przeguby (zresztą to inny dźwiek), wszystkie poduszki, maglownica. Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera. Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może tam jeszcze uderzać?Mechanik rozkłada ręce twierdzi ze wszystko sztywne. Proszę o jakieś sugestię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #2 Napisano 17 Maja 2010 Moze przeskakiwac sprezyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #3 Napisano 17 Maja 2010 Co to może być? Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki. Wymienione: wahacze, łączniki, końcówki drążków. Sprawdzone: przeguby (zresztą to inny dźwiek), wszystkie poduszki, maglownica. Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera. Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może tam jeszcze uderzać?Mechanik rozkłada ręce twierdzi ze wszystko sztywne. Proszę o jakieś sugestię ja mam zawieszenie super zero wybite jak ruszam kiera lewo prawo to przeskakuje cos i co to moze byc ?? znalazlem ze jest to drazek ukladu kierowniczego przy przekladni tylko nie mylic z koncowka drazka drazek jest w tej harmonijce schowany i stuki sa podobnie jak u kolegi w czasie skretu jak kolo jest na zewnetrznej i sa drobne nierownosci i jak pulsacyjnie hamujesz to tez jest stuk slyszalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #4 Napisano 17 Maja 2010 sprawdz czy masz skrecona belke pod zderzakiem odkrecana przy wym rozrzadu sprawdz sprezyny czy cale czy nie jest zerwany intercooler z mocowan :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #5 Napisano 17 Maja 2010 moze byc tez loże amortyzatora u mnie było podobnie ale dodatkowo stukało gdy koło wpadało w dziure .podniosłem za nadkole i było słychac stukanie i jak kolega pisał o sprezynie moze byc walnieta i nie widac tego daj znac jak rozwiazesz aha sprawdz czy koło dobrze dokrecone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #6 Napisano 17 Maja 2010 A czy przypadkiem to nie deska stuka? Z moim Passatem też trochę miałem zagwozdkę, a okazało się że przy skręcaniu pukniecie wydawała z siebie deska. Jeśli jest to pojedyncze puknięcie przy skręcaniu to odrazu przypomina mi się mój poczciwy pasacik Sprawdzić to łatwo.. trzeba trochę poruszać deskę, najlepiej do tego zdjąć osłonę bezpieczników i tą z drugiej strony, lepiej słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #7 Napisano 17 Maja 2010 u mnie po wymianie wahaczy tez stukalo...okazalo sie ze tylni amortyzator sie wylal, a prawie bylem przekonany ze to stuka z przodu (tak sie niosło), jestem w fazie kupna nowych, ehhh kasiora znowu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #8 Napisano 17 Maja 2010 Kupuj tylko marki "Boge" Oryginalnie fabrycznie montowane w Passatach i najlepsze na świecie. Na takie ostatnio zmieniłem i jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
under81 Zgłoś #9 Napisano 17 Maja 2010 Sprawdź sobie łoża sprężyn, bo jak źle sie ułoży sprężyna, to przy skręcie wskakuje na swoje miejsce i wydaje taki włąśnie stukot, pukniecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 17 Maja 2010 sprawdz drazek wymieniles tylko koncowki podluz auto by zawieszenie wisialo swobodnie i ruszaj kolem lewo prawo ale bardzo szybko takie krotkie ruchy ja tak dowiedzialem sie co mnie w kur.... cze blade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 18 Maja 2010 Robert,a Poduszka amortyzatora (łożysko oporowe) sprawdzałeś??Być może to stuka.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #12 Napisano 18 Maja 2010 Dużo osób piszę żeby sprawdzić łoże amortyzatora (chyba chodzi o jakaś gumę). Czy jestem w stanie to sam sprawdzić i czy wymiana jest skomplikowana? Dziękuję za zainteresowanie tematem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #13 Napisano 18 Maja 2010 Często na nierównościach stukają poluzowane klocki hamulcowe. Niby jak się sprawdza to są sztywne, a podczas jazdy potrafią nieźle hałasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #14 Napisano 18 Maja 2010 Roro ja bym obczaił mocowanie intercoolera - u mnie na szarpaniu wozu była cisza i zawias ideał, a na np. przejeździe kolejowym, na zakręcie szczególnie w prawo tłukło mi się coś własnie z przodu. Okazało się, że IC zerwał się z mocowań i radośnie wisi na rurach, kiwając się w rytm pracy silnika. Póki co mam go zamocowanego na opaski tryktryki - cisza i spokój... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #15 Napisano 18 Maja 2010 (edytowane) Powiem szczerze że nie wiem gdzie jest intercooler wiec jak możesz zapodać jakaś fotkę albo jak się do niego dobrać żeby sprawdzić to mocowanie to byłbym bardzo wdzięczny ... chyba już wiem gdzie on jest od strony kierowcy z przodu tylko żeby sie do tych mocowań dostać to trzeba zdjąć zderzak? Edytowane 18 Maja 2010 przez roro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polus Zgłoś #16 Napisano 18 Maja 2010 kolego -jak odkręcisz lewe nadkole (po stronie kierowcy ) to go będziesz widział i możesz nim poruszać czy jest dobrze zamocowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #17 Napisano 18 Maja 2010 Otwórz maskę i spójrz z prawej strony za lampą i trochę niżej. Generalnie kieruj się gumową rurą idącą od kolektora w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #18 Napisano 18 Maja 2010 W weekend zdejmuje kolo i nadkole i sprawdzę bo niestety mieszkam w bloku i nie da rady przy takiej pogodzie. Wolałbym żeby to było to a nie łożysko amortyzatora bo jeśli intercooler to sam jakoś zamocuje. Jeśli wasze przypuszczenia się sprawdzą to odpowiednio podziękuję jak zrobię. Pozdrawiam, Robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #19 Napisano 7 Czerwca 2010 W długi czerwcowy weekend zdjąłem cały przód żeby sprawdzić intercooler. Wszystko tam jest sztywne i dobrze zamocowane. Zauważyłem że teraz podobny odgłos jest także jak lewym kołem wjeżdzam w małe dołki. Przy skręcie w prawo w lewej stronie nadal stuki a przecież wahacze zmienione 4tys temu wszystko sztywne sprawdzane.. już sam nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #20 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Ja chyba mam podobny efekt... W moim zawieszeniu coś grzechocze. To nie jest jedno puknięcie na nierówności. Po wymianie sprężyn i amorów oraz tarcz z klockami owo grzechotanie występuje tylko na przy większych wstrząsach. Także trochę się ograniczyło - ale nadal występuje... Zawieszenie sprawne. Co to może być Edytowane 8 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach